• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • دوازدهمین تریپل دبل نیکولا یوکیچ تورنتو رپترز را به زانو درآورد

دوازدهمین تریپل دبل نیکولا یوکیچ تورنتو رپترز را به زانو درآورد

دنور ناگتس که در شهر لس آنجلس کاملاً بی‌فروغ بود به خود آمد و ویل بارتون موفق شد هم‌بازی‌های خود را از شوک بدترین شکست فصل بیرون بیاورد. نیکولا یوکیچ در این دیدار درخشان ظاهر شد.

درخشش نیکولا یوکیچ برابر رپترز

نیکولا یوکیچ ۲۳ امتیاز بدست آورد و ۱۸ ریباند و ۱۱ پاس گل به نام خود ثبت کرد تا یکشنبه شب با رقم زدن دوازدهمین تریپل دبل فصل خود موجب شود دنور ناگتس با نتیجه ۱۳۳ بر ۱۱۸ تورنتو رپترز را از پیش رو بردارد. ناگتس با ۳۸ پاس گل با بیشترین آمار فصل خود برابری کرد و ۲ برابر پاس گلی که در باخت سنگین به کلیپرز به دست آورده بود در این بازی رقم زد. مایکل مالون بعد از بازی گفت که تیمش بازی قبل را شل گرفته بود. دنور ناگتس یکشنبه با شدت و حدت بیشتری بازی کرد و سنتر آل‌استار این تیم در این راه پیشقدم بود. نیکولا یوکیچ در دوران کوتاه حرفه‌ای‌اش ۴۰ تریپل دبل ثبت کرد و جدیدترین این تریپل دبل‌ها با پاس جرمی گرنت و دانک یوکیچ بدست آمد و کمک کرد تا ناگتس تیم رپترز را از پیش رو بردارد و سومین باخت تورنتو را رقم بزند. گرنت با ۱۶ امتیاز به کار خود پایان داد و ۸ بازیکن دنور ناگتس موفق شدند امتیازاتشان را دورقمی کنند. مایکل مالون در پایان بازی اظهار داشت:

اگرچه نیکولا یک تریپل دبل داشت و بقیه بازیکنان عملکرد خوبی ارائه دادند، به عقیده من عملکرد جرمی گرنت تأثیرگذارترین عملکرد تیم بود.

تورنتو در دومین بازی متوالی بدون سرجی ایباکا و فرد ون ولیت به میدان رفت اما اوجی آنیونوبی با ۳۲ امتیاز و ۱۲ پرتاب موفق از ۱۶ پرتاب تا حدودی این خلأ را پوشش داد. کایل لاری که با ۱۷ امتیاز به کار خود در این بازی پایان داد درباره کم‌بازیکن بودن رپترز اظهار داشت:

دشوار نیست. صادقانه بگویم شما باید سختکوشانه‌تر ظاهر شوید و ما نیز مجبور بودیم که بسیار سخت‌کوش باشیم.

دنور ناگتس ۹ پرتاب اول سه امتیازی‌اش را به درون سبد فرستاد که سهم جمال مورای ۵ پرتاب موفق بود. مورای ۱۷ امتیاز از ۲۲ امتیازش را در ۱۲ دقیقه اول بازی بدست آورد. دنور ناگتس ۶۳.۶ درصد در کوارتر اول و ۶۰ درصد در نیمه اول پرتاب موفق داشت. دنور ۵۰ درصد پرتاب سه امتیازی موفق داشت و با ۵۶.۶ درصد پرتاب موفق از فیلد به کار خود در این بازی پایان داد. پاسکال سیاکم در پایان بازی اظهار داشت:

ما در گارد عملکرد خوبی نداشتیم و کنار سبد حفاظت خوبی صورت نگرفت.

نیکولا یوکیچ

نیکولا یوکیچ ۱۰ امتیاز و ۱۰ ریباند در نیمه اول بازی داشت و فقط ۳ پاس گل تا ثبت تریپل دبل در این نیمه فاصله داشت. تورنتو رپترز با پرتاب‌های فوق‌العاده خود توانست در نیمه دوم بازی را در امتیاز ۶۰ به تساوی بکشاند و در پایان نیمه اول فقط ۴ امتیاز اختلاف با حریف داشت. این برتری از ۲ امتیاز لحظه آخری دنور در کوارتر سوم ناشی شد اما ناگتس در ۸:۱۰ دقیقه مانده به پایان کوارتر چهارم با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۱ از حریف پیش افتاد. تورنتو ۲ بار اختلاف را به ۵ امتیاز کاهش داد اما دنور در نهایت به پیروزی رسید. نیکولا یوکیچ نهمین پاس گل خود را برای گری هریس انجام داد تا این بازیکن در اواسط کوارتر چهارم لی‌اوپ موفق خود را به نمایش بگذارد.

نکات بازی

تورنتو رپترز: مارک گسول به دلیل مصدومیت همسترینگ سیزدهمین بازی متوالی خود را از دست داد اما قبل از بازی کمی گرم کرد. نیک نرس درباره گسول، ایباکا و ون ولیت اظهار داشت:

همه آن‌ها تمریناتی انجام می‌دهند اما هنوز برای مسابقه کاملاً آماده نیستند.

دنور ناگتس: ۷۳ امتیاز این تیم در نیمه اول با بیشترین آمار فصل دنور که ۷ روز پیش بدست آمد برابری کرد. ۶۹ امتیازی که در نیمه اول به حریف دادند نیز با بیشترین امتیاز داده شده این تیم به حریفان در این فصل برابری کرد. پائول میلسپ هفدهمین بازی فصل خود را از دست داد. میلسپ جمعه شب و در دیدار مقابل لس آنجلس کلیپرز از ناحیه مچ پا آُسیب دید. انتظار می‌رود که این تیم با بای اوت جردن مک رائه را از فهرست تیمش خارج کند. دنور مک رائه را در تاریخ ۶ فوریه در ازای شباز نپیر به خدمت گرفته بود.

ترنس دیویس، بازیکن سال اولی تورنتو رپترز قبل از پیوستن به این تیم یک بازی در لیگ تابستانی با دنور انجام داده بود. مالون برای دیویس خوشحال است. دیویس تنها بازیکنی از رپترز می‌باشد که در کل ۶۰ بازی این تیم به میدان رفته است.

بازی بعدی:

تورنتو رپترز: سه‌شنبه شب مهمان فینیکس سانز خواهند بود.

دنور ناگتس: سه‌شنبه شب از گلدن استیت واریرز پذیرایی خواهند بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *