میامی هیت برای خرید کریس پال به آب و آتش نمی‌زند

شاید میامی هیت اصلا این پوینت گارد کهنه کار را نمی خواهد! بر اساس گزارشاتی از بری جکسون ستون دار و خبرنگار ورزشی میامی هرالد (از روزنامه های پرتیراژ شهر میامی) میامی هیت شانس خود را برای به خدمت گرفتن پوینت گادر کهنه کار کریس پال – که تا به حال ۹ بار در ترکیب منتخب فصل ستارگان (آل استار) NBA قرار گرفته است، امتحان می کند.

میامی هیت برای جذب کریس پال دست به هر کاری نخواهد زد

اما میامی هیت برای به خدمت گرفتن کریس پال به آب و آتش نمی زند. بری جکسون در این باره در صفحه توئیتری خود می نویسد:

بر اساس منابعی در لیگ، میامی هیت برای به خدمت گرفتن کریس پال تلاش هایی خواهد کرد، اما به آب و آتش نخواهد زد. این بر خلاف تلاش هایی ست که باشگاه تا دیروز برای به خدمت گرفتن راسل وستبروک (از اوکلاهماسیتی تاندر) انجام داد.

همچنین جکسون در ستون خود در روزنامه میامی هرالد می نویسد:

بر اساس گزارش صبح جمعه آدرین وجناروسکی خبرنگار ESPN، اوکلاهما به دنبال راهکاری خواهد بود تا بتواند معامله (انتقال راسل وستبروک به میامی) را به سرانجام برساند. آن ها (اوکلاهما) هم اکنون روی میامی هیت متمرکز شده اند و تمایل دارند که هر چه زودتر این معامله را محقق و این انتقال را به پایان برسانند. (برای انتقال وستبروک) میامی از بیشترین شانس ممکن برخوردار است. البته در ارتباط با این که تیم های دیگری هم به دنبال وستبروک هستند نیز خبرهایی به من رسیده است. بازار نقل و انتقالات برای کریس پال کوچک و کوچک تر می شود.

خبرنگار ESPN، آدرین وجناروسکی تصویری به مراتب مثبت تر از شرایط موجود را ترسیم می کند؛ او می گوید که تاندرها برای به خدمت گرفتن کریس پال مشتاق هستند چرا که او می تواند جایگزین راسل وستبروکی شود که پتانسیل پیوستن به میامی را دارد؛ به همین دلیل میامی هیت اکنون در کانون توجهات قرار دارد.

میامی هیت کریس پال

میامی هیت از بالاترین شانس برای به در اختیار گرفتن راسل وستبروک برخوردار است، اما هیوستون راکتس هم بدش نمی آید که در معامله ای با اوکلاهماسیتی وستبروک را با کریس پال معاوضه کند.

اگر چه در ابتدا گزارش شده بود که اوکلاهما برنامه دارد تا با به خدمت خود درآوردن کریس پال شانس خود را بر حضور در مرحله پلی آف فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بالا ببرد، اکنون زمزمه هایی شنیده می شود که آن ها قصد دارند با تجارت کریس پال دارایی های خود را ذخیره کنند. در عین حال میامی هیت نیز تمایل چندانی برای وارد کردن بازیکنان جوان و پدیده های خود همچون بَم اَدبیو و تایلر هِرو در یک معاملۀ تجاری-ورزشی ندارد. این خود دلیلی ست بر این که آن ها قادر به به خدمت گرفتن راسل وستبروک هم نیستند و همچنین رئیس باشگاه پَت رایلی هیچ اشاره ای به این که میامی هیت برای امضا با کریس پال برنامه دارد، نیز نکرده است. به طور خلاصه باید گفت معقول و منطقی تر آن است که اوکلاهما سیتی تاندر یک مقصد بالقوه برای کریس پال باشد. در حال حاضر بازیکنان مستعدی همچون شای گیلجس-الکساندر، استیون آدامز، نرلنز نوئل و آندره رابرتسون در ترکیب تندرها حضور دارند – بازیکنانی که در عین جوانی به اوج دوران حرفه ای خود نزدیک می شوند.

به عبارتی دیگر حضور یک اسطوره و بازیکن باتجربه مانند کریس پال در کنار آن ها می تواند سبب ساز پیشرفت هر چه بهتر این جوانان و البته افزایش بیلان کاری آن ها در اوکلاهماسیتی باشد. تاندرها می توانند در یک معامله برد-برد با امضای قرارداد با کریس پال، شانس خود را برای حضور در مرحله پلی آف به شدت بالا ببرند. پیش بینی می شود که گفتگوهای نقل و انتقالاتی در روزهای پیش رو شدیدتر شود و اوکلاهماسیتی تاندر و میامی هیت برای تسریع در روشن شدن وضعیت خود راه و چاره ای بیندیشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *