• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • میامی هیت عادت به سخت پیروز شدن دارد؛ بردلی بیل گرفتار در بند ناکامی

میامی هیت عادت به سخت پیروز شدن دارد؛ بردلی بیل گرفتار در بند ناکامی

جیمی باتلر

میامی هیت در حال کسب یک پیروزی قاطع بود، اما رفته رفته امتیازات خود را از دست داد، کل ترکیب اصلی خود را تعویض کرد و در وقت‌های اضافه توانست پیروز شود. این تیم دوست دارد که سخت پیروز شود.

پیروزی سخت میامی هیت برابر واشتگتن

تایلر هرو ۲۵ امتیاز کسب کرد، جیمی باتلر ۹ امتیاز از ۲۴ امتیاز خود را در وقت‌های اضافه بدست آورد و میامی هیت که اختلاف ۲۱ امتیازی خود با حریف را از دست داده بود چهارشنبه شب موفق شد در نهایت ۱۳۴ بر ۱۲۹ واشنگتن ویزارد را از پیش رو بردارد. جیمی باتلر ۱۰ پاس گل و ۷ ریباند برای میامی هیت بدست آورد. گوران دراگیچ ۲۲ امتیاز و ۱۰ پاس گل کسب کرد، کندریک نان ۱۴ امتیازی شد و کندریک نان با ۱۴ امتیاز و دونکان رابینسون با ۱۳ امتیاز به کار خود در این بازی پایان دادند تا میامی هیت آمار بازی‌های خانگی خود را به ۲۰ پیروزی و ۱ شکست ارتقا دهد و همچنین آمار ۸ پیروزی و شکست‌ناپذیری را در بازی‌های کشیده شده به وقت اضافه این فصل رقم بزند. بردلی بیل با کسب ۳۸ امتیاز برای واشنگتن ویزاردز بیشترین امتیاز بازی را بدست آورد و ۱۶ پرتاب موفق از ۲۴ پرتاب خود داشت. دیویس برتانز ۲۴ امتیاز بدست آورد، ایسایا توماس و جردن مک رائه هر کدام ۱۴ امتیاز و یان ماهینمی ۱۰ امتیاز برای ویزاردز کسب کردند. میامی هیت ۳۶ پنالتی موفق داشت در حالی که واشنگتن ویزاردز ۲۰ پنالتی را به درون سبد فرستاد.

بردلی بیل در ۲۲.۲ ثانیه مانده به پایان وقت‌های اضافه امتیاز کسب کرد تا نتیجه بازی ۱۳۱ بر ۱۲۹ باشد. جیمی باتلر یکی از ۲ پرتاب پنالتی را به درون سبد فرستاد تا اختلاف را به ۳ امتیاز برساند و بیل یک پرتاب سه امتیازی استپ بک فوق‌العاده را به سمت سبد فرستاد که می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند. اما به آهن سبد برخورد کردو گوران دراگیچ توپ را دزدید و در آن سمت زمین در ۷.۳ ثانیه مانده به پایان بازی ۲ پرتاب آزاد کسب کرد. میامی هیت در کوارتر دوم اختلاف را به ۲۱ امتیاز رساند،در پایان نیمه اول اختلاف ۱۹ امتیاز شد و به نظر می‌رسید این تیم کار آسانی برای پیروزی در این دیدار داشته باشد. اما اوضاع تغییر کرد. واشنگتن ویزاردز فقط ۳ دقیقه زمان لازم داشت تا اختلاف با میامی هیت را به عدد ۱۰ برساند. دو دقیقه بعد این اختلاف به عدد ۳ رسید و همین برای اریک اسپوئلسترا، سرمربی میامی هیت کافی بود که هر ۵ بازیکن ترکیب اصلی خود را در ۶:۴۱ مانده به پایان این کوارتر از زمین بازی خارج کند.

میامی هیت جیمی باتلر

در ۱۰ دقیقه و ۲۸ ثانیه بعدی، همه این بازیکنان اصلی هنوز روی نیمکت ذخیره‌ها بودند. با پرتاب سه امتیازی گوران دراگیچ در ۹:۴۰ مانده به پایان وقت عادی اختلاف باز هم به ۱۰ امتیاز رسید. اسپوئلسترا جیمی باتلر و بم آدبایو را در ۸:۱۳ مانده به پایان وقت عادی به بازی برگرداند و هیت امیدوار بود که آن‌ها اختلاف را بیشتر کنند. اما اینگونه نشد. واشنگتن ویزاردز که با ۱۰ امتیاز اختلاف عقب بود ۱۹ امتیاز به دست آورد و فقط ۶ امتیاز به حریف داد تا در ۱:۳۵ مانده به پایان وقت عادی با حساب ۱۱۸ بر ۱۱۵ از حریف پیش بیفتد. تایلر هرو جیمز جانسون را در موقعیت پرتاب سه امتیازی قرار داد و این بازیکن بازی را به تساوی کشاند و بازی به وقت‌های اضافه رفت. شاید نقطه عطف بازی واشنگتن ویزاردز در چهارشنبه شب ۸ ساعت قبل از این بازی بود وقتی روی هاچیمورا، بازیکن سال اولی این تیم برای اولین بار از زمان مصدومیتش می‌توانست به طور کامل برای این تیم به میدان برود. اسکات بروکس، سرمربی واشنگتن ویزاردز درباره او گفت:

در مورد بازگشت او بسیار محتاط خواهیم بود زیرا او تا به حال بازی انجام نداده است. با چند روز استراحت و مدتی ریکاوری به او بازی خواهیم داد.

نکات بازی:

واشنگتن ویزاردز: واشنگتن ویزاردز از ۸ پرتاب ابتدایی سه امتیازی خود ثمری ندید و در نیمه اول ۴ پرتاب موفق از ۲۲ پرتاب سه امتیازی خود داشت. سپس در نیمه دوم ویزاردز از ۵ پرتاب سه امتیازی اول خود ۴ پرتاب را به درون سبد فرستاد و همین پرتاب‌ها بود که موجب پیش افتادن این تیم شد. انزجس پیزنیکس به دلیل مصدومیت در این دیدار حاضر نبود.

میامی هیت: رابینسون اولین پرتاب سه امتیازی خود را در ۵ بازی متوالی حضور خود کسب کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *