• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • پرتاب‌های ۳ امتیازی و ریکی رابیو رمز پیروزی فینیکس سانز مقابل نتس

پرتاب‌های ۳ امتیازی و ریکی رابیو رمز پیروزی فینیکس سانز مقابل نتس

ریکی رابیو با کسب ۲۲ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را بدست آورد و با ۱۲ پاس گل به فینیکس سانز کمک کرد تا با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۱۲ مقابل بروکلین نتس به پیروزی برسد.

بررسی پیروزی فینیکس سانز برابر بروکلین نتس

دوین بوکر با ۲۷ امتیاز، بیشترین امتیاز فینیکس سانز را کسب کرد، ۱۰ پرتاب موفق از ۱۴ پرتاب خود از فیلد داشت و ۴ پرتاب از ۵ پرتاب ۳ امتیازی او به درون سبد رفت و ۹ پاس گل بدست آورد. ریکی رابیو در پایان بازی گفت:

جا به جایی توپ ما خوب بود. از خودگذشتگی فوق‌العاده‌ای داشتیم. این نوع از بازی بسیار جذاب است.

کلی اوبر جی آر ۱۸ امتیاز کسب کرد، کامرون جکسون، بازیکن فصل اولی فینیکس سانز با ۱۵ امتیاز بهترین امتیاز دوران بازی خود را بدست آورد. فینیکس سانز در کوارتر سوم فقط ۵۴ درصد پرتاب موفق داشت، ۱۶ پرتاب از ۳۴ پرتاب آن‌ها به درون سبد رفت و در کوارتر پایانی برنده شد. آن‌ها برای چهارمین بار از پنج بازی در کوارتر چهارم گوی سبقت را از حریف خود ربودند و در شهر فینیکس به ۴ پیروزی متوالی بروکلین نتس پایان دادند. اسپنسر دینوایدای با کسب ۱۸ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن بروکلین نتس بود. کاری اروینگ با ۱۵ امتیاز به کار خود پایان داد. فینیکس سانز ۱۰ پرتاب از ۱۱ پرتاب اول خود را وارد سبد کرد که شامل ۴ پرتاب موفق از ۵ پرتاب سه امتیازی بود. آرون بینز در سه دقیقه اول بازی ۲ پرتاب ۳ امتیازی موفق و ۲ دانک داشت.

بروکلین نتس در ۴:۳۵ مانده به پایان کوارتر اول با نتیجه ۳۲ بر ۱۳از حریف عقب افتاد، بیش از ۵ بار توپ را لو داد و ۶ خطا انجام داد. اخراج اتکینسون، سرمربی بروکلین نتس موجب شد تا این تیم به خود بیاید و نتیجه کار در پایان این کوارتر ۳۷ بر ۳۰ شد. بروکلین نتس در کوارتر سوم با پرتاب سه امتیازی بازیکن نیمکت‌نشین خود، گرت تمپل نتیجه را ۴۲ بر ۴۰ کرد. کلی اوبر جی آر، بازیکن فینیکس پس از پایان بازی گفت:

ما با کل توان تیمی خود به این بازی آمدیم. مهم نیست که چه کسی امتیازات را بدست می‌آورد. شب‌هایی نظیر امشب ترسناک هستند.

فینیکس سانز در کوارتر سوم برتری خود را نشان داد. داریو ساریچ در ۶:۳۲ مانده به پایان این کوارتر با پرتاب ۳ امتیازی خود نتیجه را ۸۵ بر ۸۹ ساخت و در ۲:۰۶ مانده به پایان کوارتر با پرتاب ۳ امتیازی دوین بوکر نتیجه ۱۰۲ بر ۷۳ شد!

فینیکس سانز

مونتی ویلیامز، سرمربی فینیکس سانز پس از پایان بازی گفت:

تلاش بلندمدتی داشتیم تا آن چیزی باشیم که می‌خواستیم. فکر می‌کنم ریکی رابیو نقش اساسی را ایفا کرد.

کلی اوبر جی آر با سبک پرانرژی بازی‌اش شناخته می‌شود اما با خطای سخت جوردن در ۵۸ ثانیه مانده به پایان نیمه اول نقش بر زمین شد. به جای آن‌که سریعاً از جای خود بلند شود، با ۲ بار تلاش این کار را کرد، پس از آن در خط پرتاب آزاد ایستاد و هر دو پرتاب آزاد خود را تبدیل به امتیاز کرد. براساس آمار the Elias Sports Bureau بازی یکشنبه نخستین دیدار در تاریخ بازی‌های فینیکس سانز بود که ۷ بازیکن آن‌ها ۲ یا بیش از ۲ پرتاب ۳ امتیازی انجام دادند. هر پنج بازیکن ترکیب اصلی فینیکس جزو این ۷ بازیکن بودند. بروکلین نتس دومین بازی از ۵ بازی خارج از خانه خود را انجام داد که بیشترین بازی‌های خارج از خانه نتس در این فصل خواهد بود. از اتکینسون درباره بازی‌های خارج از خانه طولانی مدت بروکلین نتس سوال شد و او پاسخ داد:

شما باید قابلیت‌های فیزیکی و انرژی را با خود به همراه بیاورید. بعد از آن همه چیز به تمرکز ذهنی شما، تمرکز بر روی برنامه بازی، درک برنامه و آگاهی از اصول ما بستگی خواهد داشت.

نکات بازی

بروکلین نتس: دی آندره جردن از مصدومیت پیچ‌خوردگی مچ‌پای چپ برگشته بود که او را از بازی جمعه شب مقابل پورتلند بلیزرز دور نگه داشت. او با کسب ۱۶ امتیاز و ۱۲ ریباند به کار خود پایان داد. کایری اروینگ در هشت بازی متوالی تیمش توانسته بود بیش از ۲۰ امتیاز کسب کند که در این بازی این نوار پاره شد. سئو پینسون ۲ امتیاز اول خود را در این فصل بدست آورد.

فینیکس سانز: مونتی ویلیامز، سرمربی سانز توانسته در این فصل رکورد ۶ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت برساند و در کنار سرمربیانی چون پائول وستفال، تری پورتر و آلوین گنتری بایستد. فینیکس با ۱۹ پرتاب سه امتیازی در این بازی بهترین آمار فصل خود را به نمایش گذاشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *