• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • نتایج پیش‌فصل؛ از شکست ساکرامنتو کینگز تا برد راکتس مقابل کلیپرز

نتایج پیش‌فصل؛ از شکست ساکرامنتو کینگز تا برد راکتس مقابل کلیپرز

لیگ NBA یکی از بزرگترین رویاهای ویوک رانادیو، مالک ساکرامنتو کینگز را به واقعیت تبدیل کرد. روز جمعه، در اولین دیدار تاریخ NBA در کشور هند، تی جی وارن پرتابی انجام داد که ایندیانا پیسرز را در ۱:۰۳ مانده به پایان بازی پیش انداخت و ایندیانا پیسرز توانست در وقت‌های اضافه با حساب ۱۳۲ بر ۱۳۱ بر ساکرامنتو کینگز غلبه کند.

شکست ساکرامنتو کینگز برابر ایندیانا پیسرز

ایندیانا پیسرز ۱۳۲-۱۳۱ ساکرامنتو (وقت‌های اضافه)

تی جی وارن ۳۰ امتیاز و جرمی لمب ۲۰ امتیاز برای ایندیانا پیسرز به دست آورد، دومانتوس سابونیس نیز ۲۱ امتیاز از آن خود کرد و مالکوم بروگدون ۱۴ اسیست انجام داد. بادی هلید نیز ۲۸ امتیاز و هریسون بیرنس ۲۱ امتیاز برای ساکرامنتو کینگز بدست آوردند.

روز جمعه ۳ دیدار در نظر گرفته شده بود که عبارت بودند از: هیوستون راکتس-لس آنجلس کلیپرز در هونولولو، بروکلین نتس-تیم فرانکای بزیل و دیدار ساکرامنتو کینگز و ایندیانا پیسرز که به خاطر ملیت هندی ویوک رانادیو حائز اهمیت بود

رانادیو در کنفرانس خبری قبل از بازی در مومبائی اظهار داشت:

این یک روز تاریخی است اما برای من به منزله رویایی می‌ماند که به حقیقت تبدیل شد. زمانی که ۱۷ ساله بودم مومبائی را ترک کردم و فکر می‌کنم ۵۰ دلار در جیبم پول بود، بنابراین بازگشت به اینجا با تیمی از NBA که مالکیت آن را بر عهده دارم و همراه کردن هرب سیمون، دوستم (مالک ایندیانا پیسرز) با تیمش برای انجام یک دیدار واقعی NBA ماورای تصورات زندگی‌ام بود.

آدام سیلور، کمیسیونر لیگ NBA و مارک تاتوم، قائم مقام کمیسیونر لیگ NBA نیز در این بازی حضور داشتند. ایندیانا پیسرز و ساکرامنتو کینگز روز شنبه بار دیگر با هم مصاف خواهند داد. لیگ NBA دیدارهای تدارکاتی دیگری نز در کشورهای چین و ژاپن در این فصل خواهد داشت. تاتوم درباره این بازی گفت:

از این دیدار بسیار هیجان‌زده‌ام. چون پر از فرصت است. فرصتی است که شاهد رشد بسکتبال و رشد NBA در مقیاس جهانی هستیم. حالا وقت آن است که از این مزیت لذت ببریم. افرادی در این مکان‌ها داریم که ظرفیت‌های زیادی دارند.

اخیراً این لیگ در هند دارای آکادمی NBA و مدرسه بسکتبال NBA است که در راه توسعه بسکتبال قدم برمی‌دارد و برنامه دارد تا فعالیت خود را وسیع‌تر کند. اما انجام یک بازی واقعی NBA در هند مطمئناً یکی از بزرگترین قدم‌ها در رشد این بازی در کشوری است است که در مسیر چین قرار دارد. چین یک دهه است که مشهورترین بسکتبال را در آسیا دارد. تاتوم می‌گوید:

این بازی فقط همین یک بار نیست. به انجام چنین بازی‌هایی ادامه خواهیم داد.

ساکرامنتو کینگز

هیوستون راکتس ۱۰۹-۹۶ لس آنجلس کلیپرز

در هونولولو، فوق‌ستاره‌های جدید لس آنجلس کلیپرزبه میدان نیامدند و هیوستون راکتس نیز آماده استفاده از فوق‌ستاره‌های خود نبود. از یک نقطه نظر، آن‌ها دو تیمی هستند که تابستان شلوغی را در نقل و انتقالات لیگ NBA سپری کردند و فوق‌ستاره‌های خود را برای بازی در مصاف‌های قهرمانی NBA لازم دارند. از سوی دیگر جیمز هاردن هنوز هم می‌تواند مرد همه کاره تیمش باشد. هاردن که فصل قبل امتیازآورترین بازیکن لیگ بود توانست در این بازی ۳۷ امتیاز و ۷ اسیست کسب کند و هیوستون راکتس را ۱۰۹ بر ۹۶ در این دیدار پیروز سازد. هیوستون راکتس به راسل وستبروک که فصل بهار ریکاوری مصدومیت زانوی خود را انجام داده یک دیدار دیگر استراحت داد و امیدوار است که گارد رأس سابق اوکلاهاما سیتی تاندر را در دو دیدار تدارکاتی پیش‌فصل با تورنتو رپترز در کشور ژاپن با خود به همراه داشته باشد.

بروکلین نتس ۱۳۷-۸۹ سسی فرانکای برزیل

تارن پرینس ۶ پرتاب ۳ امتیازی انجام داد و ۲۲ امتیاز برای بروکلین نتس کسب کرد. پرینس در فصل بهار از آتلانتاهاکس به بروکلین نتس ترید شد. دیوید نوامبا یکی دیگر از تازه‌واردها توانست ۱۸ امتیاز کسب کند. بروکلین نتس از سالن جدید و رختکن خود در بارکلی سنتر رونمایی کرد اما مجبور است برای رقابت واقعی در لیگ NBA و هیجان در این ورزشگاه تا آغاز رقابت‌های لیگ منتظر باشد. کایری اروینگ پس از مصدومیت شکستگی استخوان صورت قبل از اردوی تمرینی بیرون نشسته بود. انتظار می‌رود کوین دورانت نیز کل فصل را به خاطر ریکاوری ناشی از ترمیم آشیل خود از دست بدهد. هنوز هیجان پیش‌فصل بروکین نتس باقی مانده است. آن‌ها ۲ دیدار تدارکاتی پیش‌فصل خود را در چین و مقابل لس آنجلس لیکرز انجام خواهند داد. زانان موسا ۱۸ امتیاز در این بازی برای نتس کسب کرد و کریس لورت نیز ۱۳ امتیاز و ۹ اسیست بدست آورد. رافائل هتشیمر برای اولین بار ۸ پرتاب ۳ امتیازی برای فرانکا انجام داد و ۲۶ امتیاز کسب کرد. دیوید جکسون نیز ۱۸ امتیاز این تیم را بدست آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *