لبران جیمز احتمالا در فصل آینده به عنوان پوینت گارد در لیکرز به میدان برود

مطابق خبرهایی که از تمرینات تیم لیکرز به گوش می رسد، لبران جیمز، فوق ستاره این تیم، احتمالا در فصل آینده در پست گارد راس (پست شماره 1) به میدان خواهد رفت.

لبران جیمز 34 ساله که در آستانه ورود به هفدهمین سال حضورش NBA است، با حضور ستارگانی همچون آنتونی دیویس، دمارکوس کازینز و کایل کوزما، در فصل بعد به دنبال قهرمانی است و به صلاح دید خود او و کادر فنی لس آنجلسی ها، او احتمالا برای بازی های بهتر به پست پوینت گارد برود.

لبران جیمز که سابقه 4 بار MVP را در کارنامه دارند، به نظر در کنار دنی گرین، به عنوان دو گارد اصلی لیکرز در بازی ها حضور داشته باشند. لبران، در فصل گذشته فقط 55 بازی برای لیکرز انجام داد که کمترین تعداد بازی در طول دوران حرفه ایش در یک فصل است و حالا با توجه به محوریت پوینت گارد در سبک بازی فرانک ووگل، سرمربی جدید لیکرز، این بازیکن احتمالا در فصل بعد به این پست برود.

گفتنی است که لیکرز در پست گارد، همینطور راجان راندو، کانتیویس کالدول پاپ، کوئین کوک و آلکس کاروسو را در لیست تیمش دارد و به تازگی آیورلی بردلی را نیز جذب کرده است. لیکرز در ابتدای فصل، لانزو بال، پوینت گارد اصلی فصل گذشته اش را به عنوان بخشی از ترید آنتونی دیویس، به نیواورلانز منتقل کرده بود و تلاش های این تیم در ابتدای فصل نقل و انتقالات برای جذب کایری ایروینگ یا کمبا واکر در آن پست، موفقیت آمیز نبود.

لبران جیمز که سابقه 4 عنوان ارزشمندترین بازیکن سال و 3 قهرمانی را در کارنامه خود دارد، در سال گذشته پس از چند سال پیاپی، نتوانست به پلی آف برسد و طبعا به روند 9 ساله حضور پیاپی اش در فینال ها نیز پایان داد. او حالا در راه رسیدن به دهمین فینال خود و چهارمین قهرمانی اش، فصل بعد با تیم لس آنجلس لیکرز به میدان خواهد رفت و مشخصا برای رسیدن به این مقصود حتی حاضر شده پست چند ساله خود را نیز عوض کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *