لس آنجلس کلیپرز مایل بود تا جیمز هاردن و بردلی بیل را به خدمت بگیرد

با توجه به اینکه گلدن استیت واریرز فینال NBA را به تورنتو رپترز واگذار کرد و کوین دورانت را از دست داد، لس آنجلس کلیپرز امید دارد که صدرنشین جدول کنفرانس غرب باشد. به همین دلیل خواهان جذب جیمز هاردن و بردلی بیل بود.

لس آنجلس کلیپرز خواهان جذب جیمز هاردن و بردلی بیل بود

کوای لنارد نقش کلیدی در پایان دادن ناکامی لس آنجلس کلیپرز و مدیرانش، استیو بالمر و شرکا برای قهرمانی در لیگ NBA دارد. آن‌ها باید ستارگان خود را حفظ می‌کردند. در نهایت، لس آنجلس کلیپرز بازیکنان مدنظر خود را جذب کرد، مطئمن شد که لنارد با آن‌ها قرارداد امضا می‌کند و به همین منوال پال جرج را از اوکلاهاما سیتی تاندر به خدمت گرفت. انتقال جرج و لنارد NBA را شوکه کرد. به خدمت گرفتن لنارد و جرج دو وینگر فوق العاده را به ترکیب کلیپرز هدیه داد اما جرج اولین انتخاب آن‌ها برای همبازی شدن با لنارد نبود. سم آمیک و جوان بوها، خبرنگاران THE Athletic روز سه شنبه طی گزارشی مدعی شدند قبل از اینکه کلیپرز با لنارد و پال جرج مذاکره کند، شرایط دردسترس بودن جیمز هاردن و بردلی بیل را جویا شد.

لس آنجلس کلیپرز جیمز هاردن

نه راکتس و نه ویزارد نمی‌خواستند درباره انتقال ستاره‌هایشان مذاکره کنند، بنابراین لس آنجلس کلیپرز به سمت اوکلاهاما سیتی و پال جرج سوق پیدا کرد و در ازای شای گیلگئوس الکساندر، دنیلو گالیناری و تعدادی بازیکن پیک درفت، جرج را به خدمت گرفت. هیوستون راکتس نیز کریس پال و دو بازیکن پیک درفت را از چنگال اوکلاهما سیتی تاندر ربود و در ادامه راسل وستبروک را به خدمت گرفت و به ستاره خود، جیمز هاردن این فرصت داد تا فرصت برتری مقابل واریرز در کنفرانس غرب را داشته باشند. زوج لنارد و هاردن یا لنارد و بیل می‌توانند برای هر تیمی کشنده باشند اما لنارد و جرج نمی‌توانند همزمان در زمین بازی کنند. از همین رو، کلیپرز نیز به جمع مدعیانی مانند هیوستون راکتس و لس آنجلس لیکرز اضافه شده تا مقام قهرمانی این فصل را بدست بیاورند. واریرز نیز امیدوار است که استف کری، دریموند گرین و دی آنجلو راسل بتوانند آن‌ها را در کورس رقابت نگه دارند تا کلی تامپسون از بند مصدومیت رهایی یابد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *