حسن وایتساید ، سنتر میامی هیت به تیم پورتلند تریل بلیزرز ترید شد

سران میامی هیت در فکر ساخت تیمی جدید و مدعی هستند و از این رو آن ها در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات بازیکنان آزاد توانستند جیمی باتلر را از فیلادلفیا سونی سیکسرز جذب نمایند. آنتونی چیانگ از Miami Herald گزارش می دهد که مدیران تیم پورتنلند تریل بلیزرز برسر انتقال حسن وایتساید سنتر ۳۰ ساله تیم میامی هیت به توافق رسیدند و در فصل بعد وایتساید برای این تیم منطقه کنفرانس غرب بازی خواهد کرد.

حسن وایتساید فصل آینده در تیم پورتلند تریل بلیزرز بازی خواهد کرد

در همین حال آدرین وجناروسکی از ESPN نیز با تایید ترید واتساید به پورتلند از این می‌گوید که این سنتر می تواند کمک خوبی به یوسف نورکیچ ای به حساب آید که مصدومیت او از ناحیه پا جدی است. وجناروسکی در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که حسن وایتساید در ازای میرز لنارد و مو هارکلس راهی پورتلند خواهد شد. وایتساید در تابستان ۲۰۱۶ نیز به عنوان بازیکن آزاد قراردادی چهار ساله و به ارزش ۹۸ میلیون دلار با میامی به امضا رسانده بود. او شرایط مناسبی را در فصل ۱۷-۲۰۱۶ تجربه نمود و توانست به طور میانگین در هر بازی برای هیت، آمار ۱۷ امتیاز، ۱۴.۱ ریباند و ۲.۱ بلاک را به دست آورد. اما رفته رفته نقش او در میامی کم رنگ تر شد و بازی او نیز دچار افت گشت. در فصل ۱۸-۲۰۱۷ نیز مصدومیت بلای جان وایتساید شد و او تنها در ۵۴ بازی فصل توانست برای میامی هیت بازی کند.

حسن وایتساید

پت رایلی، مدیریت باشگاه میامی هیت، در این چند روز تلاش زیادی کرد تا قرارداد جیمی باتلر را به سرانجام برساند که در این کار موفق نیز عمل کرد و او همچنین قصد دارد تا گوران دراگیچ را هم در صورت وجود یک پیشنهاد مناسب به تیم دیگری ترید نماید. در میان تیم هایی که می‌توانند دراگیچ را در اختیار بگیرند، لیکرز و کلیپرز در اولویت هستند، اما آن ها فعلا درگیر مذاکره با کوای لنارد برای پیوستن به تیم شان هستند. اگر میامی هیت نتواند گوران دراگیچ را به فروش برساند، آن گاه سران این تیم بازیکنانی چون کلی اُلینک، دریک جونز جونیور و دونکان رابینسون را در دسترس دارند تا با ترید آن ها راه را برای خریدهای احتمالی شان باز نگه دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *