پیش بازی میلواکی باکس و هیوستون راکتس؛ مدعیان کوتاه نمی‌آیند!

میلواکی-هیوستون

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های میلواکی باکس و هیوستون راکتس به مصاف هم می‌روند. هر دو از تیم‌های پر قدرتِ لیگ هستند. میلواکی از کنفرانس شرق و هیوستون از کنفرانس غرب است. همواره جدالِ میان تیم‌های مدعی جذاب است.

میلواکی باکس:‌ در پی اتمام فصل در صدر جدول

میلواکی با ۵۵ پیروزی و ۱۹ شکست در جایگاه اول جدول رده‌بندیِ کنفرانس شرق قرار دارد. تیمِ مایک بودنهولزر فصل خوبی را سپری می‌کند. آنها بهترین تیم کنفرانس هستند. میلواکی مدعیِ اصلی منطقه‌ی شرق به حساب می‌آید، چیزی که اول فصل کسی به آن فکر نمی‌کرد. با حضور بودنهولزر شرایط عوض شد. تفکرِ میلواکی باکس کاملاً تغییر کرد، آنها به خود باوری‌ای رسیدند که می‌توانند به بهترین‌ها تبدیل شوند. اکنون همه چیز به وفقِ مراد سبزها است. یانیس آنتتوکومپو، بهترین بازیکنِ کنفرانس شرق است. او یکی از بهترین‌های فصلِ عادی بوده است و کاندیدای کسب جایزه‌ی ارزشمندترین بازیکن فصل ۱۹-۲۰۱۸ است. اما قدرت باکس به یانیس ختم نمی‌شود. کریس میدلتون با حضور سرمربیِ جدید به بازیکنی متفاوت تبدیل شد. بازیکن پست شوتینگ گاردی که صرفاً امتیاز آور نیست،‌ قدرت دفاعی و رهبری کریس به شدت در بازیِ باکس تاثیرگذار است. اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوییم، باید گفت که باکس تیم عجیب و غریبی است که توانایی انجام هر کاری در زمین بسکتبال را دارد! اریک بلدسو، بروک لوپز و مالکوم بروگدان هم دیگر بازیکنان هم باکسِ بودنهولزر هستند. بدون شک هدف باکس کسب پیروزی برابر راکتس است.

میلواکی باکس

هیوستون راکتس:‌ باز هم به بالا رسیدیم!

هیوستون راکتس با ۴۷ پیروزی و ۲۷ شکست در جایگاه سوم جدول رده‌بندیِ کنفرانس غرب قرار دارد. یارانِ‌ جیمز هاردن با رهبری این بازیکن فصلِ پر فراز و نشیب خود را تغییر دادند. در ابتدای فصل، افت عجیب هیوستون باعث شد تا تفکرات در موردِ تیم مایک دی آنتونی عوض شود. هاردن و راکتس می‌باختند و جزو تیم‌های ضعیف به شمار می‌رفتند ولی آقای ریش وضعیت را عوض کرد. کریس پال مصدوم بود اما آنها بهترین بازیکن لیگ را داشتند. جیمز هاردن که نمی‌خواست راکتس از قافله‌ی پر قدرت‌ها جا بماند، با بازی‌های فوق‌العاده‌ی خود راکتس را بالا کشاند. با بازگشت کریس پال شرایط بسیار بهتر شد. دیگر هیچ تیمی به سادگی نمی‌تواند برابر هیوستونِ پال و هاردن قد علم کند. آنها سومین تیم جدول هستند، راکتس یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی است اما کارش مشکل است. رویارویی با گلدن استیت وریرز در کنفرانس غرب کار سختی اما جدال با میلواکی باکس می‌تواند امتحان و آزمون خوبی برای سرخ‌پوشان باشد. با رهبری هاردن و پال امکانِ انجام هر کاری وجود دارد. از قدرت دفاعی راکتس هم نباید گذشت. کلینت کاپلا، کنت فرید و ننه هیلاریو بازیکنان بزرگی هستند که مشکل زیر سبد تیم دی آنتونی را نیز رفع کرده‌اند. در تنها جدال دو تیم در این فصل نیز باکس برنده شد، راکتس در این بازی برای انتقام‌گیری می‌آید!

جیمز هاردن

مشخصات بازی

ورزشگاه: فایزرو فرم (استادیوم خانگی میلواکی)

تاریخ: چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸- ۲۷ مارس ۲۰۱۹

ساعت: ۰۴:۳۰ بامداد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *