نقل و انتقالات بسکتبال NBA؛ کایل کورور به میلواکی باکس پیوست

کایل کورور

پس از بررسی پیشنهادات هر دو تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز و میلواکی باکس، به گفته ایجنت کایل کورور، این بازیکن با تجربه فصل بعدی را برای تیم میلواکی باکس به میدان خواهد رفت.

انتقال کایل کورور به میلواکی باکس

کایل کورور

او بر سر قراردادی ۱ ساله به ارزش ۲.۶ میلیون دلار با این تیم به توافق رسیده است و از دلایل انتخاب میلواکی به جای فیلادلفیا، می توان به رابطه بسیار خوبش با مربی این باشگاه، مایک بودنهولزر و همینطور اعطای نقشی کلیدی در تیم میلواکی به وی، اشاره کرد.

کایل کورور ۳۸ ساله، قبلا سه سال را با مایک بودنهولزر در آتالانتا هاکس حضور داشت و توانست در سال ۲۰۱۵، به تیم آل استار نیز راه پیدا کند. به گفته منابع ESPN، میلواکی با قراردادی که با کورور بسته است، به میزان ۱.۶ میلیون بالاتر از حد عادی حقوق ها، قرار خواهد گرفت و این مسئله باعث می شود که فینیکس، از ۳.۴ میلیونی که باید به کورور به دلیل آزادسازی اش بدهد، ۵۵۹ هزار دلار کسر کند.

او که یکی از بازیکنان بسیار محبوب در فصل نقل و انتقالات آزاد بود، به دلیل پرتاب های خوب سه امتیازیش در لیگ مطرح است و در طول دوران حضورش در NBA، درصد سه امتیازی بسیار خوب ۴۶ را به ثبت رسانده است. همینطور وی برای ۴ سال، بهترین سه امتیازی زن لیگ از لحاظ آمار بوده است.

او ۱۳۵ بازی در پلی آف انجام داده و با ۱۲ سال حضور پیاپی در پلی آف، پس از جی جی ردیک که ۱۳ حضور پیاپی دارد، دومین فرد از لحاظ این آمار با حساب می آید.

کورور حالا به میلواکی پیوسته است که در فصل گذشته، بهترین آمار در لیگ را داشت و تیم اول کنفرانس شرق در فصل عادی شد، همینطور یانیس آنته توکومپو، ستاره تیم جدید کورور نیز به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل لیگ شناخته شد. این تیم البته در تابستان، مالکوم براگدن را از دست داد اما توانست وسلی متیوز و حالا کایل کورور را در فصل نقل و انتقالات به خدمت بگیرد تا مشکل این تیم در پست گارد، تا حد زیادی حل شود.

کایل کورور در سال ۲۰۰۳ دوران حرفه ای خود را به عنوان یک انتخاب راند دوم درفت از فیلادلفیا سونی سیکرز آغاز کرد و در طول دوران بازیش در آتلانتا، کلیولند، شیکاگو و یوتا نیز بازی کرد. او در تابستان جاری، دو بار به ممفیس و فینیکس ترید شد و سپس به عنوان بازیکن آزاد اعلام شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *