• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کوای لنارد درباره دیدار با رپترز: تقابل با هم‌تیمی‌های قبلی، فوق‌العاده است

کوای لنارد درباره دیدار با رپترز: تقابل با هم‌تیمی‌های قبلی، فوق‌العاده است

کوای لنارد شاید چندان پرحرف نباشد اما به‌تازگی گفته است که تجربه‌اش در کانادا با تیم تورنتو رپترز آن‌قدر مثبت و به‌یادماندنی بود که می‌تواند تا ابد درباره‌اش صحبت کند.

نظر کوای لنارد در خصوص تقابل با تورنتو رپترز

کوای لنارد روز سه‌شنبه برای اولین ‌بار پس از آن‌که کانادا را ترک کرد و تصمیم گرفت به خانه‌اش، لس آنجلس بازگردد به مصاف تیم سابق خود، تورنتو رپترز خواهد رفت. لنارد در فری ایجنسی تابستان ۲۰۱۹ به لس آنجلس کلیپرز پیوست. این فوروارد خستگی ناپذیر حالا به دوران کوتاه اما درخشان خود در تورنتو نگاهی انداخته و با عشق و علاقه درباره آن صحبت کرده است. لنارد درباره ملاقات دوباره خود با کادرفنی، هواداران و هم‌تیمی‌های سابق خود در رپترز گفته است:

دیدن این افراد لذت‌بخش خواهد بود. همچنین اینکه بتوانم بابت قهرمانی به آنها تبریم بگویم و با آنها دست بدهم و رقابت کنم فوق‌العاده است.

کوای لنارد درباره اینکه چه چیزی را از تنها فصل حضور خود در رپترز به‌یاد خواهد سپرد هم گفت:

بچه‌های تیم و سفری که طی کردیم. همچنین خود کشور کانادا. شهر تورنتو بی‌نظیر بود. نکات مثبت زیادی درباره آن وجود دارد. من می‌توانم ادامه بدهم و حالا حالاها درباره آن صحبت کنم.

لنارد می‌گوید پس از قهرمانی، تعداد زیادی از کانادایی‌های ساکن جنوب کالیفرنیا که با او روبه‌رو شده‌اند و از این ابرستاره NBA بابت رساندن کانادا به اولین قهرمانی NBA تشکر کرده‌اند. او از بابت این قدردانی بزرگ مردم کانادا شگفت‌زده شده است. مربی کلیپرز، داک ریورز هم گفته است:

واقعاً به ‌نظر نمی‌رسد که لنارد رپترز را با شرایط بدی ترک کرده باشد. این یکی از آن جدایی‌هایی بود که در موقعیتی خوب رخ داد نه آنهایی که در شرایطی اسفناک پیش آمدند. حالا اگر راستش را بخواهید در لیگ ما بیشتر جدایی‌های تلخ رخ می‌دهند. لنارد این فرصت کمیاب را داشت که بتواند در شرایطی شاد تیم سابق خود را ترک کند. این اتفاق بسیار نادر است.

کوای لنارد

لنارد همچنین در ادامه صحبت‌های خود گفت زمانی که توسط سن آنتونیو اسپرز به رپترز ترید شد، بدون آنکه هیچ تصور منفی از زندگی در کانادا داشته باشد وارد این کشور شد. حرف‌های MVP فینال ۲۰۱۹ در این رابطه به‌صورت زیر است:

زمانی که وارد کانادا شدم هرگز ذهنیتی منفی نداشتم. در سن آنتونیو با کوری جوزف هم‌بازی بودم که او اهل همان محله‌ای در تورنتو بود که رپترز در آنجا قرار داشت. من می‌دانستم که شهر تورنتو قرار است چه شکلی باشد. راجع به انتقال و مدیران نیز همواره حس مثبتی داشتم. از اول می‌دانستم با وجود مسای اوجیری (مدیرکل رپترز) در آنجا قرار است اوضاع به‌ خوبی پیش برود.

پس انتقال به رپترز هرگز یک قضیه منفی نبود و ذهن من درباره این موضوع همیشه باز بود.

اما درباره خود بازی، لنارد یک ‌بار دیگر در فصل جاری پال جرج را در کنار خود نخواهد داشت اما این بازیکن نیز به انجام اولین بازی خود برای کلیپرز نزدیک شده است. جرج در تابستان روی هردو شانه خود عمل جراحی انجام داد بود. او روز شنبه اولین تمرین سبک خود را تجربه کرد. داک ریورز گفته است این احتمال وجود دارد که جورج بتواند در مقابل تورنتو به میادین بازگردد اما بازی کردن این ستاره پس از دیدار برابر رپترز احتمال بالاتری دارد. ریورز درباره جورج که اولین تمرین پنج به پنج خود را انجام داده است گفت:

برای عادت کردن به شرایط جدید زمان نیاز است. او از ماه آوریل به این طرف دیگر بازی نکرده است و وقتی شما در ماه نوامبر وارد زمین بشوید، همه‌چیز خیلی راحت نخواهد بود. نمی‌دانم، من شک دارم که جرج سه‌شنبه بازی کند اما این یک احتمال است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *