• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • پال جرج: خودم از ایندیانا پیسرز خواستم من را به سن آنتونیو اسپرز منتقل کند

پال جرج: خودم از ایندیانا پیسرز خواستم من را به سن آنتونیو اسپرز منتقل کند

وقتی پال جرج در سال ۲۰۱۷ به ایندیانا پیسرز درخواست خروج داد همه تصور کردند که او به لس آنجلس لیکرز خواهد پیوست.

مصاحبه پال جرج در خصوص جدایی از ایندیانا

پال جرج در این باره می‌گوید:

من خواستم که به سن آنتونیو اسپرز منتقل شوم. ما می‌خواستیم در ابتدا به سن آنتونیو اسپرز برویم ولی این اتفاق برای ما رخ نداد.

یک منبع آگاه لیگ تأیید کرد که دو باشگاه ایندیانا پیسرز و سن آنتونیو اسپرز با یکدیگر مذاکراتی داشتند اما سن آنتونیو به لحاظ مالی قدرت خرید پال جرج و افزودن او به کوای لنارد را نداشت. علیرغم این‌که کوای لنارد تلاش کرد تا سن آنتونیو اسپرز را وادار به عقد قرارداد با این بازیکن کند، ایندیانا پیسرز جرج را به اوکلاهاما سیتی تاندر منتقل کرد. پال جرج دو سال در اوکلاهاما سیتی تاندر بازی کرد و اغلب اوقات خوشحال بود. اما در تابستان از لس آنجلس کلیپرز و برای بازی در کنار کوای لنارد پیشنهاد دریافت کرد و نهایتاً این دو با یکدیگر همبازی شدند.

پال جرج کوای لنارد

در زمان انتقال جرج از سن آنتونیو اسپرز این نظریه مطرح شد که او از ترفند ابراز علاقه لس آنجلس لیکرز استفاده کرد تا به تیم جدیدش کمک کند تا دارایی‌اش را حفظ کند. خطر خروج این بازیکن و پیوستن او به لس آنجلس لیکرز در نقل و انتقالات آزاد ۲۰۱۸ کیفیت پیشنهادات به ایندیانا پیسرز را کاهش داد. بسته پیشنهادی اوکلاهاما سیتی تاندر ضعیف‌تر به نظر می‌رسید. اما این بازیکن حتی بدون این‌که با لس آنجلس لیکرز مذاکره کند با اوکلاهاما سیتی تاندر قرارداد امضا کرد. این مسئله به شایعات فوق‌الذکر دامن زد.

آیا این نظریه درست است؟ حالا پال جرج در تیم رقیب لس آنجلس لیکرز با کوای لنارد همبازی شده است. شاید او می‌خواست وابستگی خود به کوای لنارد را نشان دهد و از پیوستن او به لس آنجلس لیکرز جلوگیری کند. این داستان هر دو نظریه را تقویت می‌کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *