ناگتس منتظر ورود نیکولا جوکیچ به اورلاندو است

انتظار برای تیم دنور ناگتس ، جهت پیوستن نیکولا جوکیچ  به تیم خود در مرکز بازی های بسکتبال در والت دیزنی ورلد برای شروع مجدد فصل NBA  ادامه دارد.

 

میشل مالون مربی ناگتس روز جمعه  در تماس تصویری با خبرنگاران اعلام کرد که ستاره های این تیم از زمان ورود سایر بازیکنان که از روز سه شنبه در والت دیزنی ورلد انجام شده است، هنوز به این تیم ملحق نشده اند.

 

مالون همچنین اضافه کرد: “امیدوارم که نیکولا به زودی در اینجا به ما ملحق شود.” ؛ “من بارها با او صحبت کرده ام. می دانم که او هیجان زده است و مشتاقانه منتظر رسیدن به اینجا است. او سالم است ، احساس خوبی می کند و امیدوارم که به زودی در دو روز آینده او را به همراه سایر بازیکنان ببینم. ”

 

مالون از بحث در مورد سایر جزئیات خودداری کرد ، اما وی خاطر نشان کرد که جوکیچ تنها عضو غایب فعلی در شروع مجدد فصل مسابقات NBA تیم دنور نیست. شایان ذکر است که ناگتس پس از  اعلام نتایج مثبت آزمایش ویروس کرونای دو تن از بازیکنانی که در این دوره از مسابقات حضور داشتند ناچار شد تمرینات خود را در پایان ماه ژوئن تعطیل کند. این در حالی است که سومین آزمایش مثبت در این هفته بود.

 

مالون خاطرنشان كرد: « این اوضاع در آمادگی سفر به اورلاندو  تیم ما را به عقب برگرداند.»

 

ناگتس تمرینات خود را از روز جمعه 11 مارس به پایان رسانده بودند.

 

وی همچنین اضافه کرد: “اگر بخواهم صادقانه بگویم باید اضافه کنم که ما در حال حاضر کل بازیکنان تیم خود را در اینجا نداریم  و ما نمی خواهیم جزئیاتی در مورد آن اعلام کنیم . ” “اما ما منتظر هستیم تا مابقی بازیکنان در اینجا به ما بپیوندند. با بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار داریم ، برای بازگشت مجدد در ورزشگاه و در زمین ، برای به دست آوردن شرایط مورد نیاز نهایت تلاشمان را می کنیم . انجام تمرینات رقابتی و نوعی اصول تهاجمی و دفاعی قسمتی از اهداف ما در این دوره از مسابقات می باشد .

 

“اما در حال حاضر شرایط به گونه ای  نیست که مانند سال گذشته در کلرادو اسپرینگز  تمرینات روز قبل از رقابت ها به آسانی انجام شود. این شرایط کمی متفاوت است. کل این مسئله در این دوره متفاوت است. به همین ترتیب ما این شرایط را می پذیریم. اما اکنون ، من فکر می کنم بچه ها که در حال حاضر ، تعهد ، انرژی و هیجان بسیار چشمگیری دارند  و ما با امیدواری به این امر به سمت جلو حرکت می کنیم. ”

 

 

بر اساس گزارش های ESPN  و دنور پست ، جوکیچ در اواخر ماه ژوئن در حالی که در صربستان بود ، برای ویروس کرونا آزمایش داد که نتیجه آن مثبت شد . ستاره باشگاه ناگتس بعداً در حالی که در صربستان حضور داشت ، دو آزمایش با نتیجه منفی انجام داد اما با این حال پروتکل لیگ او را ملزم کرد تا قبل از پیوستن به تیم در اورلاندو ، دو تست دیگر با نتیجه منفی را نیز در ایالات متحده به ثبت برساند.

پاول میلسپ ، مهاجم قدرتمند تیم ناگتس ، گفت كه طی سه هفته گذشته به وسیله ی تماس تصویری با جوکیج در تماس بوده است.

او همچنین اضافه کرد: “بنابراین ، طبق مکالمه ای که داشته ایم و به گفته خود او به نظر می رسد که حال او خوب است. اما هم اکنون ، من وضعیت دقیق او را نمی دانم و نمی توانم هیچ پیش بینی ای برای شما داشته باشم. ”

 

 

اعضای حاضر تیم دنور تاگتس در سفر به دیزنی ورلد شامل 35 نفر متشکل از بازیکنان ، مربیان و کارمندان هستند  که دو روز قبل از پرواز به سمت اورلاندو آزمایش ویروس کرونای خود را انجام داده اند ، انتظار می رود نفرات دیگر هم پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش به باقی اعضای تیم در اورلاندو بپیوندند. الزامات NBA به این صورت است دو آزمایش منفی دیگر باید انجام شود .

 

مالون گفت: “این قطعاً یک چالش است زیرا ما نمی دانیم که کدام یک از ستاره ها و بازیکنان را می توانیم با این شرایط در اختیار داشته باشیم.” “این چیزی نیست که ما به عنوان بهانه ای از آن استفاده  کنیم. بچه هایی که اینجا هستند با تمام قوا اینجا هستند. ما  هر روز می خواهیم به عنوان یک تیم قوی و با مدیریت مناسب  راهی برای دست یابی به پیروزی پیدا کنیم تا آنها را در بهترین موقعیت قرار دهیم و مطمئن شویم که این کار نتایج بسیار ارزشمندی برای تیم ما خواهد داشت . من فکر می کنم ایجاد شرایط مطلوب در این مکان بسیار راحت است. اما اینکه آیا امروز در آمادگی کافی برای این بازی ها هستیم یا خیر را نمی توانم دقیق اعلام کنم . اما مطمئن هستم تمام تیم های حاضر در این جا شرایط یکسان دارند و همگی برای کسب امتیاز در تلاش هستند . ”

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *