بروکلین نتس به امضای قرارداد با کارملو آنتونی علاقه‌ای ندارد

در طول تابستان امسال از تیم بروکلین نتیس، همواره به‌عنوان یکی از مقاصد جدی کارملو آنتونی نام برده می‌شد. همگان از این موضوع آگاه هستند که آنتونی دوران اوج خود را در تیم دیگر شهر نیویورک یعنی نیویورک نیکس سپری کرد. اما حالا به ‌نظر می‌رسد نتس برای جذب آنتونی علاقه چندانی ندارد.

بروکلین نتس خواهان کارملو آنتونی نیست

این در حالی است که در تابستان جاری چند بازیکن بروکلین به باشگاه فشار آورده‌اند تا با این بازیکن قدیمی قرارداد امضا شود. بروکلین نتس ویلسون چندلر، فوروارد خود را به دلیل یک محرومیت ۲۵ جلسه‌ای در ابتدای فصل در اختیار نخواهد داشت. چندلر از مواد نیروزای ممنوعه استفاده کرده بود. یک فوروارد دیگر تیم نتس یعنی رادیونز کوروکس نیز با اتهامات خشونت خانگی از طرف نامزد سابق خود رو‌به‌رو شده است. مقامات لیگ هنوز مشغول بررسی وضعیت کوروکس هستند و فعلا برای او محرومیتی درنظر نگرفته‌اند. اما بر اساس گفته‌های شمس کارانیا، خبرنگار اتلتیک، با وجود این فضاهای خالی که در ترکیب فعلی نتس دیده می‌شود، احتمال بسیار پایینی وجود دارد که این تیم با کارملو آنتونی قرارداد امضا کند.

بر اساس گزارش کارانیا، نتس در حال حاضر ترکیب کاملی در اختیار دارد و اگر قرار باشد برای زمان محرومیت چندلر به ‌دنبال بازیکن شانزدهم بگردند، سی.جی ویلیامز، بازیکنی است که تیم روی آن نظر مثبتی دارد و گزینه محتمل‌تری هم به‌نظر می‌رسد. فرانک ایسولا، دیگر خبرنگار اتلتیک ماه گذشته گزارش کرده بود که بازیکنان بروکلین نتس به مسئولان تیم فشار آورده‌اند تا با کارملو آنتونی قرارداد امضا شود. با توجه به محبوبیت بالای آنتونی در میان بهترین بازیکنان لیگ، فهمیدن دلیل تمایل بازیکنان برای حضور کارملو در تیم چندان سخت نیست. نتس در این تابستان با کایری اروینگ، کوین دورانت و دی‌آندره جردن قرارداد امضا کرده است اما از طرفی دیگر، بر اساس ادعای مدیرکل تیم، انتظار می‌رود که دورانت تا زمان بهبودی کامل از مصدومیت تاندون آشیل خود که احتمالا کل فصل آینده را شامل می‌شود از ترکیب دور بماند.

کارملو آنتونی

بر همین اساس شاید آنتونی در زمان غیبت دورانت یک گزینه مناسب برای برای پر کردن جای خالی او باشد. اما حالا با توجه به آنکه بروکلین احتمالا دیگر علاقه به جذب آنتونی ندارد، گزینه‌های این بازیکن نیز در حال کاهش هستند. کارملو از ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ در هیچ بازی NBA  به میدان نرفته است و با توجه به آنکه مهلت فری ایجنسی و نقل‌وانتقالات بازیکنان NBA اکنون سه ماه می‌شود که باز است، اگر یکی از تیم‌های NBA خواستار امضای قرارداد با این بازیکن بود تا الان این کار را انجام می‌داد. شاید اکنون بزرگترین امید کارملو آنتونی برای گرفتن یک قرارداد، مصدوم شدن بازیکنان سایر تیم‌ها باشد. با توجه به فرآیند فرسایشی بازی‌های لیگ NBA احتمال دارد برخی از تیم‌ها بازیکنان پست فوروارد خود را به‌علت مصدومیت از دست بدهند.

زمانی که این اتفاق بیفتد، کارملو آنتونی در میان گروه کوچکی از بازیکنان فری ایجنت یک گزینه قابل اطمینان به ‌نظر خواهد رسید. این مسیری است که بسیاری از بازیکنان قدیمی NBA آن را برای بازگشت به لیگ، زمانی که در طول تعطیلات تابستانی هیچ تیمی با آنها قرارداد امضا نمی‌کند تجربه می‌کنند. آنتونی نیز به‌وضوح از علاقه خود برای بازگشت به لیگ پرده برداشته است اما در زمان حال، احتمال رخ دادن این اتفاق برای او روزبه‌روز کاهش می‌یابد. مشخص نیست که کدام تیم برای مجموعه مهارت‌های او مناسب خواهد بود و همچنین، در حال حاضر که کمپ تمرینی بسیاری از تیم‌ها شروع به‌کار کرده است، ظرفیت ترکیب اکثر تیم‌ها پر است. اگر قرار باشد کارملو آنتونی در فصل جاری NBA یک تیم پیدا کند، شرایط فعلی باید دچار تغییراتی شوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *