• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ماراتنی در حد پلی‌آف؛پیروزی حساس لس آنجلس لیکرز مقابل ناگتس چگونه رقم خورد؟

ماراتنی در حد پلی‌آف؛پیروزی حساس لس آنجلس لیکرز مقابل ناگتس چگونه رقم خورد؟

لبران جیمز

لس آنجلس لیکرز چهارشنبه شب توانست مقابل دنور ناگتس با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۱۶ پیروز باشد.

پیروزی حساس لس آنجلس لیکرز برابر دنور ناگتس

لبران جیمز دوازدهمین تریپل دبل فصل خود را بدست آورد و در این زمینه به رکورد لوکا دانچیچ رسید و آنتونی دیویس ۷ امتیاز از ۳۳ امتیاز خود را در وقت‌ اضافه بدست آورد تا صدرنشین کنفرانس غرب رکورد ۴۱ پیروزی و ۱۲ شکست را از خود به جای بگذارد. لبران جیمز در پایان بازی اظهار داشت:

تلاش می‌کردم تا چشمان تیزبینی داشته باشم و با همان تیزبینی تمرکز کنم. می‌دانستم که بریک نزدیک است اما نمی‌خواستم از این موقعیت برای بالا بردن خود استفاده کنم. می‌خواستم امشب فوق‌العاده ظاهر شوم و با یک بازی بسیار خوب به استقبال بریک برویم و در مورد تیم خودمان هم باید بگویم که بسیار خوب پاسخ تیم حریف را دادیم.

دنور ناگتس یکی از بهترین تیم‌های بسکتبال NBA بود و ۶ بازی از ۷ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سرگذرانده بود که شامل پیروزی مقابل میلواکی باکس و یوتا جاز می‌شد. بنابراین لبران جیمز ۳۲ امتیاز، ۱۴ پاس گل و ۱۲ ریباند بدست آورد و این بازی را به چشم آماده‌سازی برای پلی‌آف دید. جیمز پس از پایان این بازی گفت:

هر موقعیتی که ما در مقابل یک حریف سرسخت کسب می‌کنیم یک تجربه برای همه ما محسوب می‌شود. این بازی ما را برای بازی‌های بعد از فصل عادی آماده می‌کند جاییکه فراز و نشیب زیادی وجود دارد. از دید من امشب جو بازی پلی‌آف بر بازی هر دو تیم حکفرما بود، دو تیمی که در رتبه اول و دوم کنفرانس غرب حضور دارند و برای جایگاه قهرمانی با یکدیگر می‌جنگند. آنتونی دیویس پرتاب‌های سه امتیازی حساسی انجام داد و چند بلاک نیز داشت. بازی بزرگی بود.

نیکولا یوکیچ ۲۲ امتیاز و ۱۱ ریباند برای دنور ناگتس بدست آورد اما نوار ۴ پیروزی متوالی این تیم پاره شد. دوایت هاوارد ۱۴ امتیاز برای لس آنجلس لیکرز کسب کرد و بهترین آمار بازی‌های خارج از خانه خود را به ۲۳ پیروزی و شکست ارتقا داد. جمال مورای با ۳۳ امتیاز امتیازآورترین بازیکن دنور ناگتس بود اما نیکولا یوکیچ در لحظات پایانی ضعیف ظاهر شد و در وقت اضافه اشتباهات زیادی داشت. وقتی دنور ناگتس با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۱۶ از حریف عقب بود او توپ را خیلی بد لو داد تا در ۱۹ ثانیه مانده به پایان بازی یک موقعیت دنور به هدر برود. این بازی ماراتن‌گونه با مساوی شدن در امتیاز ۱۱۱ به وقت‌های اضافه رفت.

لس آنجلس لیکرز لبران جیمز

پرتاب سه امتیازی گری هریس در ۳:۰۶ مانده به پایان وقت‌های اضافه بازی را در امتیاز ۱۱۶ مساوی کرد اما ناگتس دنور ناگتس و مخصوصاً نیکولا یوکیچ به ناگهان قالب تهی کردند. یوکیچ سه پرتاب خود را از دست داد و توپ بسیار بدی را لو داد که می‌توانست پرتابی سه امتیازی برای دنور به ارمغان بیاورد و بازی مساوی شود. پس از آن نیز پاس او به بازوی کنتاویوس کالدول پوپ برخورد کرد. نیکولا یوکیچ پس از پایان بازی اظهار داشت:

بازی نزدیکی بود. فقط در دقایق پایانی خوب ظاهر نشدیم. من اشتباهات مرگبار زیادی انجام دادم. همه تصمیم‌های من بد بود. باید تصمیم‌گیری بهتری داشته باشم.

لس آنجلس لیکرز نیمه دوم را با پرتاب سه امتیازی دنی گرین آغاز کرد و یک دانک رعدآسا از لبران اختلاف ۱۱ امتیازی لیکرز با حریف را رقم زد که بیشترین اختلاف امتیاز لیکرز در این بازی بود. اما ناگتس با پرتاب‌های سه امتیازی نیکولا یوکیچ ۱۱ امتیاز متوالی بدست آورد تا دو تیم در امتیاز ۶۶ مساوی شوند. یوکیچ چهارمین خطای خود را انجام داد و در ۴:۴۴ دقیقه مانده به پایان کوارتر سوم روی نیمکت نشست. اما هم‌تیمی‌های او کاری کردند که ناگتس با برتری ۸۷ بر ۸۴ به استقبال کوارتر چهارم برود. زمانی که دنور ناگتس در ۷:۳۰ دقیقه مانده به پایان وقت عادی با نتیجه ۹۷ بر ۹۴ از حریف عقب بود نیکولا یوکیچ به میدان بازگشت. علیرغم این باخت ناراحت‌کننده، ناگتس از این موضوع خوشحال است که قبل از آل‌استار بریک به آمار ۳۸ پیروزی و ۱۷ شکست رسیده است. یوکیچ در پایان این بازی گفت:

البته که هیچ‌کس نمی‌خواهد بازنده باشد اما ما به یک تیم شگفت‌انگیز باختیم. آن‌ها در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های لیگ NBA هستند و در سطح بسیار بالایی بازی می‌کنند. باخت مقابل آن‌ها مسئله بدی نیست مخصوصاً این‌که بازی به وقت‌های اضافه رفت و ما تا پایان جنگیدیم.

دنور در این دیدار میسون پلامل، میچل پوتر جی آر و ویل بارتون را در اختیار نداشت. یوکیچ در ادامه صحبت‌هایش گفت:

ما هنوز در رتبه دوم هستیم و من این را دوست دارم.

بازی بعدی:

لس آنجلس لیکرز: بعد از آل‌استار بریک از ممفیس گریزلیز میزبانی خواهد کرد.

دنور ناگتس: ۲۱ فوریه مهمان اوکلاهاما سیتی تاندر خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *