• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ممفیس گریزلیز در مقابل همکاری راسل وستبروک و هاردن حرفی برای گفتن نداشت

ممفیس گریزلیز در مقابل همکاری راسل وستبروک و هاردن حرفی برای گفتن نداشت

در شبی که هیوستون راکتس ۱۴۰ امتیاز بدست آورد همه می‌خواستند درباره خط دفاع آن‌ها صحبت کنند. راسل وستبروک و جیمز هاردن روی هم رفته ۶۳ امتیاز برای هیوستون راکتس به دست آوردند تا این تیم پنجمین پیروزی متوالی خود را بدست آورد و چهارشنبه با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۱۲ مقابل ممفیس گریزلیز به برتری برسد.

درخشش راسل وستبروک و هاردن برابر ممفیس

هاردن با وجود عدم حضور در کوارتر چهارم ۳۰ امتیاز بدست آورد و راسل وستبروک در این بازی ۳۳ امتیازی شد و در ۶ دقیقه مانده به پایان بازی بر روی نیمکت نشست. این دو زوج در پایان نیمه اول ۴۶ امتیاز بدست آوردند تا هیوستون برتری ۷۳ بر ۴۷ را بدست آورد. اگرچه راکتس پس از نیمه اول در دفاع کمی متزلزل ظاهر شد، مایک دی آنتونی، سرمربی این تیم تلاش تیم خود را در نیمه اول ستود و اظهار داشت:

دفاع، ریباند کردن، از باکس خارج شدن و همه چیز در نیمه اول واقعاً خوب بود.

هاردن نیز در ادامه افزود:

ما در انتهای بازی دفاعی ظاهر دشمی و همین به ما کمک کرد تا پیروز شویم. اگر می‌خواهیم به جایی که می‌خواهیم برسیم باید به کمک دفاع بیایم و روزنه‌های دفاعی را ببندیم و در این بازی نیز همین کار را انجام دادیم.

هیوستون راکتس پس از کسب ۹ امتیاز اول کوارتر سوم برتری خود را به ۳۵ امتیاز رساند. پس از آن ممفیس گریزلیز ۱۳ امتیاز بعدی را کسب کرد که با پرتاب سه امتیازی دی آنتونی ملتون همراه بود و برتری هیوستون راکتس را در ۷:۳۰ دقیقه مانده به پایان این کوارتر به نتیجه ۸۲ بر ۶۰ تقلیل داد. دی آنتونی تقاضای تایم اوت کرد و هیوستون راکتس پس از آن ۱۰ امتیاز به دست آورد و ۳ امتیاز به حریف داد که با پرتاب‌های سه امتیازی پی جی تاکر و جیمز هاردن همراه بود و برتری آن‌ها را در اواسط این کوارتر به ۹۲ بر ۶۳ رساند. آستین ریورز در پایان بازی اظهار داشت:

هماهنگی ما در دفاع عالی بود و در خط حمله نیز گارد نشدیم. بنابراین فکر می‌کنم بهترین تیم هجومی لیگ هستیم و وقتی دفاع تیم ما نیز در شرایط خوب خود باشد شکست تیم ما کاری دشوار خواهد بود.

راسل وستبروک

کسب ۹ امتیاز متوالی در انتهای کوارتر سوم اختلاف گریزلیز را به ۱۷ امتیاز کاهش داد اما راکتس با کسب ۱۱ امتیاز و دادن فقط ۵ امتیاز به حریف بار دیگر اختلاف را افزایش داد و با پرتاب سه امتیازی آستین ریورز هیوستون با برتری ۱۱۱ بر ۸۸ پای به کوارتر چهارم گذاشت. دیلون بروکس ۲۲ امتیاز برای ممفیس گریزلیز بدست آورد. گریزلیز ۴ باخت متوالی را در ۴ دیدار خارج از خانه اخیر خود تجربه کرد. تیلور جنکینز، سرمربی ممفیس گریزلیز امیدوار است که تیمش از این لحظات سخت درس بگیرد. جنکینز در پایان بازی اظهار داشت:

ما آماده‌ایم که به خانه بازگردیم و تمرینات خود را ادامه دهیم. این تجربه فوق‌العاده‌ای برای بازیکنان من است. چهار شکست متوالی خارج از خانه برای ما دشوار است اما هنوز بازی‌های زیادی پیش روی ما است. فقط روحیه خود را حفظ می‌کنیم و بهتر می‌شویم.

راسل وستبروک بعد از غیبت در بازی روز دوشنبه به دلیل مصدومیت در این بازی ۹ ریباند و ۸ پاس گل نیز داشت . این دومین بازی متوالی بود که ۳۰ امتیاز کسب می‌کند و چهارمین بار در ۵ بازی گذشته بود. در شبی که هیوستون راکتس ۲۳ پرتاب موفق از ۵۰ پرتاب سه امتیازی خود داشت جیمز هاردن ۷ پرتاب سه امتیازی موفق را به نمایش گذاشت. نوار پیروزهای متوالی هیوستون راکتس در بازی قبل از آل‌استار بریک شروع شد و راکتس در تمامی ۴ پیروزی بعد از آن زمان ۱۲۰ امتیاز بدست آورد و گلدن استیت واریرز، یوتا جاز و نیویورک نیکس را مغلوب ساخت.

نکات بازی:

ممفیس گریزلیز: جوناس والانسیوناس ۱۶ امتیاز و ۱۰ ریباند بدست آورد. جا مورانت ۱۲ امتیاز و ۹ پاس گل از خود به جای گذاشت.

هیوستون راکتس: اریک گوردون بعد از مصدومیت از ناحیه زانو در بازی دوشنبه شب این بازی را از دست داد. سابو سفولوشا به دلیل بیماری در این بازی حضور نداشت. راسل وستبروک درتس قبل از پایان نیمه اول اخطار فنی دریافت کرد. داک ریورز به عنوان یار تعویضی به بازی آمد و ۲۳ امتیاز کسب کرد. کوینگتون ۳ بلاک در این دیدار داشت تا پنجمین بازی متوالی خود را با حداقل سه بلاک سپری کرده باشد.

اخطار فنی راسل وستبروک موجب شد تا وی با ۱۴ اخطار فنی با بیشترین اخطار فنی NBA مواجه شود. اگر او ۲ اخطار بیشتر دریافت کند از یک بازی محروم خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *