یواکیم نواه در تیررس نقل و انتقالاتی لس آنجلس لیکرز قرار گرفت

براساس گزارشات لس آنجلس لیکرز به جذب دوایت هاوارد علاقه نشان داده است. اما وی هنوز در لیست نقل و انتقالاتی ممفیس گریزلیز قرار نگرفته است اما بازگشت به لس آنجلس لیکرز می‌تواند یکی از ایده آل‌های لیکرز باشد. یواکیم نواه نیز دیگر گزینه لیکرز است.

یواکیم نواه گزینه مدنظر لس آنجلس لیکرز

دوایت هاوارد در سال ۲۰۱۳ با شرایط بسیار بدی لس آنجلس لیکرز را ترک کرد. در فصل ۱۳-۲۰۱۲ میان او، کوبی برایانت و استیو نش اختلافی به وجود آمد. او همان تابستان با هیوستون راکتس قرارداد بست. اما دوایت هاوارد تنها سنتر باتجربه‌ای نیست که زیر ذره بین لس آنجلس قرار دارد. براساس خبر شمس کارانیا، خبرنگار The Athletic لس آنجلس لیکرز به جذب یواکیم نواه علاقه نشان داده است.

کارانیا در توئیتر خود نوشت:

پارگی رباط صلیبی دمارکوس کازینز خلأ بسیار محسوسی را در پست سنتر لیکرز به وجود آورده است به گونه‌ای که تا مدت‌ها این تیم نمی‌تواند جای وی را پر کند. بازیکنان زیادی در بازار نقل و انتقالات حضور ندارند و لس آنجلس نیز وجه نقد کافی را برای انتقال یک بازیکن در دست ندارد.

لس آنجلس لیکرز یواکیم نواه

اگر لیکرز می‌خواهد حرفی برای گفتن در مرحله پلی آف کنفرانس غرب داشته باشد، لبران جیمز و آنتونی دیویس به یک مهاجم کمکی نیاز دارند و فقط جاواله مک گی در پست سنتر بازی می‌کند که کمک دست جیمز و دیویس نخواهد بود. آن‌ها نیاز دارند تا بازیکنی را به تیمشان اضافه کنند و دوایت هاوارد و یواکیم نواه می‌توانند جوابی برای این مسئله باشند و با حضور خود امیدهای قهرمانی را برایاین تیم زنده نگه دارند.

لازم به ذکر است یواکیم نواه در تیم‌های شیکاگو بولز، نیویورک نیکس و ممفیس گریزلیز سابقه بازی دارد. وی در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ آل استار شده و در تیم منتخب دفاعی لیگ NBA حضور داشته است و بهترین عملکرد حرفه‌ای او مربوط به سال ۲۰۱۴ می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *