لیگ بسکتبال NBA: پیش بازی اوکلاهما سیتی تاندر – تورنتو رپترز

اوکلاهما سیتی تورنتو لیگ بسکتبال NBA

دو تیم بسکتبال اوکلاهما سیتی تاندر و تورنتو رپترز قرار است در لیگ بسکتبال NBA دو بازی پیاپی مقابل یکدیگر داشته باشند. اولی در ساعت ۵:۰۰ صبح پنجشنبه،‌ ۱ فروردین،‌ در ورزشگاه اختصاصی اوکلاهما سیتی تاندر یعنی چسپیک انرژی آرنا و دیگری دو روز بعد در خانه‌ی تورنتو رپترز. به همین خاطر امروز در بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال،‌ قصد داریم به تحلیل وضعیت این دو تیم بسکتبال بپردازیم. با سایت بسکتبال ما همراه باشید.

اوکلاهما سیتی تاندر: افت بدموقع در لیگ بسکتبال NBA

تیم بسکتبال اوکلاهما سیتی تاندر در ماه گذشته، از لحاظ هجومی (متوسط امتیازهای کسب‌شده در بازی‌های آن ماه) تیم شماره‌ی یک لیگ بسکتبال NBA بوده است، اما در ماه جاری به رتبه‌ی بیست‌وپنجم لیگ نزول کرده است. این اصلاً نشانه‌ی خوبی نیست. آمار ۱۰ بازی اخیر آن‌ها تعریفی ندارد و ۳ بازی آخر خود را هم باخته‌اند. از این سه شکست، دوتای اول تاحدی موجه بودند، چون در مقابل دو تیم بسکتبال قدرتمند اندیانا پیسرز (در خانه‌ی حریف) و گلدن استیت واریرز رقم خوردند. اما راسل وستبروک که خیلی تحمل ناکامی را ندارد، در بازی مقابل گلدن استیت واریرز شانزدهمین خطای تکنیکال خود (خطایی که معمولاً بابت رفتار غیرورزشی گرفته می‌شود) در این فصل را مرتکب شد. خطایی که او را از بازی بعد مقابل میامی هیت محروم کرد و ۲۴۵ هزار دلار هزینه روی دستش گذاشت. این بود که سومین شکست پیاپی اوکلاهما سیتی در بازی مقابل میامی رقم خورد.

حالا اوکلاهما سیتی تاندر در جایگاه ششم کنفرانس غرب قرار گرفته و باید برای افت بدموقع خود چاره‌ای بیاندیشد، چون داریم به پایان این فصل از لیگ بسکتبال NBA نزدیک می‌شویم و اگر اوضاع همینطور ادامه پیدا کند، بعید نیست که یک‌مرتبه به خود بیایند و ببینند راه‌یابی به مرحله‌ی پلی‌آف را همچون سال ۲۰۱۵ از دست داده‌اند. در آن سال آن‌ها مشترکاً با تیم نیو اورلینز پلیکانز در جایگاه هشتم کنفرانس غرب قرار داشتند و حتی تفاضل امتیازشان هم از نیو اورلینز بیشتر بود، اما صرفاً به‌خاطر اینکه از چهار رویارویی فصل با این تیم ۳ تا را باخته بودند، از صعود به مرحله‌ی پلی‌آف بازماندند.

تورنتو رپترز: همچنان به دنبال جایگاه نخست کنفرانس شرق

تیم بسکتبال تورنتو رپترز که در این فصل نیز عملکرد قابل‌تحسینی داشته و راه‌یابی به مرحله‌ی پلی‌آف را هم برای خود تضمین کرده، دیگر فقط برای پیشی گرفتن از میلواکی باکس، صدرنشین قدرتمند این فصل از لیگ بسکتبال NBA در کنفرانس شرق تلاش می‌کند. آن‌ها در سه‌هفته‌ی باقیمانده از فصل عادی بازی‌های نسبتاً آسان‌تری از میلواکی باکس دارند و اگر از این موقعیت بهترین استفاده را بکنند، می‌توانند به‌عنوان قهرمان کنفرانس شرق وارد مرحله‌ی پلی‌آف شوند. اما آمار ۱۰ بازی اخیر این تیم نشان می‌دهد که انگار خیلی هم آماده‌ی استفاده از این موقعیت نیستند. آن‌ها در این ۱۰ بازی ۴ شکست داشته‌اند که دوتای آن مقابل دیترویت پیستونز بوده (آن‌ها هر ۴ بازی این فصل مقابل دیترویت را باختند) و یکی هم شکست سنگین با اختلاف ۲۵ امتیاز در مقابل کلیولند کاوالیرز. اینکه کایل لاوری مصدومیتی جزئی پیدا کرده و بازی اخیر را از دست داده و اینکه سرج ایباکا هم با مشت‌پرانی به‌سمت بازیکنان حریف سه‌تا سه‌تا بازی از دست می‌دهد،‌ خبرهای خوبی برای طرفداران تورنتو رپترز نیستند.

خوشحالیم که تا پایان این مطلب همراه بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال بودید. منتظر مطالب بعدی سایت بسکتبال ما باشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *