• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کوارتر چهارم باشکوه سن آنتونیو مقابل رپترز؛ استقبال با شکوه از دمار دروزن

کوارتر چهارم باشکوه سن آنتونیو مقابل رپترز؛ استقبال با شکوه از دمار دروزن

دمار دروزن یک خوش‌آمدگویی گرم دیگر را در تورنتو تجربه کرد و سپس به سن آنتونیو کمک کرد تا تیم برتری نسبت به رپترز باشد.

درخشش دمار دروزن

دمار دروزن ۲۵ امتیاز کسب کرد، رودی گای ۱۵ امتیاز گرفت و سن آنتونیو اسپرز شنبه شب توانست علیرغم عقب‌ماندگی ۱۸ امتیازی، تورنتو رپترز را در پایان با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۴ از پیش رو بردارد. دمار دروزن در پایان بازی اظهار داشت:

برگشت به بازی و تلاش ما فوق‌العاده بود، مخصوصاً این که در خارج از خانه بازی می‌کردیم.

سن آنتونیو اسپرز کوارتر چهارم باشکوهی را سپری کرد تا سومین پیروزی خود را در چهار بازی اخیر تجربه کند. دریک وایت ۱۳ امتیاز برای سن آنتونیو اسپرز به دست آورد، لامارکوس آلدریج ۱۱ امتیاز کسب کرد. دمار دروزن نیز ۸ ریباند و ۴ پاس گل کسب کرد و این در حالی بود که برای یازدهمین بازی متوالی توانست از ۲۰ امتیاز بالاتر کسب کند. دریک وایت درباره دمار دروزن گفت:

او درشت هیکل است و برای ما موقعیت می‌سازد و همه کاره تیم است. بازی فوق‌العاده‌ای برای ما انجام داد.

سن آنتونیو اسپرز در ابتدای کوارتر چهارم و ۱۰:۱۴ مانده به پایان بازی با نتیجه ۸۲ بر ۶۹ عقب افتاده بود. اسپرز با کسب ۱۷ امتیاز متوالی جبران این عقب‌ماندگی را انجام داد تا با لی‌آپ لامارکوس آلدریج در ۶:۳۴ مانده به پایان بازی ۸۸ بر ۸۷ پیش بیفتد و پس از آن نیز دروزن ۲ پنالتی را به درون سبد فرستاد. سن آنتونیو اسپرز در ۲:۳۷ مانده به پایان بازی ۱۰۰ بر ۹۱ پیش افتاد، اما کایل لاری، نرمن پاول و سرجی ایباکا هر کدام یک پرتاب ۳ امتیازی انجام دهد تا تورنتو رپترز در ۱:۱۷ مانده به پایان بازی با پرتاب موفق سرجی ایباکا در امتیاز ۱۰۰ با حریف مساوی کند.

پاسکال سیاکم با به درون سبد فرستادن یکی از دو پنالتی و در ۴۱ ثانیه مانده به پایان بازی نتیجه مساوی را شکست اما مارکو بلینلی با یک پرتاب سه امتیازی جواب داد و در ۲۸ ثانیه مانده به پایان بازی نتیجه را ۱۰۳ بر ۱۰۱ مساوی کند. بعد از تایم‌اوت تورنتو رپترز، پاسکال سیاکم فرصتی داشت تا بازی را به مساوی بکشاند. لونی واکر، بازیکن سن آنتونیو اسپرز ریباند به دست آورد و لاری بر روی دروزن خطا کرد و ستاره سابق تورنتو رپترز با به درون سبد انداختن دو پنالتی اختلاف را به ۴ امتیاز رساند. کایل لاری با یک پرتاب سه امتیازی جواب داد و اختلاف را به ۱ امتیاز رساند و لامارکوس آلدریج دو پنالتی را در ۴ ثانیه مانده به پایان بازی از دست داد. اما پرتاب سه امتیازی سیاکم به درون سبد نرفت.

دمار دروزن

دمار دروزن اولین پنالتی از سه پنالتی خود را از دست داد اما ۱۱ امتیاز دیگر رپترز را به تنهایی به دست آورد. او تا ۱:۲۵ مانده به پایان نیمه اول امتیازی به دست نیاورد و در ۲ کوارتر اول فقط ۳ تلاش پرتاب انجام داد اما در نیمه دوم ۶ پرتاب موفق از ۹ پرتاب خود داشت. دمار دروزن که برای دومین بار در تورنتو به عنوان مهمان حاضر می‌شد قبل از بازی با تشویق گرم حضار روبرو شد. هواداران در استراحت بین دو نیمه و وقتی از تابلو ویدئویی چهره او نشان داده شد مورد تشویق قرار گرفت. دروزن گفت:

واقعاً فوق‌العاده است که چنین توجهی نسبت به خود را دیدم. هرگز این خاطرات برای من کهنه نمی‌شوند.

یاکوب پوئلتل، سنتر سن آنتونیو اسپرز و همبازی او در تورنتو رپترز درباره او گفت:

مطمئناً بازگشت به ترونتو و پیروز شدن برای او معنی زیادی داشت. سال گذشته تا حد زیادی به پیروزی نزدیک بودیم و در پایان با نتیجه نزدیکی باختیم. امسال نیز بازی نزدیکی بود و با پیروزی بازی را به انجام رساندیم.

سرجی ایباکا ۲۱ امتیاز کسب کرد و با ۱۵ ریباند بیشترین ریباند فصل خود را برای رپترز به نمایش گذاشت و کایل لاری با ۱۶ امتیاز و ۱۵ پاس گل (بیشترین پاس گل فصل خود) کار خود را به پایان برد. تورنتو از زمان شکست مقابل ایندیانا اسپرز در ۲۳ دسامبر و پاره شدن نوار ۵ پیروزی متوالی‌اش آمار ۴ پیروزی و ۶ شکست را در کارنامه خود می‌بیند. سه‌شنبه گذشته در کوارتر چهارم برتری ۱۰ امتیازی خود را مقابل پورتلند بلیزرز نتوانست حفظ کند و به وقت اضافه نیاز داشت تا در شب بعد مقابل شارلوت هورنتس پیروز شود.

نکات بازی:

سن آنتونیو اسپرز: سن آنتونیو در بازی‌های خارج از خانه آمار ۶ پیروزی و ۱۲ شکست را به جای گذاشته است.

تورنتو رپترز: دبل دبل سرجی ایباکا هشتمین دبل دبل متوالی او بود که بهترین آمار دوران حرفه‌ای وی به حساب می‌آید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *