واکنش استفن کری به دست کم گرفتن واریرز در فصل آتی NBA: فقط به آن‌ها می‌خندم

پس از جدایی دورانت و مصدومیت طولانی مدت کلی تامپسون، برخی معتقد هستند گلدن استیت واریرز به پایان دوران طلایی اش رسیده و حالا استفن کری به این موضوع واکنش نشان داده است.

واکنش استفن کری به دست کم گرفتن گلدن استیت واریرز

قبل از اینکه کوین دورانت گلدن استیت واریرز را ترک کند این باشگاه قهرمان لیگ NBA شد و به رکورد ۷۳ پیروزی در طول فصل عادی رسید. حالا که کوین دورانت پای خود را از باشگاه بیرون گذاشته به جرات می‌توان گفت ترکیب فعلی این تیم، پیرتر و ضعیف‌تر از قبل شده است و اکثر مردم آن‌ها را در میان مدعیان قهرمانی لیگ NBA به شمار نمی‌آورند.

کلی تامپسون در این باره اظهار داشت که این سلسله موفقیت‌ها بدون دورانت نیز ادامه می‌یابد و تمدید قرارداد با دریموند گرین می‌تواند واریرز را چند سال دیگر در میان مدعیان حفظ کند. آیا می‌خواهید بدانید واکنش استفن کری در مورد شک مردم به قهرمانی گلدن استیت چیست؟ او فقط می‌خندد. استفن کری در جریان دومین سال برپایی کمپ اردویی دختران واریرز در مصاحبه با لوگان مورداک، خبرنگار NBC Sports گفت:

من فقط به این ادعاها می‌خندم. امروزه هر کسی می‌تواند هر چیزی در مورد همه چیز بگوید. از ما حمایت همه جانبه می‌شود. در این راه انتقادهای زیادی نیز متوجه ماست که مسیر ما را تغییر نمی‌دهد. فقط چیزهایی که می‌گویند متفاوت است اما ما فقط یک مسیر را دنبال می‌کنیم.

اما این ادعاها فقط به واسطه رفتن کوین دورانت نیست بلکه رفتن آندره ایگودالا و شان لیوینگستون نیز در این میان دخیل بوده است.

استفن کری

استفن کری خوب می‌داند که باید خلأ حضور این بازیکنان را در تیم جبران کرد و در این باره می‌گوید:

مسئله این است که واقعاً باید تلاش کنیم تا این بازیکنان را با سیستم تیم وفق دهیم و آن‌ها قادر باشند تا مهارتهای گوناگون و توانایی های مختلف خود را به نمایش بگذاریم. این کار نیازمند کمی زمان و سخت‌کوشی بسیار است اما همانطور که گفتم ما بازیکنان باهوش زیادی در ترکیب خود داریم و رهبری و تعهد در تیم دیده می‌شود، در اردوی تمرینی و پشت صحنه آن شما مجبورید با این ذهنیت کار خود را شروع کنید که هر روز بهتر و بهتر می‌شوید.

گلدن استیت سه فصل اخیر را با ترکیب قدرتمندی شروع کرد و آن‌ها توانستند ۲ عنوان قهرمانی بدست آوردند (و مصدومیت موجب شد تا هت‌تریک قهرمانی آن‌ها کامل نشود). امسال این قدرت وجود ندارد. واریرز در این فصل می‌خواهد که یکی از تیم‌های خوب لیگ باشد اما آن‌ها فقط یک تیم از شش تیم در کنفرانس غرب هستند که دلایل مشخصی برای حضور در کورس قهرمانی رقابت‌ها را دارا می‌باشند. برای واریرز همه چیز مجبور است که خوب پیش برود. استفن کری و دریموند گرین مجبور هستند تا مصدوم نشوند، تامپسون مجبور است که برگردد. دی آنجلو راسل نیاز دارد تا با حضور در کنار کری خو بگیرد (یا اینکه با بازیکنی که این قابلیت را داشته باشد معاوضه شود)، کوین لونی و ویلی کولی استین نیاز دارند تا خط حمله قدرتمندی را تشکیل دهند و بازیکنانی نظیر آلفونزو مک کنین و آلک برکس مجبورند در این فصل خود را مطرح سازند و شکوفا شوند.مسائل زیادی هستند که باید دست به دست هم بدهند تا گلدن استیت فصل بعد نتیجه بگیرد. همه این موارد امکان‌پذیر و شدنی است و همه ما می‌دانیم وقتی کری، تامپسون و گرین در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا چه اندازه خطرناک خواهند بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *