• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • استیو کر: کلی تامپسون احتمالاً در فصل ۲۰-۲۰۱۹ نمی‌تواند برای ما بازی کند

استیو کر: کلی تامپسون احتمالاً در فصل ۲۰-۲۰۱۹ نمی‌تواند برای ما بازی کند

کلی تامپسون میانگین ۲۱.۵ امتیاز را در فصل قبل برای گلدن استیت واریرز کسب کرد. در بازی ششم فینال لیگ NBA سال ۲۰۱۹، کلی تامپسون، ستاره گلدن استیت واریرز با مصدومیت پارگی رباط صلیبی روبرو شد که تا همین امروز او را از ترکیب این تیم دور نگه داشته است.

توضیحات استیو کر در خصوص مصدومیت کلی تامپسون

وقتی در ماه قبل اردوی تمرینی گلدن استیت واریز آغاز شد، این تیم از بازگشت کلی تامپسون تا زمان آل استار بریک ناامید شد. استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز در مصاحبه خود با لوگان مورداک، خبرنگار NBC Sports BayAreaفاش کرد که تامپسون شاید نتواند اصلاً در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ NBA بازی کند. استیو کر در این باره گفت:

به طور کلی بازیکنی که رباط صلیبی‌اش پاره شده باید یک سال کامل ریکاوری داشته باشد و اگر تامپسون هم بخواهد این روال را در پی گیرد، کل فصل از میادین دور خواهد بود. ما به او اجازه خواهیم داد تا یک ریکاوری کامل داشته باشد و پزشکان تیم هم همین را می‌گویند. او ۱ جولای عمل جراحی انجام داد و تا ۱ آوریل ۹ ماه از عمل او خواهد گذشت. به نظر می‌رسد او کل فصل را از دست بدهد.

زمان ریکاوری بازیکنان مصدوم متغیر است اما پارگی رباط صلیبی معمولاً ۶ ماه بعد ترمیم می‌شود و تازه پس از آن باید بازیکن تمرین استقامتی و قدرتی خود را آغاز کند. استیو کر که در زمان بازیگری‌اش در کالج آریزونا دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی شد به NBC Sports BayArea گفت براین باور است که تامپسون برای ریکاوری کامل نیاز به زمان دارد. کر در این باره گفت:

شما باید واقعبینانه به موضوع بنگرید. من در دانشگاه رباط صلیبی پاره کردم و یک فصل کامل را از دست دادم. ما باید بازیکنان جوان خود را برای پذیرفتن نقش و پوشش خلأ کلی تامپسون آماده کنیم و وقتی او برگشت، حالا هر زمانی که می‌خواهد باشد، این بازیکنان جوان تا آن زمان پیشرفت خواهند کرد و آماده هستند که در مرحله پلی‌آف رقابت‌ها نیز شرکت کنند و به فرم بهتری برسند.

کلی تامپسون

تامپسون در هفته‌های اخیر در کنار تیم بوده و پس از تمرین یکشنبه، او طبق گزارش‌های مورداک تمرین‌های انفرادی بازیکنان را مشاهده می‌کرد. یکی از باثبات‌ترین بازیکن لیگ NBA تامپسون است که از ۶۴۰ بازی ممکن در فصل عادی در ۶۱۵ دیدار حاضر بود و رکورد تیم را به لحاظ بازی متوالی بازیکنان این تیم در اختیار دارد. استیو کر درباره بیرون ماندن او از ترکیب می‌گوید:

او خسته شده است. منظورم این است که کلی عاشق بسکتبال است. وی عاشق این است که بازی کند و بنابراین در تلاش برای ریکاوری است و سه ماه از آن سپری شده و زانوی او شرایط بسیار خوبی دارد. او درد ندارد. می‌تواند به زمین تمرین برود و پرتاب انجام دهد اما باید اجازه دهد تا به روند درمان کامل خود برسد. او نمی‌تواند بدود و نمی‌تواند توپی را قطع کند. بنابراین ما نسبت به او محتاط هستیم.

استیو کر می‌افزاید:

من احساس بدی درباره او دارم. شما وقتی بازی می‌کنید و با این بازیکنان هستید هیچ‌وقت دلتان نمی‌خواهد از این جو دور شوید اما او همه این‌ها را از دست داد.

گلدن استیت واریرز فصل ۲۰-۲۰۱۹ خود را روز پنجشنبه با بازی مقابل لس آنجلس کلیپرز آغاز خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *