پاسخ سخت کوای لنارد به هو شدن توسط هواداران اسپرز

جمعیت حاضر در سن آنتونیو یک بار دیگر کوای لنارد را ملاقات کردند و از او با هو کردن استقبال کردند. لنارد شانه‌هایش را بالا انداخت و برتری خود را اثبات کرد.

درخشش کوای لنارد اسپرز

کوای لنارد اولین پیروزی خود در شهر سن آنتونیو را بعد از خروج خود از این شهر به دست آورد، ۲۶ امتیاز کسب کرد و ۹ پاس گل و ۷ ریباند در سه کوارتر کسب کرد تا لس آنجلس کلیپرز شنبه شب بتواند با نتیجه ۱۳۴ بر ۱۰۹ بر سن آنتونیو اسپرز غلبه کند. داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز درباره عملکرد لنارد در این بازی اظهار داشت:

او را تا به حال اینگونه سرحال ندیده بودم. نه تنها از حیث امتیازگیری بلکه به لحاظ دفاعی و پاس نیز عملکردی فوق‌العاده از خود ارائه داد.

ریورز از هو شدن لنارد سرگیجه گرفت اما خود لنارد توجهی به آن نداشت. کوای لنارد در پایان بازی اظهار داشت:

این هو شدن‌ها فقط می‌توانند باعث بهتر شدن من و تیم من شوند.

کوای لنارد در جریان معارفه قبل از شروع بازی و هر بار که توپ به دست او می‌خورد به کررات هو شد درست مثل دو بازی قبلی در سن آنتونیو! او ۲۷ دقیقه در میدان حاضر بود. کوای لنارد ۱۱ پرتاب موفق از ۱۶ پرتاب فیلد خود داشت و در کنار آن ۴ توپ‌ربایی داشت و تنها ۲ بار توپ را لو داد تا موجب شود اسپرز نتواند از کلیپرز پیشی بگیرد. لس آنجلس کلیپرز ۳۶ امتیاز از ۱۸ بار توپ لو دادن حریف بدست آورد. دمار دروزن، گارد سن آنتونیو اسپرز که ۲۴ امتیاز در این بازی بدست آورد گفت:

شرم‌آور و ناامید کننده است. مخصوصاً اینکه به میدان می‌روید و سخت تلاش می‌کنید.

کوای لنارد با ۴ دانک بالاترین آمار دانک خود در طول فصل را به ثبت رساند. وی در پایان ازی گفت:

قادر بودم تا نقل و انتقال خوبی در بازی انجام دهم و دانک‌های خود را به نمایش بگذارم.

لنارد تنها در حالی که فقط ۹ بازی برای سن آنتونیو اسپرز انجام داده بود به دلیل مصدومیت در سال ۲۰۱۸ درخواست خروج از این تیم را داد. سن آنتونیو او را فصل بعد به تورنتو رپترز منتقل کرد، جایی که رپترز در حضور او توانست اولین عنوان قهرمانی بسکتبال NBA خود را در فصل اخیر به دست آورد. هواداران سن آنتونیو اسپرز بعد از جدایی مصرانه از او دل‌چرکین هستند و فصل قبل از بردهای مقابل تورنتو رپترز به ذوق آمدند و پیروزی ۲۹ نوامبر مقابل کلیپرز شیرینی بیشتری برای آن‌ها داشت. کوای لنارد

لنارد در این باره گفت:

می‌دانم که این یک بازی است و دیداری رقابتی است. وقتی ما بازی نمی‌کنیم یا در خیابان قدم می‌زنم یا شخصی اهل سن آنتونیو را می‌بینم، آن‌ها به خاطر همه چیز از من تشکر می‌کنند و برای روشی که برای آن‌ها در سن آنتونیو جنگیدم برای من احترام قائل هستند. من فقط بخشی از این بازی هستم.

کوای لنارد کل کوارتر چهارم را از روی نیمکت نظاره‌گر عملکرد هم‌بازی‌هایش بود و آن‌ها اختلاف را به عدد ۳۳ رساندند. لس آنجلس کلیپرز در ۷ دقیقه مانده به پایان نیمه اول ۱۲ امتیاز بدست آورد و تنها ۲ امتیاز به حریف داد تا حساب کار را ۵۲ بر ۴۴ کند و در آن زمان کوای لنارد و پال جرج بر روی نیمکت حضور داشتند. لنارد مدتی بعد به بازی برگشت، همه سه تلاش خود را در کوارتر دوم تبدیل به امتیاز کرد تا کلیپرز را ۶۴ بر ۵۲ پیش بیاندازد. لس آنجلس کلیپرز ۶ بازیکن در ترکیب خود داشت که امتیازات آن‌ها دو رقمی شد، مونترزل هرل و لو ویلیامز با ۲۰ امتیاز جزئی از آن‌ها بودند. پال جرج نیز با ۱۱ امتیاز به کار خود در این بازی پایان داد. دمار دروزن که در کوارتر اول ۶ پرتاب موفق از ۷ پرتاب خود داشت و ۱۳ امتیاز در این کوارتر کسب کرد با ۲۴ امتیاز در این بازی امتیازآورترین بازیکن سن آنتونیو اسپرز بود. مارکو بلینلی ۱۷ امتیاز بدست آورد.

نکات بازی:

لس آنجلس کلیپرز: جامایکل گرین، بازیکن سابق سن آنتونیو اسپرز به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد. لندری شمت بعد از ۱۳ بار حضور در جمع بازیکنان اصلی، در سومین دیدار خود به عنوان یار تعویضی ۱۴ دقیقه در درون زمین حاضر بود و ۳ امتیاز بدست آورد.

سن آنتونیو اسپرز: رودی گای بعد از بیماری ناشناخته و دوری از ترکیب، در این بازی حضور یافت و در ۲۰ دقیقه حضورش ۷ امتیاز بدست آورد. یاکوب پوئلتل ۴ بلاک شات داشت و کل بلاک شات‌های فصل خود را به ۴۱ بلاک شات در ۲۸ بازی رساند. سن آنتونیو اسپرز در دیدارهای خانگی خود مقابل کلیپرز آمار ۷۳ پیروزی و ۱۵ شکست در کارنامه دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *