محرومیت سنگین میشائیل بیزلی به دلیل مصرف موادمخدر؛احتمال حضور درلیگ چین!

میشائیل بیزلی روز سه شنبه به دلیل زیرپا گذاشتن قوانین مبارزه با مواد مخدر، ۵ بازی از لیگ NBA محروم شد و به نظر می‌رسد این لیگ را به مقصد لیگ بسکتبال چین که مدتی از فصل قبل را در آنجا حضور داشت ترک خواهد کرد.

احتمال حضور میشائیل بیزلی در لیگ بسکتبال چین

شمس کاتانیا، خبرنگار The Athletic در این باره نوشت:

میشائیل بیزلی که در نقل و انتقالات آزاد به سر می‌برد به دلیل زیرپا گذاشتن قانون مبارزه با مواد مخدر ۵ بازی از همراهی تیم بعدیش در لیگ NBA محروم شد.

جف گودمن، خبرنگار Stadium نیز در حساب توئیتری خود نوشت:

میشائیل بیزلی از لیگ بسکتبال چین پیشنهاد ۵ میلیون دلاری دریافت کرده است.

بیزلی هنوز برای فصل پیش رو با تیمی از NBA قرارداد امضا نکرده است. او در ۲۶ بازی حاضر بود و میانگین ۷ امتیاز، ۲.۳ ریباند و مدت زمان کم ۱۰.۷ دقیقه بازی در هر دیدار را در کارنامه خود ثبت کرد. این عملکرد برخلاف حضور قدرتمندانه‌ای بود که بیزلی در فصل ۱۸-۲۰۱۷ در نیویورک نیکس به نمایش گذاشت و در ۷۴ دیداری که در میدان حاضر بود ۱۳.۴ امتیاز کسب کرد.

میشائیل بیزلی

این اولین باری نیست که او در خارج از آمریکا بازی می‌کند. وی در نقل و انتقالات نیم فصلِ فصل گذشته به لس آنجلس کلیپرز پیوست، اما برای آن‌ها مثمرثمر واقع نشد. او با قراردادی به ارزش ۲ میلیون دلار باقی فصل را به گواندونگ سوسرن تایگرز چین پیوست. بیزلی در تیم‌های متعدد لیگ NBA به میدان رفته است. وی بعد از انتخاب در راند دوم درفت سال ۲۰۰۸ توسط میامی هیت در ۱۱ فصل حضور خود در ۷ تیم بازی کرده است. اگر میشائیل بیزلی با تیمی از لیگ NBA قرارداد امضا کند محرومیت خود را باید بگذراند. بدیهی است که اگر وی به لیگ چین برود این محرومیت برای او اعمال نخواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *