رکوردی دیگر برای لبران جیمز ؛ هشتاد و ششمین تریپل دابل کینگ جیمز

لبران جیمز ستاره تیم لس آنجلس لیکرز در جریان بازی مقابل اوکلاهاما سیتی برای هشتاد و ششمین بار توانست تریپل دابل را به نام خود به ثبت برساند و رکوردی تازه در تاریخ بسکتبال NBA از خود برجای بگذارد.

علاوه بر پیروزی لس آنجلس لیکرز که منجر به صدرنشینی این تیم در جدول کنفرانس غرب شد، چند دیدار مهم نیز هم‌زمان با رکوردشکنی لبران جیمز برگزار شد که در اولین دیدار، ممفیس گریزلیز و گلدن استیت وریرز به دیدار هم رفتند. دیداری که با حساب ۱۱۴-۹۵ با برتری وریرز پایان یافت. گلدن استیت در این دیدار پس از مدت‌ها توانست در یک بازی به برتری دست پیدا کند. با این برد، تعداد پیروزی‌های تیم استیو کری در این فصل به ۳رسید. در دیگر دیدار برگزار شده، ساکرامنتو کینگز و فینیکس سانز با هم به رقابت پرداختند که در پایان یک دیدار پر امتیاز، این ساکرامنتو بود که با حساب ۱۲۰-۱۱۶ پیروزی را به دست آورد. در بازی مهم دیگر پورتلندتریل بلیزرز به مصاف نیواورلینز پلیکانز رفت. دیداری که اولین بازی کارملو آنتونی با جرزی پورتلند بود. در این مسابقه که کارملو در آن موفق به کسب ۱۰ امتیاز و ۴ ریباند در ۲۳ دقیقه زمان بازی شد، پلیکانز با نتیجه ۱۱۵-۱۰۴ برتری را از آن خود کرد تا دست ملو و یارانش از ثبت یک پیروزی دیگر کوتاه بماند.

لبران جیمز و ادامه موفقیت در لیکرز

لبران جیمز و ادامه موفقیت در لیکرز
در آخرین و مهم‌ترین بازی روز، لس آنجلس لیکرز میزبان اوکلاهاماسیتی تاندر بود. مسابقه ای که با پیروزی ۱۱۲-۱۰۷ لیکرز همراه شد و صدرنشینی این تیم در جدول کنفرانس غرب را تثبیت کرد. بد نیست بدانید لیکرز با ۱۲ پیروزی و ۲ شکست در صدر جدول کنفرانس غرب قرار دارد. رکورد تاریخی جیمز نیز در همین شب به ثبت رسید. لبران جیمز برای هشتاد و ششمین بار موفق به ثبت تریپل دابل شد. با این تریپل دابل، لبران جیمز اکنون مقابل هر ۳۰ تیم لیگ NBA موفق به ثبت تریپل دابل شده است. جیمز اولین بازیکن تاریخ NBA است که به چنین امتیازی دست پیدا کرده و این رکورد مهم را به نام خود به ثبت رسانده است. لازم به ذکر است که راسل وستبروک نیز با ثبت تریپل دابل مقابل ۲۹ تیم در جایگاه بعدی قرار دارد. وستبروک تنها مقابل تیم سابقش یعنی اوکلاهاما سیتی تاندر موفق به ثبت تریپل دابل نشده است. او چند هفته قبل می توانست به این رکورد برسد که تنها یک اسیست تا ثبت آن فاصله داشت.

او پس از این مسابقه مهم که علاوه بر صدرنشینی تیم خود به رکوردی تاریخی دست پیدا کرد در این خصوص گفت:

خوشحال هستم و رکورد جالب و خوبی برای من به دست آمد. به دست آوردن یا جابه‌جا کردن رکوردها در بسکتبالی هم‌چون NBA کار آسانی نیست زیرا همه بازیکنان در رده‌های بالا قرار دارند و این رکوردها همواره در حال جابه‌جا شدن هستند. البته باید این را بگویم که وقتی یک رکورد به دست می‌آید همه در آن نقش داند و تنها کار فردی نبوده است. بازیکنانی که در کنار من بازی می‌کنند بسیار حرفه‌ای هستند و به من کمک می‌کنند تا موقعیت‌های بوجود آمده را به نحو احسن استفاده کنم. هم‌چنین مربیان و کادر فنی همه و همه در بوجود آمدن چنین رکوردی نقش بزرگی دارند و من به همه آن‌ها نیز تبریک می‌گویم و خوشحال هستم که در این زمان می‌توانم به اهداف مورد نظر خود در این جایگاه برسم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *