• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • مشق قدرت لس آنجلس لیکرز با هشتمین تریپل دبل لبران جیمز

مشق قدرت لس آنجلس لیکرز با هشتمین تریپل دبل لبران جیمز

لس آنجلس لیکرز در اوایل بازی با فینیکس سانز یک برتری قاطعانه را بدست آورد و رفته رفته از بزرگی این برتری کم شد. لیکرز سومین پیروزی متوالی خود را بدست آورد اما از آن درس‌هایی گرفت. لبران جیمز مرد اول این دیدار بود.

درخشش لبران جیمز برابر فینیکس

لبران جیمز هشتمین تریپل دبل فصل خود را کسب کرد، آنتونی دیویس ۲۶ امتیاز و ۱۱ ریباند بدست آورد و صدرنشین کنفرانس غرب چهارشنبه شب با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۰۷ مقابل فینیکس سانز پیروز شد. آنتونی دیویس پس از پایان بازی گفت:

نمی‌توانیم به خودمان اجازه دهیم در چنین موقعیتی قرار گیریم. شما باید یاد بگیرید که چگونه در یک بازی موفقیت را حفظ کنید.

لبران جیمز با ۳۱ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۲ پاس گل به کار خود در این بازی پایان داد. او در نیمه اول امتیازات و پاس گل خود را دو رقمی کرد. لبران جیمز در پایان بازی اظهار داشت:

ما می‌خواستیم شروع خوبی داشته باشیم و در خانه پیروز شویم و همین هم شد.

فینیکس سانز در کوارتر چهارم پا به پای لیکرز پیش رفت و پس از آنکه در اوایل بازی با ۳۶ امتیاز از حریف عقب بود توانست در این کوارتر اختلاف را به ۷ امتیاز برساند. این عملکرد فینیکس باعث شد بازیکنان ترکیب اصلی لس آنجلس لیکرز به بازی برگردند و لبران جیمز با کسب ۸ امتیاز به آن‌ها کمک کرد تا این مهم را عملی سازد. جیمز در این باره گفت:

تا وقتی ساعت عدد سفر را نشان بدهد شما همیشه باید به بازی خود ادامه دهید.

لس آنجلس لیکرز در کوارتر اول ۷۰ درصد پرتاب موفق داشت و توانست ۱۱ پرتاب ابتدایی خود در این بازی را تبدیل به امتیاز کند. دنی گرین اولین کسی بود که پرتاب سه امتیازی خود را از دست داد اما لیکرز ریباند هجومی خود را کنترل کرد و جاواله مک گی به دنی گرین پاس گل داد تا این بازیکن دانک کند. فرانک ووگل، سرمربی لس آنجلس لیکرز در پایان بازی گفت:

من از بازیکنانم خواستم تا از هر بازیکنی در زمین برتر باشند. بازیکنان ما این پیام را قلباً عملی کردند.

لبران جیمز

لس آنجلس لیکرز در کوارتر اول فقط ۸ پرتاب از دست رفته داشت. لیکرز در این کوارتر ۲۵ امتیاز کسب کرد و فقط ۴ امتیاز داد و سانز نیز تنها توانست از پرتاب آزاد خود بهره ببرد. لس آنجلس در پایان این کوارتر ۴۳ بر ۱۷ از حریف پیش افتاد. کایل کوزما ۳ پرتاب سه امتیازی در کوارتر دوم داشت. اوری بردلی نیز از پاس لبران جیمز توانست امتیاز کسب کند. کنتاویوس کالدول پوپ یک پرتاب سه امتیازی داشت. دوایت پاول ۸ امتیاز کسب کرد و لیکرز با ۶۱ درصد پرتاب موفق با نتیجه ۷۴ بر ۴۱ پیروز به رختکن رفت. کایل کوزما ۱۹ امتیاز کسب کرد و اوری بردلی با ۱۸ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را بدست آورد. دوین بوکر ۳۲ امتیاز بدست آورد و کلی اوبر جی آر ۲۶ امتیاز به امتیازات فینیکس سانز افزود. فینیکس سانز ۲ دیدار متوالی خود را برد و پس از آن تاکنون ۸ باخت توالی را متحمل شده است. بوکر در پایان بازی گفت:

در نیمه دوم ما به خود آمدیم و با اختلاف کمی بازی را واگذار کردیم. ما این کار را به کمک دفاع خود انجام دادیم و تمایل به چنین بازی داشتیم و روح رقابتی بر ما حاکم شد. می‌دانستیم که می‌توانیم از عهده این کار بربیاییم. آن را در ذهن خود تصور کرده بودیم. هر دزمان که در بازی‌های خارج از خانه ۲ پیروزی و ۲ باخت رقم می‌زنید، یعنی سفرهای خوبی داشته‌اید.

نکات بازی:

فینیکس سانز: دوین بوکر در ۴ بازی متوالی ۳۰ امیتاز یا بیشتر کسب کرده است. فینیکس در اولین روز سال جدید آمار ۱ پیروزی و ۴ باخت را در کارنامه دارد. آن‌ها با کسب ۱۷ امتیاز در کوارتر اول کمترین امتیاز فصل خود در یک کوارتر را بدست آوردند. همچنین سانز با کسب ۷۴ امتیاز در نیمه اول کمترین امتیاز فصل خود در این نیمه را رقم زد. فرانک کامینسکی به دلیل مصدومیت دومین بازی متوالی خود را از دست داد.

لس آنجلس لیکرز: هاوارد هزارمین توپ‌ربایی دوران بازیگری خود را انجام داد. ۴۳ امتیاز لس آنجلس لیکرز در کوارتر اول بیشترین امتیاز کسب شده این تیم در یک کوارتر این فصل بود. الکس کاروسو مصدوم شد و به میدان بازنگشت.

بازی بعدی:

فینیکس سانز: در اولین بازی از ۵ بازی خانگی خود جمعه شب به مصاف نیویورک نیکس خواهد رفت.

لس آنجلس لیکرز: جمعه شب از نیو اورلینز پلیکانز پذیرایی خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *