• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • چگونه یوتا جاز با درخشش داناوان میشل دفاع منطقه‌ای میامی هیت را خنثی کرد؟

چگونه یوتا جاز با درخشش داناوان میشل دفاع منطقه‌ای میامی هیت را خنثی کرد؟

دومین تقابل یوتا جاز با دفاع منطقه‌ای میامی هیت موجب شد تا این تیم راه نفوذ به آن را بیابد.

پیروزی یوتا جاز برابر میامی هیت

یوتا جاز صبوری و جنگندگی را با یکدیگر تلفیق کرد. آن‌ها به سمت بد حمله ور شدند و تا آنجا که امکان داشت حرکت با توپ انجام دادند تا از بروز خطا و اشتباه جلوگیری کنند و پرتاب‌های بدی انجام ندهند. نتیجه آن پیروزی ۱۱۶ بر ۱۰۱ مقابل میامی هیت بود. داناوان میشل، گارد یوتا جاز در پایان بازی اظهار داشت:

امتیازی در بازی وجود دارد که شما به یک یا دو روش می‌توانید آن را بدست آورید. ما فقط می‌خواستیم حمله کنیم، بر حریف فشار بیاوریم و این فشار را حفظ کنیم. شما می‌توانید تیم‌ها را روی پاشنه‌شان نگه دارید و می‌توانید آرام باشید و به آن‌ها اجازه دهید که به بازی بازگردند.

داناوان میشل سهم خود را در فشار به حمله ایجاد کرد. او ۲۶ امتیاز گرفت و ۹ پرتاب موفق از ۱۶ پرتاب خود داشت. برای دومین بازی متوالی بالای ۵۰ درصد از پرتاب‌های فیلد او به ثمر نشست. میشل در این باره گفت:

تمرکز کردم که پرتاب‌هایم به درون سبد برود و بر روی سبد فشار بیاورم.

بوژان بوگدانوویچ ۲۲ امتیاز کسب کرد و جردن کلارکسون ۲۱ امتیاز به عنوان یار تعویضی برای یوتا جاز به دست آورد. رودی گوبرت ۱۶ امتیاز و ۲۰ ریباند داشت تا یوتا جاز چهارمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد. جیمی باتلر ۲۵ امتیاز بدست آورد تا امتیازآورترین بازیکن میامی هیت باشد. دونکان رابینسون ۱۸ امتیاز گرفت و جائه کراؤدر ۱۵ امتیاز به عنوان یار تعویضی کسب کرد. میامی هیت از ۵ بازی خارج از خانه خود آمار ۱ پیروزی و ۴ شکست را بر جای گذاشت. اریک اسپوئلسترا، سرمربی میامی هیت در پایان بازی اظهار داشت:

هیچ‌کس نمی‌خواهد در سفرهای خارج از خانه آمار ۱ پیروزی و ۴ شکست به جای بگذارد اما این باعث نمی‌شود که مسائل خوبی را که در رختکن تیم دیدیدم تحت‌الشعاع قرار بگیرد. ما این مسائل را در نظر می‌گیریم و از آن برای موفقیت نهایی خود استفاده می‌کنیم. این مسئله می‌تواند هیجان‌انگیز باشد.

یوتا جاز

میامی هیت بزرگترین برتری خود را در نیمه اول پرفراز و نشیب این دیدار رقم زد. جیمی باتلر، کندریک نان و دونکان رابینسون هر کدام یک پرتاب را به درون سبد فرستادند تا ۸ امتیاز متوالی کسب کرده و هیت را با نتیجه ۵۲ بر ۴۳ پیش بیاندازند. یوتا جاز در کوارتر سوم فاصله را کم کرد و بر میامی هیت چیره شد. رودی گوبرت یک پرتاب به درون سبد فرستاد و داناوان میشل در دو موقعیت لی‌آپ‌های متوالی را انجام داد تا یوتا جاز ۱۸ امتیاز به دست آورد و تنها ۷ امتیاز به حریف خود بدهد. یوتا جاز در ۷ موقعیت متوالی توانست کسب امتیاز کند و با دو پرتاب متوالی موفق پنالتی از جانب تونی بردلی برتری ۷۹ بر ۷۲ نصیب یوتا شد. رودی گوبرت در پایان بازی اظهار داشت:

ما در نیمه دوم از نظر ذهنیتی کاملاً با یکدیگر سازگاری داشتیم. آن‌ها تیم بسیار خاصی هستند و فکر می‌کنم در نیمه اول ما زیاد از حد نسبت به بازی شاکی بودیم. آن‌ها از ما فیزیکی‌تر ظاهر شدند.

دونکان رابینسون و جائه کراؤدر پرتاب‌های سه امتیازی متوالی انجام دادند و کراؤدر دو پرتاب پنالتی موق نیز داشت تا میامی با رقم زدن نتیجه ۸۷ بر ۸۵ اختلاف را به ۲ امتیاز کاهش دهد. کلارکسون از برتری دوباره میامی هیت جلوگیری کرد و با دو پرتاب سه امتیازی در کمتر از یک دقیقه موجب شد تا یوتا جاز ۹ امتیاز متوالی را بدست آورد. دومین پرتاب سه امتیازی او موجب شد یوتا جاز در ۸:۰۸ مانده به پایان بازی برتری ۹۶ بر ۸۵ نسبت به حریف خود داشته باشد. میامی هیت دیگر هیچ‌گاه نتوانست اختلاف را به کمتر از ۷ امتیاز برساند. پس از آنکه آندره ایگودالا برتری یوتا جاز را به ۱۰۶ بر ۹۹ کاهش داد، یوتا در ۴ موقعیت بعدی خود امتیازآوری کرد تا در ۱:۳۱ دقیقه مانده به پایان بازی با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۰۱ پیش بیفتد. جیمی باتلر در پایان بازی اظهار داشت:

ما تیم بدی نیستیم اما نمی‌خواستیم در اینجایی که اکنون هستیم باشیم. اما موردی نیست. فکر می‌کنم فقط باید در زمینه هجومی بهتر باشیم و مخصوصاً در بازی‌های خارج از خانه به دنبال راهی برای پیروزی بگردیم.

دونکان رابینسون در چهارمین ازی متوالی حداقل ۵ پرتاب سه امتیازی موفق برای میامی هیت داشت. او ۱۹۱ پرتاب سه امتیازی موفق داشته است و ۴۳ درصد از این حیث پرتاب موفق داشته است. این درصد او بهترین درصد در میان ۱۰ بازیکن برتر بسکتبال NBA این فصل در زمینه پرتاب‌های سه امتیازی می‌باشد.

بازی بعدی:

میامی هیت: در تاریخ ۲۰ فوریه مهمان آتلانتا هاکس خواهد بود.

یوتا جاز: ۲۱ فوریه از سن آنتونیو اسپرز میزبانی خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *