• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • واکنش جالب بورلی پس از پیوستن کوای لنارد و پال جرج به لس آنجلس کلیپرز

واکنش جالب بورلی پس از پیوستن کوای لنارد و پال جرج به لس آنجلس کلیپرز

  • توسط سروش
  • 25/09/2019
  • خبر
  • 0

پاتریک بورلی ، بازیکن تیم لس آنجلس کلیپرز به پیوستن کوای لنارد و پال جرج به این تیم واکنش نشان داد.

صحبت بورلی در خصوص بازیکنان جدید لس آنجلس کلیپرز

لیگ NBA تصمیم گرفته در قانون‌گذاری خود برای مسائل مربوط به امضای پیش قرارداد غیررسمی تیم‌ها با بازیکنان تغییراتی ایجاد کند. این قوانین شدیدتر شده‌اند و حالا باید دید که آیا قوانین جدید در آینده واقعا منجر به تغییر شرایط می‌شوند یا آنکه تیم‌ها و بازیکنان راه‌ها جدیدی برای دور زدن آن پیدا خواهند کرد. در همین حین، همه ما خبر داریم که تیم لس آنجلس کلیپرز چگونه موفق شد با دو ابرستاره به ‌نام‌های کوای لنارد و پال جرج قرارداد امضا کند. واضح بود که لنارد هدف اصلی تیم رقیب یعنی لس آنجلس لیکرز است و حضور او در تیم رقیب برای مدیران لیکرز که نتوانستند پیراهن طلایی را بر تن MVP فینال کنند شدیدا ناامیدکننده بود. اما، پاتریک بورلی، گارد ارزشمند تیم کلیپرز قطعا از شرایط جدید خوشحال است. در همین رابطه یک ماجرای جالب از منابع آگاه لیگ NBA نقل شده است.

برایان ویندهورست، خبرنگار حوزه بسکتبال ESPN در پادکست این هفته آدرین وجنارفسکی، منبع معتبر  NBA، حضور پیدا کرده بود و داستانی جالبی را تعریف کرد. او گفت پس از آنکه کلیپرز کوای لنارد را جذب کرد، پاتریک بورلی در حضور لبران جیمز امضای قرارداد تیمش با کوای را جشن گرفت. آنطور که ویندهورست تعریف می‌کند، در حین برگزاری مسابقات سامر لیگ NBA در شهر لاس وگاس، گروه‌های متعددی از بازیکنان NBA در سالن‌های خصوصی یکی از رستوران‌های این شهر حضور داشتند. پال جرج در یک اتاق بود و لبران جیمز در اتاق دیگر. بورلی پس از آنکه خبر پویستن کوای لنارد به لس آنجلس کلیپرز را می‌شنود وارد اتاق‌های بقیه بازیکنان NBA می‌شود و به شادی می‌پردازد.

لس آنجلس کلیپرز

صحبت‌های ویندهورست در پادکست «Woj Pod» به‌صورت زیر است:

در نهایت قرارداد رسمی امضا شد. آدرین وجنارفسکی گزارش داد که نه تنها کوای لنارد به امضای قرارداد با کلیپرز رضایت داده، بلکه این تیم نیمی از بازیکنان آینده‌دار خود را نیز به ازای پال جرج با اوکلاهاما سیتی تاندر ترید کرد. این یک توسعه خیره‌کننده بود و جالب اینکه این اتفاق وقتی رخ داد که همان بازیکنان در اتاق‌های شخصی خود یک رستوران حضور داشتند. داستانی که من شنیدم این بود که پاتریک بورلی در راهروی اتاق‌های شخصی این رستوران راه می‌رفت و سر خود را داخل اتاق‌های دیگر بازیکنان، از جمله لبران می‌برد و درباره این موفقیت بزرگ کلیپرز به آنها پز می‌داد!

البته انجام این کارها از پاتریک بورلی اصلا بعید نیست. بورلی ۳۱ ساله متولد شیکاگو است و در سال ۲۰۱۷ پس از چهار سال حضور در هیوستون راکتس به لس آنجلس کلیپرز پیوست. بورلی دوبار در تیم اول و یک‌بار در تیم دوم دفاعی سال NBA قرار گرفته است. او فصل قبل در ۷۸ بازی برای کلیپرز به میدان رفت و به‌طور میانگین ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند و ۳.۸ اسیست برای تیمش ثبت کرد. کلیپرز نیز در فصل آتی باید نَه فقط به شکست لیکرز بلکه به قهرمانی NBA فکر کند. داک ریورز، مربی باسابقه لس آنجلس کلیپرز موفق شد این تیم را با رکورد ۴۸ پیروزی و ۳۴ شکست به مرحله پلی‌آف NBA برساند. آنها در پایان فصل عادی در رده هشتم کنفرانس غرب قرار گرفتند و به‌عنوان تیم آخر کنفرانس سهمیه پلی‌آف را کسب کردند. کلیپرز در مرحله اول پلی‌آف برابر گلدن استیت قرار گرفت و سری را در مجموع با دو پیروزی و چهار شکست برابر وریرز واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. اما کلیپرز برای فصل بعد دیگر هیچ بهانه‌ای نباید داشته باشد. با وجود ترکیب قدرتمند این تیم برای فصل ۲۰۱۹-۲۰، بسیاری آنها را نَه فقط مدعی قهرمانی در کنفرانس بلکه حتی مدعی اصلی بالا بردن جام لری اوبرین می‌دانند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *