ممفیس رسماً دوایت هاوارد را از تیم خارج کرد؛ مقصد بعدی لیکرز است؟

اگر چه هواداران لس آنجلس لیکرز به این کار راضی نیستند اما لیکرز در حال سرمایه‌گذاری روی یک قرارداد تضمین نشده است و احتمالا دوایت هاوارد به لیکرز می‌پیوندد.

دوایت هاوارد به لیکرز نزدیک شد

با اعلام رسمی ممفیس گریزلیز مبنی بر خارج کردن هاوارد از تیم، این فرآیند از شنبه وارد فاز جدیدی شده است.

ممفیس گریزلیز در حساب توئیتری خود نوشت:

این باشگاه اعلام می‌کند که دوایت هاوارد از تیم خارج شده اشت.

بر روی کاغذ هر تیمی می‌تواند به هاوارد پیشنهاد بدهد. اما در عمل هیچ تیمی دستمزد ۵.۶ میلیون دلاری او را قبول نخواهد کرد. هاوارد در بای‌اوت ۲.۶ میلیون دلار ازقراردادش با گریزلیز را بازگرداند که این میزان کمترین میزانی است که در صورت پیوستن به لس آنجلس لیکرز به وی پرداخت خواهد شد. هاوارد و جاواله مک‌گی برای اینکه بتوانند دقایق بیشتری در منطقه ۵ لیکرز بازی کنند باید خود را به این تیم تحمیل کنند. آنتونی دیویس بهترین سنتر آن‌ها خواهد بود اما او می‌خواهد بیشتر بازی را در خط ۴ به میدان برود پس هر شب برای ۳۰ دقیقه لیکرز به فرد درشت هیکل دیگری در منطقه ۵ نیاز دارد.

دوایت هاوارد

دوایت پتانسیل این را دارد که چنین نقشی را ایفا کند. برای ۳ فصل از ۱۶-۲۰۱۵ تا ۱۸-۲۰۱۷ دوایت هاوارد به طور میانگین در هر شب ۱۳ امتیاز و ۱۲ ریباند کسب و نقش محوری در دفاع بازی کرد و در حداقل ۷۱ بازی با میانگین ۳۰ دقیقه حضور در هر بازی به میدان رفت. دقیقاً او از جنس همان بازیکنانی است که لیکرز می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. مشکلی که موجب می‌شود هاوارد خوشحال نباشد این است که در سال‌های حضورش در لیکرز فقط در فاز دفاعی بازی می‌کرد.

او می‌خواهد لمس توپ بیشتری داشته باشد مخصوصاً در جلوی میدان این تمایل بیشتر نمایان می‌شود. او فصل قبل به خاطر مشکلات کمر و همسترینگ فقط در ۹ دیدار بازی کرد. دوایت نگاه مثبتی به قبول این نقش دارد و مطمئن است که لیکرز را به سر منزل مقصود می‌رساند اما قرارداد تضمین‌نشده او نشان می‌دهد لیکرز با دید باز به این انتقال نگریسته است. اگر وی مانند سابق در این تیم ناکام باشد، لیکرز قرارداد او را فسخ و وی را منتقل خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *