نوامبر شیرین میلواکی باکس با ۱۵ پیروزی و ۱ شکست

یانیس آنتتوکومپو

یانیس آنتتوکومپو نتوانست دبل دبل‌های متوالی خود را ادامه دهد، اگرچه حتی برای MVP بسکتبال NBA هم سخت است که در ۲۰ دقیقه امتیازات زیادی را جمع‌آوری کند. اما در نهایت میلواکی باکس به روند خوبش ادامه داد.

ادامه روند درخشان میلواکی باکس

آنتتوکومپو شنبه شب ۲۶ امتیاز بدست آورد اما ۹ ریباند بدست آورد که کمترین ریباند این فصل او بود و نتوانست رکورد دبل دبل در ۱۹ بازی را ادامه دهد اما میلواکی باکس موفق شد با نتیجه ۱۳۷ بر ۹۶ از سد شارلوت هورنتس عبور کند. میلواکی باکس برای یازدهمین بازی متوالی پیروز شد و رکورد ۱۷ پیروزی و ۳ شکست را از آن خود کرد و با رکورد امتیازات کلی فصل خود برابری کرد. باکس در نیمه اول ۱۷ امتیاز پیش افتاد و در حالی به کوارتر چهارم بازی وارد شد که ۱۰۱ بر ۷۵ از هورنتس پیش بود و همین اختلاف این امکان را ایجاد کرد که آنتتوکومپو در کوارتر پایانی روی نیمکت بنشیند. نوار دبل دبل‌های متوالی او خیلی زود پاره شد بیل بارتون با ۳۴ دبل دبل در فصل ۷۷-۱۹۷۶ به همراه پورتلند بلیزرز از این حیث صدرنشین است. کریم عبدالجبار در فصل ۷۶-۱۹۷۵ توانست ۲۹ دبل دبل متوالی را در ترکیب لس آنجلس لیکرز بدست آورد و در مکان دوم بایستد. مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس با لبی خندان در این باره گفت:

بهتر بود او را بیرون می‌کشیدم. او کارهای شگفت‌انگیزی انجام می‌دهد و دستاوردهای بیشتری هم در راه است. تلاش می‌کنیم تا با او صحبت کنیم و وی را سالم و شاداب نگه داریم و این مسئله بااهمیت را به او گوشزد کنیم.

آنتتوکومپو از شیوه پایان کار خود در این بازی نگران نبود و در این باره اظهار داشت:

اینگونه ساخته نشده‌ام که از این مسائل ناراحت شدم. من برای آمار ساخته نشدم. مشخصاً این‌جا هستم تا تیم پیروز باشد.

میلواکی باکس ۹ بازیکن در اختیار داشت که امتیازاتشان دو رقمی شد و ماه نوامبر را با آمار فوق‌العاده ۱۵ پیروزی و ۱ شکست به پایان رساندند و فقط در تاریخ ۸ نوامبر به یوتا جاز بازی را واگذار کردند. ۴۱ امتیاز اختلاف آن‌ها در این بازی بیشترین اختلاف امتیاز در پیروزی‌های این فصلشان بود. میلواکی باکس بعد از لس آنجلس لیکرز با ۱۷ پیروزی و ۲ شکست بهترین آمار بسکتبال NBA را دارا می‌باشد. ماروین ویلیامز، مهاجم کهنه‌کار شارلوت هورنتس گفت که برتری بی‌چون و چرای آنتتوکومپو چیز عجیبی نیست. ویلیامز در پایان بازی اظهار داشت:

او بسیار رقابتی است و همیشه می‌خواهد برنده باشد. احساس می‌کنم او همیشه می‌خواهد در یک مسیر درست قدم بردارد. همیشه هوادار او هستم.

میلواکی باکس یانیس آنتتوکومپو

من اصلاً احساس نمی‌کنم که او کاری خارق‌العاده‌تر از حد خودش ظاهر شده است. او در هر دو سمت زمین پرتکاپو ظاهر می‌شود. او به سبد حمله می‌کند و برای خود موقعیت می‌سازد. رابین لوپز، که در پست سنتر برادرش بروک به میدان رفته بود برای باکس ۳ پرتاب سه امتیازی و ۱۳ امتیاز در ۱۶ دقیقه اول نیمه اول به نمایش گذاشت. رابین به جای برادر مصدومش در ترکیب اصلی قرار داشت. رابین لوپز در پایان بازی اظهار داشت:

امتیازات خودشان گویای همه چیز هستند. ما تحرک زیادی داشتیم. حرکت با توپ و بدون توپ ما فوق‌العاده بود.

میلواکی باکس ۵۶.۲ درصد پرتاب از فیلد داشت (۵۴ پرتاب موفق از ۹۶ پرتاب) و شارلوت هورنتس را به ۳۶.۶ درصد پرتاب از فیلد محدود کرد. دوونته گراهام با ۲۴ امتیاز امتیازآورترین بازیکن شارلوت هورنتس بود و تری روزیر ۱۹ امتیاز بدست آورد. کریس میدلتون که از مصدومیت بازگشته ۱۵ امتیاز و ارسان ایلیاسوا و دی جی ویلسون هر کدام ۱۱ امتیاز بدست آوردند.

نکات بازی

شارلوت هورنتس: کودی زلر دو بازی قبلی را به دلیل مصدومیت از دست دارد و در این بازی ۱۱ امتیاز در ۲۰ دقیقه حضورش به عنوان باغزیکن تعویضی بدست آورد. گراهام در این فصل عالی ظاهر شد و با میانگین ۱۷.۹ امتیاز به بازی شنبه شب وارد شد و ۴۱.۱ درصد پرتاب ۳ امتیازی داشت. جیمز بورگو خطاب به گراهام، بازیکن سال دومی‌اش گفت:

تو در تیررس استعدادیاب‌ها هستی. بهترین مدافعان آن‌ها حالا تو را یارگیری می‌کنند. تو در چشم آن‌ها بهترین هستی.

میلواکی باکس: شروع ۱۷ پیروزی و ۳ شکست میلواکی باکس با بهترین شروع تاریخ این تیم برابری کرد. دراگان بندر بعد از کسب ۱۹ امتیاز و ۱۱ ریباند در بازی جمعه شب جی لیگ پای به این مسابقه گذاشت. بندر در کوارتر سوم بازی شنبه شب به بازی آمد و یک پرتاب سه امتیازی انجام داد تا اولین امتیاز خود برای باکس را جشن بگیرد. او با ۱۲ امتیاز به کار خود پایان داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *