• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • جو لاکوب: به خروج کوین دورانت از واریرز به دید مثبت می‌نگرم

جو لاکوب: به خروج کوین دورانت از واریرز به دید مثبت می‌نگرم

جو لاکوب شاید نمی‌داند که چرا کوین دورانت گلدن استیت واریرز را به مقصد بروکلین نتس ترک کرد اما او دیدی مثبت به از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال NBA دارد.

مصاحبه لاکوب در خصوص کوین دورانت

با توجه به این‌که ۹ ماه از زمان اعلام کوین دورانت مبنی بر ترک گلدن استیت واریرز و حضور در بروکلین نتس گذشته است، لاکوب ضمن بیان این‌که از دست دادن بازیکنی با ۲ عنوان MVP فینال NBA به واریرز آُسیب رساند این را هم گفت که این واقعه موجب شد تا آن نگاله مثبت درازمدت به واریرز برداشته شود. لاکوب به رسانه The Athletic گفت:

صحبت در مورد این موضوع دشوار است اما او در مسیر درستی قدم گذاشت. مطمئناً، برای او دوران خوبی را در زندگی حرفه‌ای‌اش آرزو می‌کنم، از بازی او لذت می‌برم و مطمئناً او برای این جدایی دلایل درستی داشته است. او در تیم خیلی راحت نبود. نمی‌توانم دلیل آن را توضیح دهم. نمی‌دانم که دلیلش چیست. اما به هر دلیلی که باشد، او دیگر از تیم رفته است. اما وی سال گذشته بازی نکرده است. او مصدوم بود. ما به عنوان یک تیم حقوق و دستمزد هنگفتی داریم. شاید این بهترین چیز است. ما توانستیم بازسازی تیم را اندکی زودتر از آن‌چه که باید انجام دهیم. شاید جدایی او در بلندمدت به نفع ما تمام شود. من نسبت به این امر خوش‌بین هستم. در این شرایط همیشه به مسائل با دید مثبت می‌نگرم. بله، او رفت. این یک نکته منفی است. اما نکته مثبت این است که ما این شانس را بدست آوردیم تا زودتر تیم را بازسازی کنیم و به مرحله بعدی که می‌خواستیم حرکت کنیم.

کوین دورانت

کوین دورانت با بروکلین نتس قرارداد ۴ ساله‌ای منعقد نمود اما تمام طول فصل را به دلیل ریکاوری مصدومیت آشیل خود از دست داد. از آنجایی‌که گلدن استیت واریرز بازیکنانی با قراردادهای مالی سنگین مانند کوین دورانت، استفن کری، کلی تامپسون و دریموند گرین داشت ماندن دورانت در گلدن استیت واریرز می‌توانست بار مالی سنگینی برای این تیم ایجاد کند. به دلیل مصدومیت‌ استفن کری و کلی تامپسون، گلدن استیت واریرز توانست به این فصل به عنوان فصل بازسازی بنگرد و از آن برای آزمودن بازیکنان جوان‌تر استفاده کند و دریابد بعد از بازگشت استفن کری و کلی تامپسون کدام‌یک از آن‌ها به ادامه راه سلسله واریرز کمک خواهند کرد. با افزودن این عنصر جوانی و با به خدمت گرفتن اندرو ویگینز و احتمالاً جذب پیک شماره ۱ مراسم درفت سال ۲۰۲۰ واریرز می‌تواند راه خود را در رونمایی از ستاره‌هایی مانند استفن کری، کلی تامپسون و دریموند گرین ادامه دهد. پس در این زمینه حق را باید به لاکوب داد که اعتقاد دارد با خروج دورانت آن‌ها وارد یک مرحله جدید شده‌اند.

همانطور که گفته شد از دست دادن دورانت، کسی که ۲ عنوان MVP بازی فینال را دارد و یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ لیگ است، کمبودی است که جبرانش مشکل می‌باشد. آیا دورانت از این مصدومیت سالم و سبک‌بال برمی‌گردد؟

همیشه خوب است که یک رویکرد خوشبینانه داشته باشیم اما از دست دادن واریرز آب سردی بر پیکره سلسله واریرز بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *