کوین لاو نیز از حضور در تیم ملی آمریکا انصراف داد

فوروارد تیم کلیولند کاوالیرز، کوین لاو، از حضور در کمپ تمرینی تیم ملی آمریکا برای حضور در جام جهانی بسکتبال 2019 چین، رسما انصراف داد. وی به رسانه ها اعلام کرد که این کار را رسما با زنگ زدن به گرگ پاپوویچ، سرمربی تیم ملی آمریکا انجام داده است.

کوین لاو نهمین بازیکنی است که لیست تیم ملی آمریکا را ترک می کند

پس از آنتونی دیویس، جیمز هاردن، دیمین لیلارد، دمار درازن، بردلی بیل، اریک گوردن، توبایس هریس و سی جی مک کالم، حالا کوین لاو دهمین بازیکنی است که به دعوت تیم ملی آمریکا، جواب رد می رهد. البته زایان ویلیامسون نیز قبلا اعلام کرده بود که به این تیم نخواهد پیوست.

تمرینات تیم ملی آمریکا برای جام جهانی، از پنجم آگوست در لاس وگاس آغاز می شود و روز ۱۷ آگوست، ۱۲ نفر نهایی لیست تیم ملی آمریکا، رسما اعلام می شوند. گفتنی است که جام جهانی بسکتبال، از اول تا 15 سپتامبر در چین برگزار می شود اما تیم ملی آمریکا، از یک هفته قبل کمپی در استرالیا خواهد داشت و چند بازی تدارکاتی انجام خواهد داد و اولین بازی آن ها روز یکم سپتامبر، در برابر جمهوری چک است.

کوین لاو

گفتنی است که طبق گفته مسئولان آمریکایی، این تعداد انصراف از بازی اصلا عجیب نیست و تیم ملی آمریکا، در سال ۲۰۱۰، ۱۲ بازیکن جدید نسبت به المپیک ۲۰۰۸ داشت و در سال ۲۰۱۴ نیز ۱۱ بازیکن جدید نسبت به المپیک ۲۰۱۲ داشت.

اگرچه به گفته منابع و مدیربرنامه های بازیکنان، اصلی ترین دلیل عدم حضور بازیکنان در لیست تیم ملی آمریکا، جابجایی زمان این بازی هاست که به سال قبل از المپیک منتقل شده و این مسئله باعث می شود که برخی از بازیکنان، دو تابستان پیاپی را بدون استراحت و در خدمت تیم ملی باشند. همینطور دلیل دوم آن ها، نزدیک شدن پایان جام جهانی به آغاز کمپ های تمرینی NBA است که بازیکنان را خسته می کند.

کوین لاو، فوروارد کلیولند است که سابقه بازی در مینسوتا تیمبروولوز را دارد و در حال حاضر، مهم ترین بازیکن باشگاه اوهایویی است. وی در سال 2016 به همراه کلیولند، به عنوان قهرمانی NBA دست یافته است  و سابقه 5 حضور در آل استار و جایزه بیشترین پیشرفت NBA در سال 2011 را دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *