باب میرز: با اطمینان از جدایی دورانت، دی آنجلو راسل را جذب کردیم

گلدن استیت واریرز در تابستان امسال کوین دورانت را به آسانی از دست داد. سپس باب میرز، مدیر ورزشی گلدن استیت واریرز آستین ها را بالا زد و دی آنجلو راسل ، گارد رأس آل استار بروکلین نتس را جایگزین کوین دورانت کرد.

صحبت های میرز در خصوص جذب دی آنجلو راسل

این انتقال تعجب بسیاری از بسکتبالدوستان را برانگیخت و این شائبه را برانگیخت که گلدن استیت واریرز دی آنجلو راسل را به این دلیل جذب کرده که با فروش او بتواند دارایی دیگری بدست آورد. باب میرز اخیراً این شائبه ها را تکذیب کرده که دی آنجلو راسل فقط برای فروش به گلدن استیت واریرز آمده است و در این هفته او با تیم کاواکامی، خبرنگار The Athletic درباره ملاقات با کوین دورانت در نقل و انتقالات آزاد مصاحبه‌ای داشته است که در آن ملاقات دورانت به او گفته که در حال ترک گلدن استیت است.

میرز با حضور در برنامه TK Show درباره کوین دورانت گفت:

بعد از آن ملاقات فهمیدم که انگیزه دورانت ترک باشگاه است و واقعاً هم همین بود. یقین حاصل کردم که کوین دیگر باز نخواهد گشت. کار من یا بهتر بگویم کار ما به عنوان مسئولان باشگاه این بود که هم شرایط بعد از خروج و هم شرایط ماندن دورانت را بررسی کنیم. نیاز به این نداشتیم که دی آنجلو راسل سریعاً محور نقل و انتقالاتی ما باشد. حال باید از خود می‌پرسیدیم که اگر کوین دورانت باشگاه را ترک کرد چه باید بکنیم؟ به تصور مردم انتخاب جایگزین راحت بود. یا کاری را مانند آنچه که انجام دادیم باید می‌کردیم که یک گام رو به جلو بود یا باید دورانت را جذب و بعداً می فروختیم که ریسک بالایی داشت و یا باید با یک بازیکن سطح متوسط قرارداد می‌بستیم. ما کاری را کردیم که در حال حاضر می بینید.

دی آنجلو راسل

راسل بازیکنی نیست که یک تنه مسیر بازی را عوض کند. کوین دورانت این قابلیت را داشت اما او از اولین بازی آل استارش می‌آمد و در زمینه امتیازگیری، اسیست، پرتابهای زیر ۳ امتیاز و پرتاب‌های ۳ امتیازی در فصل قبل در سطح بالایی قرار داشت و هر لحظه امکان خروج از باشگاه را باید برای وی متصور بودیم. برای باب میرز و گلدن استیت واریرز، این مسئله مهم بوده که دی آنجلو راسل چه دستاوردی برای تیمشان خواهد داشت.

میرز در این باره می‌گوید:

مسئله جذاب برای ما که در کارهای تجاری ما دشوار است و در هر ورزشی هم وجود دارد این است که چگونه شما می‌توانید یک بازیکن جوان با استعداد جذب کنید؟ مسئله بسیار دشواری است. اگر شما جای من یا مسئولان باشگاه بودید چگونه این کار را انجام می‌دادید؟ معمولاً ذهنتان به مراسم درفت یا معاوضه کردن معطوف می‌شد. و اغلب موارد شما مایل هستید که بازیکن جوان و خوبی را به تیم خود بیاورید و در این میان باید از یک سری از راه حل‌های آسان منصرف شوید. یا باید یک پیک با گارانتی بالا یا پیک با ریسک بالا یا بازیکنی خوب و یا ترکیبی از این‌ها را انتخاب کنید. ما منتظر یک فرصت برای انجام این کار بودیم. این بود که چنین کاری انجام دادیم و این مسیری بود که تا انتهایش رفتیم. اگر شیوه‌های دیگری را اتخاذ می‌کردیم باید منتظر می‌ماندیم تا ببینیم چه پیش خواهد آمد. اما این‌گونه رفتار نکردیم و اکنون بسیار خوشحالیم.

علیرغم این‌که گلدن استیت واریرز کوین دورانت را از دست داده، موفق شد تا بازیکن ۲۳ ساله آل استاری را جایگزین وی نماید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *