راسل وستبروک در پستی اینستاگرامی از هواداران تاندر تشکر کرد

راسل وستبروک

راسل وستبروک طی پیامی اینستاگرامی با هواداران اوکلاهما سیتی خداحافظی کرد. او که MVP سال ۲۰۱۷ NBA بود، طی تریدی به هیوستون پیوست.

خداحافظی راسل وستبروک از هواداران اوکلاهما

راسل وستبروک ۱۱ سال در تاندر حضور داشت و آن را به یک رویا تشبیه کرده است. متن کامل پست او اینگونه است:

من نمی توانم حسی را که الآن دارم در کلمات وصف کنم. این آخرین قدم در سفر من در اوکلاهما است. وقتی ۱۸ ساله بودم به اینجا آمدم و از آن موقع تا بحال اتفاقات فوق العاده بسیاری را در اینجا به چشم دیدم. مردمی که در اوکلاهما زندگی می کنند، اینجا را مکانی خاص تبدیل کرده اند. تمام هواداران، مربیانم، هم تیمی هایم، کل مسئولان تاندر، آقای بنت، سم پرستی، دوستانم و همه کسانی که در این سال ها کنارم بودند؛ شما بودید که اوکلاهما را به مکانی زیبا تبدیل کردید و دلیل عشق من از بازی کردن در اینجا بودید. شما بودید که در هر پستی و بلندی ای کنار من بودید و در لحظات سخت و آسانم در کنارم بودید و من از این بابت بسیار از شما ممنونم. من در اینجا با افراد فوق العاده بسیاری ملاقات کرده ام که مرا به شکلی که امروز می بینید تبدیل کردند. امیدوارم اوکلاهما همانطور که بروی من و خانواده ام تاثیر مثبت گذاشت، بروی باشگاه هم تاثیر مثبت بگذارد. من اوکلاهما را با دوستان زیادی که دارم ترک می کنم. من هرگز نمی توانم بابت کارهایی که برای من کردید از شما تشکر کافی کنم. این مانند یک رویا و گردباد بود.

راسل وستبروک

راسل وستبروک تنها بازیکنی بود که از زمان پیوستنش به اوکلاهما از سیاتل در سال ۲۰۰۸ هنوز در تیم باقی مانده بود و فصل گذشته برای سومین بار پیاپی رکورد تریپل دبل در امتیاز، پاس منجر به گل و ریباند را به ثبت رساند (میانگین ۲۲.۹ امتیاز، ۱۱.۱ پاس منجر به گل و ۱۰.۷ ریباند). اراسل وستبروک بار دیگر با هم تیمی سابقش در تاندر، جیمز هاردن هم تیمی خواهد شد و یکی از بهترین زوج های NBA را خواهد سساخت در عوض اوکلاهما سیتی تعداد زیادی پیک راند اول را طی سال های آتی بدست خواهد آورد و علاوه بر آن کریس پال را نیز در ازای انتقال وستبروک به هیوستون بخدمت گرفت، هرچند که هنوز آینده او در تاندر مشخص نیست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *