• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • دوین بوکر ، مقاومت آخرین تیم بدون باخت لیگ NBA را در هم شکست

دوین بوکر ، مقاومت آخرین تیم بدون باخت لیگ NBA را در هم شکست

دوین بوکر ۴۰ امتیاز کسب کرد، ریکی رابیو ۲۱ امتیاز و ۱۰ اسیست به دست آورد و دوشنبه شب فینیکس سانز توانست آخرین تیم بدون باخت لیگ NBA یعنی فیلادلفیا سونی سیکسرز را با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۰۹ از پیش رو بردارد.

درخشش دوین بوکر

فینیکس سانز که رکورد ۵ پیروزی و ۲ شکست را در این فصل در اختیار دارد برای اولین بار در طول بیش از ۴ سال اخیر بیش از ۵۰۰ امتیاز کسب کرده است. نوار پیروزی‌های متوالی فینیکس سانز تعجب‌برانگیز به ۳ پیروزی رسیده و از سال ۲۰۱۳ این بهترین شروع فصل آن‌ها بوده است. دوین بوکر، با فریاد MVP هواداران سالن خانگی فینیکس سانز در کوارتر چهارم مواجه شد و حالا ۶۰۰۳ امتیاز در دوران حرفه‌ای خود اندوخته است. او هشتمین بازیکن جوان در تاریخ لیگ NBA است که به امتیاز ۶۰۰۰ می‌رسد. گارد ۵ ساله فینیکس سانز که هفته گذشته ۲۳ ساله شد ۱۵ پرتاب از ۱۹ پرتاب فیلد خود را تبدیل به امتیاز کرد که شامل ۳ پرتاب از ۴ پرتاب ۳ امتیازی بود و هر ۷ پرتاب آزاد او نیز وارد سبد شد.

در کوارتر پایانی فینیکس سانز ۱۰۰ بر ۹۳ پیش افتاد اما این برتری زیاد طول نکشید و آل هورفورد با اسلم تک دست خود توانست بازی را به تساوی بکشاند. بعد از این مساوی شدن، امتیازات بسیار نزدیک به هم بود تا اینکه فینیکس سانز در چند دقیقه پایانی با امتیازات دوین بوکر و کلی اوبر جی آر پیش افتاد. آن‌ها زوج خوبی در خط حمله فینیکس سانز ساختند. علیرغم ۳۲ امتیازی که آل هورفورد کسب کرد، بازی بدون جوئل امبید محروم منجر به ثبت اولین شکست فیلادلفیا سونی سیکسرز شد. آل هورفورد با ۵ پرتاب سه امتیازی و ۱۳ پرتاب موفق از ۲۰ رپتاب فیلد با بهترین آمار دوران بازیگری خود برابری کرد.

دوین بوکر

توبیاس هریس ۲۴ امتیاز و فورکان کورکماز ۲۰ امتیاز بدست آوردند. آل هورفورد یک پرتاب ۳ امتیازی از فاصله ۲۷ فوتی انجام داد تا فیلادلفیا را در نیمه اول ۶۱ بر ۵۵ پیش بیاندازد. این بازیکن کهنه‌کار با ۱۳ سابقه فعالیت در لیگ NBA در نیمه اول ۶ پرتاب از ۷ پرتاب فیلد خود را درون سبد دید که شامل ۳ پرتاب موفق از ۴ پرتاب ۳ امتیازی بود. جوئل امبید دومین بازی از دو جلسه محرومیت خود را نیز سپری کرد. او هفته گذشته با کرال آنتونی تاؤنز درگیر شد. این سنتر زمانی در دسترس خواهد بود که فیلادلفیا سونی سیکسرز چهارشنبه به مصاف یوتا جاز می‌رود.

نکات بازی:

فیلادلفیا سونی سیکسرز: شیک میلتون به واسطه کبودی استخوان زانوی چپ خود نتوانست در این بازی حاضر باشد. بن سیمونز در نیمه اول ۵ توپ‌ربایی داشت و با ۷ توپ‌ربایی به کار خود پایان داد.

فینیکس سانز: تای جروم هفتمین بازی متوالی خود را در شروع فصل اول خود در لیگ NBA از دست داد. این بازیکن دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده است. فینیکس سانز علیرغم ۵۵ درصد پرتاب از فیلد، ۶ امتیاز در نیمه اول عقب افتاد. دوین بوکر ۱۱ امتیاز اول فینیکس سانز را در کوارتر سوم بدست آورد. آرون بینز ۱۵ امتیاز کسب کرد و ۷ ریباند و ۶ اسیست بدست آورد.

بازی‌های بعدی:

فیلادلفیا سونی سیکسرز: چهارشنبه مهمان یوتا جاز است.

فینیکس سانز: پنجشنبه میزبان میامی هیت خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *