گزارش‌ها از اختلاف بین جیمز هاردن و کریس پال ، در هیوستون خبر می‌دهند

پس از شکست هیوستون راکتس برابر گلدن استیت وریرز در پلی آف رقابت‌های بسکتبال NBA شایعاتی در مورد اختلافِ بین بازیکنان بزرگ این تیم، کریس پال و جیمز هاردن بر سر زبان ها افتاد.

اختلاف شدید بین کریس پال و جیمز هاردن

پس از اینکه کوین دورانت در بازی پنجم فینال برابر رپترز از ناحیه آشیل صدمه دید و کلی تامپسون نیز در بازی ششم از ناحیۀ رباط صلیبی پای چپش دچار آسیب شد، بهترین فرصت برای موشک ها پیش آمده تا بتوانند در فصل بعد گوی سبقت را از وریرز بربایند. اما حال از اردوی این تیم خبرهای ناراحت کننده ای شنیده می‌شود؛ خبر هایی که بیشتر حول و حوش دو فوق ستاره این تیم یعنی کریس پال و جیمز هاردن می‌چرخد. گزارش ها از اختلاف بین جیمز هاردن و کریس پال حکایت دارد و سران این تیم باید در تابستان پیش رو، راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و حتی شاید تصمیم سرنوشت ‌سازی اتخاذ نمایند. تیم مک ‌ماهون، خبرنگار سایت ESPN در این باره گزارش می‌دهد که پس از شکست هیوستون برابر گلدن استیت، در رختکن هیوستون، این دو ستاره به صورت لفظی با یکدیگر درگیر شده‌اند.

این خبرنگار از طریق منابع نزدیک به باشگاه هیوستون راکتس از برخی صحبت های این دو بازیکن مطلع شده است:

کریس پال می‌خواهد نقش یک مربی را برای جیمز بازی کند. در این هنگام جیمز به او نگاه کرده و می‌گوید که تو حتی قادر به شکست من هم نیستی. پس خفه شو و من را نگاه کن!

کریس پال جیمز هاردن

همچنین این منابع به خبرنگار ESPN در ادامه گفته‌اند که کریس پال از جیمز هاردن به خاطر عدم تحرک کافی در زمین و فضاسازی های نادرست او شاکی شده است. این اختلاف سلیقه ها به جایی رسیده که کریس پال در تیم به دنبال فرصتی است که بدون هاردن بازی کند. پال این خواسته‌اش را به مایک دی آنتونی اعلام کرده و هاردن نیز در واکنش به این خواسته هم بازیش به سرمربی تیم می‌گوید که می‌خواهد به زمین برگردد. انتشار چنین خبرهایی باعث نگرانی هواداران تیم هیوستون راکتس شده و آن ها نگران آینده تیم خود هستند. البته برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که چنین اختلاف هایی آن هم با توجه به فشار روانی حاصل از حذف این تیم در پلی آف، طبیعی بوده و جای نگرانی نیست. کریس پال در سال های پایانی دوران ورزشی خود قرار داشته و مدیران هیوستون نیز قصد ندارند تا هاردن را به تیم دیگری منتقل کنند. باید دید سرنوشت این دو فوق ستاره و همچنین هیوستون در تابستان پیش رو چگونه رقم خواهد خورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *