نقل و انتقالات NBA؛ پاو گسول به پرتلند تریل بلیزرز پیوست

پاو گسول

منابع آگاه در لیگ گزارش می دهند که پاو گسول، سنتر بدون تیم NBA، روز گذشته با قراردادی ۲.۶ میلیون دلاری و یک ساله، به پرتلند تریل بلیزرز پیوسته است.

پاو گسول : به یکی از بهترین تیم های لیگ پیوستم

گسول، به پرتلندی پیوسته که تیم خود را بار دیگر برای رسیدن به فینال کنفرانس غرب و حتی فراتر از آن، آماده کرده است. وی در توییتر خود نوشت:

خوشحالم که فصل بعدی (نوزدهمین فصلم در NBA)، برای تریل بلیزرز بازی خواهم کرد. خوشحالم و آماده ام که برای یکی از بهترین تیم های لیگ، به میدان بروم.

گسول حالا به ترکیب سنترهای فصل بعد پرتلند، که شامل حسن وایستاید، زک کالینز و جوزف نرکیچ (پس از بازگشت از مصدومیت جدی که برای پایش ایجاد شد)، وارد می شود و باید برای حضور در زمین، تلاش کند.

با اضافه شدن پاو گسول، پرتلند در رسیدن به ترکیب سنتر دلخواه خود، به موفقیت رسید. ترکیبی که جزئی از آن در اواخر فصل گذشته، انس کانتر بود که حالا به بوستون سلتیکس پیوسته است.

گسول، کارنامه در حد تالار افتخارات خود را به پرتلند می آورد و پس از ۱۸ فصل، با دو قهرمانی و ۶ بازی آل استار، پا به این تیم می گذارد.

پاو گسول

وی در فصل گذشته، پس از فسخ قرارداد با سن آنتونیو اسپرز، به میلواکی باکس پیوست اما پس از انجام تنها سه بازی، به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست داد و فصل را با انجام تنها ۳۰ بازی و میانگین ۳.۹ امتیاز و ۴.۶ ریباند که کمترین آمار در دوران بازیش است، به پایان رساند.

وی در تابستان ۲۰۱۶، پیش از عقد قرارداد با باشگاه سن آنتونیو اسپرز با پرتلند مذاکراتی داشت اما نتوانست که با این تیم به توافق برسد. پاو گسول 39 ساله، سابقه بازی برای تیم های ممفیس گریزلیز، شیکاگو بولز، لس آنجلس لیکرز و بارسلونای اسپانیای را دارد. او همینطور یکی از بازیکنان پر افتخار تیم ملی بسکتبال اسپانیا است و به همراه این تیم، موفق به کسب ۱۱ مدال بوده که ۴ مدال آن طلا بوده است. اگرچه او هیچگاه به همراه کشورش موفق به قهرمانی در المپیک نشده است اما دو بار درNBA، به مقام قهرمانی دست یافته است.

پاو گسول همینطور عنوان بهترین بازیکن تازه وارد را در سال ۲۰۰۲، به دست آورده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *