اخبار بسکتبال | کلافه شدن لبرون جیمز از شیوع ویروس کرونا !

اخبار بسکتبال لبرون جیمز کرونا

به گزارش بسکتفا – کمتر کسی وجود دارد که در این روزها لبرون جیمز بزرگ را نشناسد که به تازگی در حال جا به جا کردن همه رکوردهای فردی در جهان بسکتبال است. لبرون جیمز بازیکن لس آنجلس لیکرز در جدیدترین مصاحبه خود اظهار داشت که شیوع ویروس کرونا او و اطرافیانش را کلافه کرده و آرزو دارد که این شرایط سریعتر به پایان برسد.

ورود به سایت بتکارت

بیشتر بخوانید: اخبار بسکتبال | تزریق واکسن کرونا بازیکنان NBA فعلا ممنوع !

همانطور که در اخبار بسکتبال بسکتفا در هفته‌های گذشته مطالعه کردید، لبرون جیمز فوق ستاره تیم لس آنجلس لیکرز به همراه دیگر هم تیمی خود آنتونی دیویس قراردادهای خود را برای چند سال آینده تمدید کردند تا گمانه زنی‌ها در مورد خداحافظی احتمالی لبرون جیمز در لیکرز در سال‌های آتی قوت بگیرد.

همچنین همان طور که در اخبار بسکتبال سایت مطالعه کردید، در بازی فینال NBA فصل ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ دو تیم لس آنجلس لیکرز و میامی هیت با یکدیگر به رقابت پرداختند که در بازی ششم پس از این که نتیجه کلی ۳-۲ به نفع لیکرز بود، این دو تیم با یکدیگر دیدار کردند که تیم لس آنجلسی با سرمربی گری فرانک ووگل و استراتژی‌های او موفق شد با نتیجه ۱۰۶ – ۹۳ حریف خود را از پیش رو بردارد تا برای هفدهمین بار قهرمانی خود در مسابقات NBA را جشن بگیرد و لبرون جیمز و آنتونی دیویس دو مهره تاثیرگذار در این فصل برای لیکرز بودند.

لبرون جیمز کرونا

اخبار بسکتبال | ساخت حلقه بسکتبال هوشمند توسط هوش مصنوعی

بعد از اتمام بازی لبران جیمز توانست برای چهارمین بار جایزه ارزشمندترین بازیکن فینال را از آن خود کند و او همچنین به تنها بازیکن NBA تبدیل شد که با سه تیم مختلف موفق به کسب این جایزه می‌شود. بد نیست بدانید او با تیم‌هایی که به قهرمانی رسیده است، در همه این بازی‌ها توانسته جایزه MVP را از آن خود کند.

به همین ترتیب لبرون جیمز که در حال حاضر به عنوان بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن بسکتبال در تاریخ NBA محسوب می‌شود و به رکورد مایکل جردن افسانه ای نیز دست پیدا کرد، به موجب این قرارداد، ۸۵ میلیون دلار دریافت خواهد کرد و تا سن ۳۸ سالگی در تیم لس آنجلس لیکرز خواهد ماند و این بدین معنی است که این فوق ستاره قصد دارد با پیراهن لیکرز، بازنشسته شود و این خبری خوش برای هواداران تیم لس آنجلسی محسوب می‌شود.

اخبار بسکتبال واکسن کرونا بازیکنان NBA

حال این فوق ستاره در جدیدترین مصاحبه خود در مورد شرایط کنونی جهان در خصوص ویروس کرونا صحبت کرد و گفت:

واقعا این شرایط همه را کلافه کرده است چرا که نزدیک به یک سال است که همه رفت و آمدهای مردم جهان و همچنین فعالیت‌های کاری، اجتماعی، ورزشی و غیره از حالت عادی خود خارج شده و شکل دیگری به خود گرفته است که چندان مطلوب نیست. همه مردم هر لحظه ترس ابتلا به ویروس کرونا را دارند و برخی از افراد به دلیل وجود همین استرس متاسفانه جان خود را از دست می‌دهند و من به عنوان عضوی از خانواده بسکتبال که همواره سعی بر حمایت از مردم جامعه‌ام داشته‌ام از این موضوع اندوهگین هستم. امیدوار هستم شر این ویروس منحوس به زودی از کل دنیا کم شود تا همه چیز از جمله بازی‌های بسکتبال به حالت عادی بازگردد و باز هم ما بتوانیم در استادیوم‌هایی مملو از جمعیت و طرفدارانمان مسابقات را برگزار کنیم.

دیگر اخباری که در بسکتفا می‌توانید مطالعه کنید: اخبار بسکتبال ایران | سقوط تیم بسکتبال ایران در رنکینگ جهانی

همچنین او در مورد تمدید قراردادش با لیکرز ادامه داد:

بله بسیار خوشحال هستم که در لیکرز ماندنی خواهم بود چرا که در این تیم می‌توان بزرگ شد و پرورش یافت. من در این چند سال چیزهای جدیدی یاد گرفتم و افتخارات فردی و تیمی بی شماری را کسب کردم که از بابت آنها بسیار خوشحال و متشکر هستم. مشخص نیست در چند سال آینده چه اتفاقاتی رخ دهد ولی امیدوار هستم بتوانم بهترین عملکرد را در دوران حضورم در لیکرز به جا بگذارم.

لبرون جیمز کرونا

لبرون جیمز در خصوص فصل جدید NBA گفت:

بازی‌ها شروع شده و فصل جدید در حال برگزاری است. سطح کیفی بازی‌ها و تیم‌های حاضر بسیار بالا است و رقابت تنگاتنگ است ولی همان طور که گفتم جای طرفداران در استادیوم‌ها همچنان خالی است و امیدوار هستیم که بتوانیم در چند ماه آینده با حضور آنها بازی‌ها را ادامه دهیم.

اگر به مطالب آموزش بسکتبال و هرآنچه در خصوص این ورزش لازم است بدانید، علاقه مند هستید، بسکتفا را دنبال کنید:

برای پیش بینی مسابقات بسکتبال اسپانیا در سایتی معتبر و
اطلاع یافتن از نتایج مسابقات بسکتبال در سراسر جهان همراه سایت بسکتفا باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *