شاون لیوینگستون از باشگاه گلدن استیت کنار گذاشته شد

باشگاه وریرز، شاون لیوینگستون، قهرمان سه دوره NBA را از لیست فصل بعدی خود کنار گذاشت اما این بازیکن هنوز هم علاقه مند است که برای شانزدهمین سال، در لیگ بازی کند.

لیوینگستون 34 ساله، حالا وارد بازار انتقالات آزاد می شود و احتمالا تیم های زیادی قصد داشته باشند که با جذب این بازیکن، وضعیت نیمکت خود را بهبود بخشند. این بازیکن، 5 فصل اخیر را با وریرز سپری کرد و در فصل گذشته هم آمار 15 دقیقه بازی به ازای هر بازی را داشت.

وی یکی از قوی ترین عناصر وریرز در رختکن بود و همینطور به عنوان یار جانشین، نقش بسیار موثری در موفقیت های اخیر گلدن استیت داشت. لیوینگستون، پس از کوین دورنت و آندره ایگودالا، سومین بازیکن شاخص سال های اخیر گلدن استیت است که در فصل بعد آن ها را همراهی نمی کند و از این تیم جدا شده است.

گلدن استیت وریرز در 4 سال گذشته به فینال رسیده و همواره در این چهارسال، لیوینگستون را به عنوان پوینت گارد ذخیره در تیم خود دیده است. این بازیکن اما حالا در ادامه تغییرات بزرگ در وریرز، این تیم را ترک کرده است و هنوز تیمی به صورت جدی خواهان وی نیست.

لیوینگستون انتخاب چهارم درفت در سال 2004 است که توسط لس آنجلس لیکرز انتخاب شد. او سابقه بازی در میامی هیت، اوکلاهاما، واشنگتن،  شارلوت، میلواکی، کلیولند و بروکلین را نیز پیش از پیوستن به جمع وریرز در سال 2014 دارد.

6.3 امتیاز، 3 پاس منجر به گل و 2.4 ریباند، میانگین های این گارد کارکشته در طول دوران بازی اش در لیگ NBA است که یکی دو باری نیز به دلیل مصدومیت های طولانی مدت، از مسابقات لیگ دور بوده است. وریرز حالا با رفتن لیوینگستون و در شرایط مصدومیت کلی تامپسون که احتمالا فصل آینده را از دست می دهد، به نظر با دی آنجلو راسل و استفن کری در فصل آینده در پست گارد کار را آغاز خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *