لیگ بسکتبال NBA: پیش بازی ایندیانا پیسرز – دنور ناگتس

دنور ناگتس ایندیانا پیسرز لیگ بسکتبال NBA

وقت انتقام رسیده! هفته‌ی گذشته یعنی هفدهم مارس، تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز به غرب آمریکا سفر کرد تا با چهارتا از تیم‌های کنفرانس غرب در لیگ بسکتبال NBA رقابت کند و هر چهار بازی را باخت. اولین شکست آن‌ها هم مقابل دنور ناگتس و با نتیجه‌ی ۱۰۰-۱۰۲ رقم خورد. حالا آن‌ها به خانه برگشته‌اند و دنور ناگتس قرار است در ساعت ۱:۳۰ بامداد دوشنبه ۵ فروردین مهمان عزیزشان باشد. طرفداران وفادار ایندیانا پیسرز هر ۱۷,۹۲۳ صندلی ورزشگاه بنکرز لایف فیلدهاوس را پر خواهند کرد و مطمئن خواهند شد که تیمشان به نوار چهار شکست پیاپی خود و همچنین نوار شش پیروزی پیاپی دنور ناگتس خاتمه می‌دهد. بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال، مقاله‌ای تحلیلی در مورد وضعیت این دو تیم بسکتبال را آماده کرده است که مطالعه‌ی آن می‌تواند تماشای این بازی را با لذت بیشتری همراه کند. پس با بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال همراه باشید.

ایندیانا پیسرز: بهترین مدافعان لیگ بسکتبال NBA

تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز که در این فصل از لیگ بسکتبال NBA فقط به‌طور متوسط ۱۰۴ امتیاز به حریفان خود اعطا کرده و تیم شماره یک لیگ از لحاظ دفاعی شده، حمله‌ی قدرتمندی نداشته و مصدومیت بهترین امتیازآور تیم یعنی ویکتور اولادیپو هم کار تهاجمی را برای این تیم سخت‌تر کرده است. اولادیپو که در اواخر ماه ژانویه زانوی خود را عمل کرد، تازه یک هفته‌ای است که دوباره شروع به راه رفتن کرده و معلوم نیست کی بتواند به تیم بازگردد. با این وجود، ایندیانا پیسرز بدون او به عملکرد خوب خود ادامه داد و توانست حضور خود در مرحله‌ی پلی‌آف را قطعی کند. حالا دیگر در ۹ بازی باقیمانده از فصل عادی، لازم نیست خیلی به خود سختی دهند، چون از طرفی احتمال اینکه بتوانند از فیلادلفیا سونی سیکسرز عبور کرده و به جایگاه سوم جدول (و بازی راحت‌تر در دور اول مرحله‌ی پلی‌آف) برسند کم است و از طرف دیگر فقط بوستون سلتیکس در تعقیب جایگاه آن‌ها در جدول است و اگر از این تیم جا بمانند و به جایگاه پنجم سقوط کنند هم فرق چندانی برایشان نمی‌کند، چون به‌هرحال تیم چهارم و پنجم جدول قرار است در دور اول مرحله‌ی پلی‌آف مقابل هم قرار بگیرند.

پیسرز ناگتس بهترین سایت بسکتبال

اما هرچقدر هم که کسب پیروزی در این روزهای لیگ بسکتبال NBA برایشان غیرضروری باشد، قطعاً از لذت انتقام گرفتن از دنور ناگتس در خانه‌ی خود چشم‌پوشی نخواهند کرد.

دنور ناگتس: واقعاً ممکن است قهرمان کنفرانس غرب شوند؟

تیم بسکتبال دنور ناگتس از سال ۲۰۱۳ که بازسازی خود را شروع کرد تاکنون نتوانسته بود در میان هشت تیم برتر کنفرانس غرب برای خود جا باز کند و به مرحله‌ی پلی‌آف راه یابد. حالا سرمایه‌گذاری روی بازیکنان جوان و همچنین روی تدابیر سرمربی جدید تیم، یعنی مایکل مالون آنچنان به ثمر نشسته که آن‌ها نه‌تنها راه‌یابی به مرحله‌ی پلی‌آف را برای خود حتمی کرده‌اند (درحال‌حاضر به‌جز دنور ناگتس، فقط گلدن استیت واریرز به این مهم دست یافته)، بلکه از نظر تعداد برد و باخت در این فصل به گلدن استیت واریرز رسیده‌اند و اگر از سه رویارویی‌شان با این تیم در فصل جاری، دوتا را نباخته بودند، اکنون صدرنشینی جدول رده‌بندی کنفرانس غرب متعلق به آن‌ها بود. اما هنوز فرصت دست‌یابی به قهرمانی کنفرانس غرب برای آن‌ها وجود دارد. هرچند ۱۱ بازی باقیمانده‌ی آن‌ها در فصل عادی لیگ بسکتبال NBA، دشوارتر از ۱۱ بازی باقیمانده‌ی گلدن استیت واریرز است (بیشتر بازی‌های «جنگجوها» با تیم‌هایی است که عدم راه‌یابی‌شان به مرحله‌ی پلی‌آف قطعی شده)، اما آن‌ها از انگیزه‌ی کافی و فرم بسیار خوبی برخوردارند. همین هم باعث شده که از ۱۰ بازی اخیر، ۷ تا را ببرند. مهم‌ترین دغدغه‌ی این روزهای این تیم بسکتبال باید حفظ سلامتی ستاره‌ي اصلی‌شان نیکولا یوکیچ باشد. او که بهترین امتیازآور، ریباندکننده، پاس‌گل‌دهنده و توپ‌ربای تیم است، اگر مصدوم شود، جای خالی‌اش به‌سختی پر می‌شود.

از اینکه تا پایان این مطلب همراه بسکتفا،‌ بهترین سایت بسکتبال بودید، متشکریم. با دنبال کردن مطالب سایت بسکتبال ما، اطلاعات بسکتبالی خود را به‌روز کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *