• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بازگشت یانیس آنتتوکومپو به میادین با پیروزی؛ کریس میدلتون همچنان می‌درخشد

بازگشت یانیس آنتتوکومپو به میادین با پیروزی؛ کریس میدلتون همچنان می‌درخشد

بسکتبال NBA

میلواکی باکس با رکورد ۳۰ پیروزی و ۵ شکست شروعی حیرت‌انگیز را در بسکتبال NBA این فصل داشته است. اگرچه یانیس آنتتوکومپو بابت پایان این فصل تیم خود نگران است.

درخشش یانیس آنتتوکومپو برابر شیکاگو

مدافع عنوان MVP بسکتبال NBA بعد از غیبت در ۲ بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر ۲۳ امتیاز و ۱۰ ریباند بدست آورد و میلواکی باکس دوشنبه شب توانست در نیمه دوم مقابل شیکاگو بولز به برتری ۱۲۳ بر ۱۰۲ برسد. یانیس آنتتوکومپو، دومین بازیکن امتیازآور لیگ NBA قبل از این بازی میانگین ۳۰.۵ امتیازرا در هر بازی به جای گذاشته بود و در این دیدار تنها ۲۷ دقیقه در زمین حضور داشت و علاوه بر ۸ پاس گل خود، ۸ پرتاب موفق از ۱۴ پرتاب فیلد خود داشت. یانیس آنتتوکومپو پس از پایان بازی اظهار داشت:

ما ۳۰ بازی را قبل از ژانویه با پیروزی پشت سر گذاشتیم. این عالی است اما همیشه می‌توانیم بهتر باشیم. ما در حال پیشرفت هستیم زیرا هدف ما این است که در پایان فصل نیز خوب بازی کنیم.

کریس میدلتون ۲۵ امتیاز برای میلواکی باکس بدست آورد و اریک بلدسوئه پس از غیبت در ۸ بازی قبلی به دلیل شکستگی پای راست ۱۵ امتیاز در ۱۶ دقیقه کسب کرد. آننتوکومپو درباره بلدسوئه گفت:

او راه را برای ما هموارتر می‌کند. او شبیه به یک ماشین ورزشی است. بسیار سریع حرکت می‌کند و مجبوریم به دنبال او برویم. همیشه در اختیار داشتن او برای ما خوب است.

زاچ لاوین ۱۹ امتیاز برای شیکاگو بولز بدست آورد اما فقط ۷ پرتاب موفق از ۲۳ پرتاب فیلد خود داشت. لاری مارککنن و کوبی وایت ۱۸ امتیاز بدست آوردند و وندل کارتر جی آر ۱۰ امتیاز و ۱۱ ریباند به داشته‌های شیکاگو بولز اضافه کرد. لاری مارککنن در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم اما در نیمه دوم نتوانستیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. ما نشان داده‌ایم که مقابل هر تیمی می‌توانیم بازی کنیم اما مجبوریم ۴۸ دقیقه همینگونه باشیم تا در بازی‌ها پیروز شویم.

یانیس آنتتوکومپو

شیکاگو ۶ پرتاب اول خود را از دست داد و میلواکی باکس توانست با نتیجه ۸ بر ۰ پیش بیفتد. در پایان کوارتر اول میلواکی باکس با نتیجه ۳۱ بر ۲۰ به رختکن رفت و در اوایل کوارتر دوم و با پرتاب رابین لوپز این برتری را به نتیجه ۳۳ بر ۲۰ رساند. اما شیکاگو بولز-بعد از ثبت ۹ پرتاب موفق از ۲۹ پرتاب در نیمه اول- ناگهان پرتاب‌های ۳ امتیازی موفق متوالی را به نمایش گذاشت. کوبی وایت و لاری مارککنن هر کدام ۳ پرتاب سه امتیازی موفق در کوارتر دوم داشتند تا برتری میلواکی را کاهش دهند. شیکاگو در این کوارتر ۸ پرتاب موفق از ۱۴ پرتاب سه امتیازی خود داشت.

تنها ۲ دقیقه مانده به نیمه اول کوبی وایت با امتیازگیری خود برای اولین بار شیکاگو را با نتیجه ۵۲ بر ۵۱ در این بازی پیش انداخت. آنتتوکومپو سریعاً با یک پرتاب جواب او را داد و میلواکی به لطف ۱۵ پنالتی خود (که ۱۲ پرتاب تبدیل به امتیاز شد) توانست ۵۵ بر ۵۲ پیش بیفتد و این در حالی بود که شیکاگو هیچ پنالتی نصیبش نشد. شیکاگو در کوارتر سوم بازی را از دست رفته دید. میلواکی باکس با برتری ۱۷ بر ۴ این کوارتر را آغاز کرد و با نتیجه ۷۲ بر ۵۶ از حریف خود پیش افتاد. مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس در پایان بازی اظهار داشت:

یانیس آنتتوکومپو فوق‌العاده بود. چند بازی را از دست داد و در این بازی چنین دانک تأثیرگذاری به نمایش گذاشت.

میلواکی باکس بعد از ۳ کوارتر ۹۵ بر ۷۷ پیش افتاد. پرتاب سه امتیازی کایل کورور در ۲:۳۰ مانده به کوارتر چهارم نتیجه را ۱۰۵ بر ۸۱ کرد که بیشترین اختلاف امتیازی بود که میلواکی در این دیدار ایجاد کرد.

نکات بازی

میلواکی باکس: وسلی متیوز به دلیل مصدومیت در این دیدار حاضر نبود. مایک بودنولزر درباره او اظهار داشت:

او قادر به بازی بود اما فکر می‌کنم با بازی ندادن به او تصمیم درستی گرفتیم. خوشبختانه مدت زمان عدم حضور او کوتاه‌مدت است.

شیکاگو بولز: چندلر هاتچیسون پانزدهمین بازی متوالی خود را به دلیل مصدومیت شانه راست از دست داد. هاتچیسون آماده بازگشت به میادین است و انتظار می‌رود سه‌شنبه با تیم تمرین کند. جیم بویلن، سرمربی شیکاگو بولز درباره او گفت:

او کاملاً آماده است. باید کمی بیشتر به تماشای بازی او بنشینم. ما همچنان بر روی او کار می‌کنیم.

بازی بعدی:

میلواکی باکس: چهارشنبه شب میزبان مینسوتا تیمبرولوز خواهند بود.

شیکاگو بولز: پنجشنبه شب از یوتا جاز پذیرایی خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *