ترسا ودراسپون و ای جی دیگز به کادرفنی نیو اورلینز پلیکانز اضافه شدند

نیو اورلینز پلیکانز ترسا ودراسپون و ای جی دیگز را به عنوان دستیاران کادرفنی با هدف تمرکز روی پیشرفت بازیکنان به تیم خود اضافه کرد.

معرفی اعضای کادرفنی نیو اورلینز پلیکانز

این باشگاه اعلام کرد که این دو دستیار کادرفنی دائماً در کنار بازیکنان قرارداد دو طرفه نیو اورلینز پلیکانز خواهد بود و با آن‌ها سفر خواهند کرد و در اریه بیهاکز، تیم دوم نیو اورلینز پلیکانز در جی لیگ این بازیکن را تمرین خواهند داد.  وادراسپون که در سال ۲۰۱۹ به تالار مشاهیر بسکتبال یادبود نیسمیت وارد شد چهار سال اخیر را به عنوان مسئول اجرایی و توسعه‌دهنده بازیکنان در نیویورک لایبرتی گذراند. قبل از آن، این بانو در لوئیزیانو تک سرمربی‌گری می‌کرد جایی‌که به عنوان بازیکن او قهرمانی مسابقات ملی سال ۱۹۸۸ را از آن خود کرد. وادراسپون همچنین در سطح حرفه‌ای باشگاه‌های اروپا و WNBA نیز بازی کرد. ای جی دیگز چندین بار مربیگری را در جی لیگ تجربه کرده است و بیشتر آن‌ها در تیم رپترز ۹۰۵ بوده است. او در مین رد کلاز و آستین اسپرز نیز تجربه مربیگری دارد.

نیو اورلینز پلیکانز

با توجه به استخدام ترسا وادراسپون، نیو اورلینز پلیکانز یک بانو را در کادر مالکیتی، مدیریتی و فنی خود در اختیار دارد. گیل بنسون، بیوه تام بنسون مالکیت نیو اورلینز پلیکانز را در اختیار دارد. در اوایل سال، دیوید گریفین، معاون اجرایی عملیاتی بسکتبال نیو اورلینز پلیکانز، سووین کش، بازیکن سابق و مسئول اجرایی لیگ NBA بانوان را به عنوان معاون اجرایی عملیاتی بسکتبال و مسئول پیشرفت بازیکنان به کارد باشگاه پلیکانز افزوده بود. از زمانی که در سال ۲۰۱۴ بکی هامون به عنوان دستیار کادر فنی در سن آنتونیو اسپرز استخدام شد، این استخدام‌ها به طور قابل توجهی مورد استقبال قرار گرفته است. وادراسپون به جمع ۱۱ بانوی حاضر در کادرفنی لیگ NBA پیوسته است که اکثر آن‌ها از سال ۲۰۱۷ به بعد استخدام شده‌اند. همچنین در این هفته، تیم NHL سیاتل کمی گراناتو را به عنوان استعدادیاب استخدام کرده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *