• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • مصدومیت لنارد برای لس آنجلس کلیپرز گران تمام شد؛ لاوین مرد همه‌کاره بولز

مصدومیت لنارد برای لس آنجلس کلیپرز گران تمام شد؛ لاوین مرد همه‌کاره بولز

زاچ لاوین ۳۱ امتیاز کسب کرد و یک پرتاب سه امتیازی انجام داد تا شیکاگو بولز با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۶ لس آنجلس کلیپرز را از پیش رو بردارد. مصدومیت کوای لنارد در شکست کلیپرز تاثیرگذار بود.

مصدومیت کوای لنارد کار دست لس آنجلس کلیپرز داد

شیکاگو بولز در کمتر از دو دقیقه مانده به پایان بازی با ۵ امتیاز عقب بود. آن‌ها در ۵.۴ ثانیه مانده به پایان بازی در امتیاز ۱۰۶ با حریف مساوی کردند. لاوین توپ از نزدیک منطقه پرتاب ۳ امتیازی گرفت، به سمت راست خود آورد و توسط مونترزل هرل متوقف شد و در ۲ ثانیه مانده به پایان برای بولز امتیاز کسب کرد. پال جرج پرتاب خود را از دست داد و همه چیز پایان یافت. زاچ لاوین بعد از بازی اظهار داشت:

بازی بزرگی انجام دادیم. فکر می‌کنم بازیسازی موجب شد تا پیروز شویم.

لاری مارککنن ۱۳ امتیاز کسب کرد و ۱۷ ریباند بدست آورد. تادئوس یانگ ۱۷ امتیاز کسب کرد و دنزل ولنتاین ۱۶ امتیاز برای شیکاگو بولز به ارمغان آورد. مونترزل هرل ۳۰ امتیاز و پال جرج ۲۷ امتیاز برای لس آنجلس کلیپرز بدست آوردند. کلیپرز در ۴ دیدار متوالی پیروز شده بود. علاوه بر این که لس آنجلس کلیپرز برای سومین بار متوالی در ۴ روز بازی می‌کرد آن‌ها کوای لنارد را به دلیل مدیریت مصدومیت زانوی چپ، لو ویلیامز مصدومیت از ناحیه ماهیچه پای راست، پاتریک بورلی مصدومیت از ناحیه سر و جامایکل گرین مصدومیت از ناحیه استخوان در اختیار نداشتند. این هشتمین دیداری بود که لنارد آن را از دست می‌داد. او جمعه شب در مینسوتا ۴۲ امتیاز کسب کرده بود. لس آنجلس کلیپرز در اواسط کوارتر دوم ۱۵ امتیاز اختلاف ایجاد کرد اما پس از آن شیکاگو بولز ۱۹ امتیاز بدست آورد و فقط ۶ امتیاز به حریف داد تا حساب کار ۵۷ بر ۵۵ شود. بولز به عرض اندام خود ادامه داد، ۱۷ امتیاز متوالی بدست آورد تا با نتیجه ۷۵ بر ۶۱ پیش بیفتد. این ۷۵ امتیاز ۲ امتیاز بیشتر از امتیازی بود که شیکاگو بولز جمعه شب و در شب باخت ۸۳ بر ۷۳ مقابل شارلوت هورنتس بدست آورده بود.

لس آنجلس کلیپرز با کسب ۱۲ امتیاز و دادن فقط ۱ امتیاز پاسخ آن‌ها را داد و نتیجه را ۷۶ بر ۷۳ کرد و در دقیقه آخر کوارتر سوم و با پرتاب سه امتیازی مونترزل هرل حساب کار ۸۱ بر ۷۹ شد. زاچ لاوین یک پرتاب سه امتیازی برای شیکاگو بولز انجام داد تا این تیم با برتری ۸۴ بر ۷۹ به استقبال کوارتر چهارم برود. در سه دقیقه پایانی، جرج دو پرتاب آزاد انجام داد تا تا بازی را از امتیاز مساوی ۹۸ خارج کند و لندری شمت با یک پرتاب سه امتیازی کلیپرز را با نتیجه ۱۰۳ بر ۹۸ پیش انداخت. زاچ لاوین و ولنتاین هر کدام یک پرتاب سه امتیازی انجام دادند و پال جرج یکی از دو پرتاب آزاد خود را تبدیل به امتیاز کرد تا در ۴۷.۹ ثانیه مانده به پایان بازی دو تیم در امتیاز ۱۰۶ مساوی شوند.

پال جرج لس آنجلس کلیپرز

نکات بازی

لس آنجلس کلیپرز: لندری شمت بعد از مصدومیت از ناجیه مچ پای راست و غیبت یک ماهه (۱۷ بازی) در این بازی حاضر شد. او با کسب ۱۱ امتیاز در ۲۱ دقیقه به کار خود پایان داد.

شیکاگو بولز: چندلر هاتچیسون (کشیدگی شانه راست) نهمین دیدار متوالی خود را از دست داد. او فعلاً در دسترس نیست و هیچ برنامه زمانی هم برای بازگشت وی مشخص نشده است. جیم بویلن، سرمربی بولز درباره او گفت:

او امروز صبح پرتاب کردن را آغاز کرد. چند پرتاب سه امتیازی موفق داشت و این خوشحال‌کننده است.

در شروع بازی جمعه شب در مینسوتا به طور غیرمنتظره دو ساعت زمان برد تا تلویزیون ملی خود را با آن تطبیق دهد و لس آنجلس کلیپرز زمان کمی برای ریکاوری خود داشت. داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز در پایان بازی اظهار داشت:

لیگ ما فوق‌العاده است اما بازی امروز به نظر من نباید برگزار می‌شد چون ما در ساعت ۸:۴۵ بعدازظهر بازی کردیم و سپس پرواز انجام شد و ساعت ۳:۴۵ صبح در هتل بودیم و ساعت ۵ به رختخواب رفتیم. قاعدتاً نمی‌شود روز بعد از آن بسکتبال بازی کرد مخصوصاً اگر آن‌ها به فکر سلامتی ما باشند.

وقتی از داک ریورز پرسیدند که آیا برنامه ۸۲ بازی بسکتبال NBA زیاد است، وی پاسخ داد:

نمی‌دانم. اگر شما می‌بینید که من راه می‌روم پس واضح است که ۸۲ بازی برای سلامتی بازیکنان خوب نیست.

بازی بعدی:

لس آنجلس کلیپرز: سه شنبه شب میزبان فینیکس سانز خواهد بود.

شیکاگو بولز: دوشنبه شب در اوکلاهاما سیتی به میدان خواهند رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *