جام جهانی بسکتبال چین؛ شکست ایران مقابل تونس

تیم ملی ایران در دومین دیدارش در جام جهانی بسکتبال چین، به مصاف تیم ملی تونس رفت.

تیم ایران، دومین شکست خود در جام جهانی بسکتبال چین را نیز تجربه کرد

تیم ملی بسکتبال ایران از همان ابتدا، کار از حریف خود تونس عقب افتاد و علیرغم به تساوی کشیدن بازی در کوارتر اول برای دقایقی، نتوانست در برابر این تیم مقاومت کند و در نهایت با حساب ۲۹ بر ۱۹ این کوارتر را از دست داد.

در کوارتر دوم، ایرانی ها بازی خیلی بهتری را ارائه دادند و اما این بازی بهتر در اختلاف امتیاز تغییر زیادی را ایجاد نمی کرد و ایران در این کوارتر علیرغم بازی خوب از لحاظ امتیازی، با حساب ۱۶ بر ۱۵ در این کوارتر پیروز شد اما این مسئله باعث نشد که اختلاف خیلی کمتر شود.

در کوارتر سوم، این تونس بود که با درخشش صلاح مجری، بازیکن حاضر در NBA این تیم، توانست به راحتی بر ایران غلبه کند و عملکرد بسیار خوبی را ارائه دهد تا در این کوارتر نیز با حساب ۱۵ بر ۱۳ پیروز شود و بازی تا پایان کوارتر سوم با نتیجه ۵۹ بر ۴۸ به سود این تیم باشد.

در کوارتر چهارم، ایران کار را بسیار بهتر آغاز کرد و سعی در کمتر کردن فاصله می کرد. ایران در این کوارتر اختلاف ۱۱ امتیازی را تا ۵ امتیاز نیز کاهش داد اما در نیمه دوم کوارتر، باز هم عملکرد ضعیفی را ارائه داد و این به نحوی بود که اختلاف امتیاز، تا ۱۳ امتیاز نیز پیش رفت. ایران در این کوارتر با حساب ۲۰ بر ۱۹ شکست خورد تا در مجموع با حساب ۷۹ بر ۶۷ در این بازی شکست بخورد.

در تیم ملی ایران، آرون گرامی پور با ۱۸ امتیاز به عنوان امتیاز آورترین بازیکن زمین بود و بهترین ریباندر ایرانی ها نیز حامد حدادی با ۱۱ ریباند بود. در طرف دیگر، صلاح مجری با ۲۲ امتیازی که به همراه ۱۵ ریباندش به دست آورد، بهترین بازیکن تیم ملی تونس بود.

ایران که در بازی اول نیز به طرز عجیبی به پورتوریکو باخته بود، با این شکست از صعود به دور دوم بازماند تا به مرحله رده بندی هفدهم تا سی و دوم برود. ایران البته یک بازی دیگر نیز در روز چهارشنبه در مرحله گروهی با اسپانیا خواهد داشت تا سه بازی مرحله گروهی خود را در جام جهانی بسکتبال چین به پایان برساند.

تیم ملی ایران در جام جهانی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران در گروه سوم جام جهانی بسکتبال چین، با پورتوریکو ، تونس و اسپانیا هم گروه است و در صورت قرار گرفتن در جدول کلی مسابقات به عنوان بهترین تیم آسیایی، به مسابقات المپیک راه پیدا خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *