• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • دوازدهمین تریپل دبل فصل لوکا دانچیچ چگونه رقم خورد؟

دوازدهمین تریپل دبل فصل لوکا دانچیچ چگونه رقم خورد؟

شبی که لوکا دانچیچ بیشترین پاس گل دوران حرفه‌ای خود را به جای گذاشت. لوکا دانچیچ ۲۵ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۱۷ پاس گل بدست آورد تا دوازدهمین تریپل دبل این فصل خود را رقم بزند و دالاس ماوریکس چهارشنبه شب توانست مقابل ساکرامنتو کینگز با نتیجه ۱۲۷ بر ۱۲۳ به برتری برسد.

درخشش لوکا دانچیچ برابر ساکرامنتو

سث کری به عنوان یار تعویضی ۲۱ امتیاز کسب کرد و دالاس ماوریکس علیرغم غیبت کریستاپس پورزینگیس توانست سومین پیروزی متوالی خود را بدست آورد. پورزینگیس نهمین بازی متوالی خود را از دست داد. دوایت پاول ۱۷ امتیاز و ۹ ریباند از خود به جای گذاشت و تیم هارداوی جی آر ۱۸ بدست آورد. ریک چارلیزل، سرمربی دالاس ماوریکس در پایان بازی اظهار داشت:

با تیم سرسختی بازی داشتیم. بازیکنان ترکیب اصلی ما، نیمکت‌نشینان ما، همه و همه در این پیروزی بزرگ سهیم هستند.

دالاس ماوریکس در نیمه اول ۷۱ امتیاز کسب کرد و سومین باخت ساکرامنتو کینگز را رقم زد. لوکا دانچیچ کوارتر سوم فوق‌العاده‌ای را سپری کرد و در این کوارتر ۱۱ امتیاز و ۶ ریباند بدست آورد. پاس او نیز کمک کرد تا ماوریکس با کسب ۴ امتیاز ۱۰۸ بر ۹۳ از حریف پیش بیفتد. دانچیچ علیرغم این‌که هیچ‌یک از پرتاب‌های سه امتیازی خود را نتوانست تبدیل به امتیاز کند بیستمین تریپل دبل دوران بازیگری خود را رقم زد. دانچیچ در پایان بازی اظهار داشت:

بدیهی است که پرتاب‌های سه امتیازی‌ام به اندازه بازی‌ام خوب نبود. باید بر روی این پرتاب‌های سه امتیازی تمرین کنم. این پرتاب‌ها همیشه امتیازات من را دورقمی می‌کنند و من این را دوست دارم. بسکتبال یک بازی پنج نفره است بنابراین باید فضا در اختیارم قرار گیرد تا امتیازات را دوبرابر کنم.

لوکا دانچیچ در کنار جیسون کید تنها بازیکن دالاس ماوریکس هستند که در یک بازی حداقل ۲۵ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۱۵ پاس گل بدست آورده‌اند. ریک چارلیزل با نگاهی به آمار بازی اظهار داشت:

این اعداد دیوانه‌کننده هستند. هضم این آمار کار سختی است. آن‌ها در هر سمتی از زمین او را یارگیری کرده بودند. او یارگیری‌ها در هر دو سمت زمین را خنثی کرد.

لوکا دانچیچ

دی آرون فاکس ۲۷ امتیاز و ۱۲ پاس گل برای ساکرامنتو کینگز کسب کرد. هریسون بیرنز و بادی هیلد ۲۵ امتیاز روی هم بدست آوردند. ساکرامنتو در ماه دسامبر بدون دی آرون فاکس و ماروین بگلی، دالاس را با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۶ شکست داد. آن‌ها هر دو امروز در ترکیب حاضر بودند اما خروجی آن کاملاً متفاوت بود. ساکرامنتو کینگز در اوایل کوارتر چهارم ۱۶ امتیاز از حریف عقب افتاد اما با پرتاب سه امتیازی هریسون بیرنز نتیجه را تا ۱۲۶ بر ۱۲۳ تغییر داد. سث کری یکی از دو پرتاب پنالتی خود را به درون سبد فرستاد و پس از آن یک پرتاب سه امتیازی را از دست داد تا بازی پایان یابد. لوکا دانچیچ نزدیک بود قبل از پایان نیمه اول دبل دبل خود را به ثبت برساند اما این سث کری بود که موجب شد دالاس بیشترین اختلاف امتیاز را با حریف در نیمه اول رقم بزند. کری چهار پرتاب سه امتیازی انجام داد و ۱۶ امتیاز در ۱۴ دقیقه بدست آورد تا به دالاس ماوریکس کمک کند که با نتیجه ۷۱ بر ۶۷ از حریف پیش بیفتد. کریستاپس پورزینگیس بعد از خط خوردن از ترکیب اصلی چندان ناامید به نظر نمی‌رسید. او در جریان گرم کردن قبل از بازی از ناحیه زانوی راست خود احساس درد کرد. پورزینگیس در پایان بازی اظهار داشت:

من دیروز در تمرین شرکت کردم، نه به طور کامل اما تمرین خوبی داشتم که ۳۵ تا ۴۵ دقیقه به طول انجامید و احساس خوبی نیز داشتم. اما امروز در جریان گرم کردن کمی احساس درد داشتم که بیشتر و بیشتر شد. آن‌ها تصمیم گرفتند که به من استراحت بیشتری بدهند.

دالاس ماوریکس یکر زو استراحت می‌کند و سپس به مصاف پورتلند بلیزرز خواهند رفت. به گفته چارلیزل در آن بازی برای بازی کردن پورزینگیس تصمیم‌گیری خواهد شد.

نکات بازی:

دالاس ماوریکس: جاستین جکسون، بازیکن سابق ساکرامنتو کینگز پرتاب فوق‌العاده‌ای در پایان کوارتر سوم انجام داد. دوایت پاول در سه بازی اخیر خود ۸۳.۳ درصد پرتاب موفق داشته است (۲۵ پرتاب موفق از ۳۰ پرتاب).

ساکرامنتو کینگز: دی آرون فاکس در کوارتر سوم یک اخطار فنی دریافت کرد. ماروین بگلی برای اولین بار در این فصل در پست سنتر بازی خود را آغاز کرد. بخشی از آن به این علت بود که ریچائون هولمز به دلیل مصدومیت شانه راست در این بازی نتوانست حاضر شود. بگلی ۱۲ امتیاز و ۷ ریباند کسب کرد. بوگدان بوگدانوویچ به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر نبود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *