• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • دترویت پیستونز ۱۰۰-۱۱۷ آتلانتا هاکس ؛ پیروزی هاکس با درخشش یانگ

دترویت پیستونز ۱۰۰-۱۱۷ آتلانتا هاکس ؛ پیروزی هاکس با درخشش یانگ

ترائه یانگ ، بازیکن آتلانتا هاکس که تازه به دومین فصل حضور خود در لیگ NBA وارد شده است مانند بازیکنان کهنه‌کار بازی می‌کند. این خبر بدی برای دیگر تیم‌های لیگ خواهد بود.

پیروزی آتلانتا هاکس با درخشش یانگ

ترائه یانگ ۳۸ امتیاز کسب کرد و ۹ اسیست انجام داد و پنجشنبه شب آتلانتا هاکس موفق شد با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۰۰ بر دترویت پیستونز غلبه کند. یانگ بعد از پایان این بازی گفت:

وقتی سال در این زمان بازی می‌کردم احساس راحتی بیشتری داشتم. مشخصاً من دیگر بازیکن فصل اولی نیستم و در این بازی احساس فوق‌العاده‌ای داشتم.

اگر کسی در سالن لیدل سزارس آرنا شک داشت که ترائه یانگ شب خوبی خواهد داشت یا نه، او در اواسط کوارتر دوم خیلی زود قابلیت‌های خود را نشان داد و با پرتاب ۳ امتیازی خود از میانه زمین هواداران را به وجد آورد. او در این باره گفت:

می‌دانستم که فاصله زیاد است و فقط نمی‌دانستم که از چه فاصله‌ای اقدام به پرتاب می‌کنم و در بین دونیمه این مسئله را به من گفتند. از همان دوران دبیرستان این ریسک را انجام می‌دادم.

جان کولینز ۲۰ امتیاز کسب کرد و ۱۰ ریباند به دست آورد و جباری پارکر نیز ۱۸ امتیاز به نام خود ثبت کرد.

وینیس کارتر که در ۶:۵۲ مانده به پایان کوارتر اول به بازی آمد، به نخستین بازیکن لیگ NBA تبدیل شد که ۲۲ فصل در این لیگ بازی می‌کند. پیرس لوید، سرمربی آتلانتا هاکس درباره کارتر گفت:

وینس این تیم را بی‌نوسان نگه می‌دارد. ما خیلی از بازیکنان را در تیم خود داریم که حتی در زمان بازی او متولد نشده بودند. او امتیازی در این بازی کسب نکرد اما تابلو امتیازات نمی‌تواند همه کمک‌های او به ما را نشان بدهد.

دریک رز ۲۷ امتیاز برای دترویت پیستونز به ارمغان آورد و آندره دراموند ۲۱ امتیاز و ۱۲ ریباند کسب کرد. دراموند در بازی افتتاحیه چهارشنبه شب دترویت پیستونز مقابل ایندیانا پیسرز ۳۲ امتیاز و ۲۳ ریباند کسب کرده بود و در آن بازی دترویت پیروز شد. وین کیسی، سرمربی دترویت پیستونز گفت:

فکر می‌کنم در این بازی آرایش دفاعی به خود گرفتیم و آن‌ها بر ما مسلط شدند. ما در بازی اول خوب ظاهر شدیم و این بدان معنی نبود که امشب دچار مشکل نخواهیم شد.

آتلانتا هاکس

دراموند که در همین ۲۴ ساعت گذشته ۷۸ دقیقه بازی کرد گمان نمی‌کرد که تیمش مشکلی داشته باشد. او در این باره گفت:

وقت استراحت در بازی‌ها را نداشتم اما روی هم رفته شب سختی را تجربه کردیم. ما بازیکنان لیگ NBA هستیم. با توجه به سبکی که با آن بازی را شروع کردیم جایی برای عذرخواهی باقی نمی‌ماند.

۴ امتیازی که ترائه یانگ در ۳:۴۳ مانده به پایان نیمه اول بدست آورد او را ۲۶ امتیازی کرد و آتلانتا هاکس را ۵۸ بر ۵۱ پیش انداخت. دریک رز هم در نیمه اول ۱۵ امتیاز کسب کرد و لانگستون نیز در اواخر نیمه یک پرتاب ۳ امتیازی انجام داد تا دترویت پیستونز را ۶۳ بر ۶۰ پیش بیاندازد. دو تیم در تمام کوارترها بازی نزدیکی از خود به نمایش گذاشتند اما دانک پارکر آتلانتا هاکس را ۸۸ بر ۷۹ پیش انداخت. پارکر ۲ پرتاب آزاد نیز انجام داد و هجدهمین امتیاز خود را بدست آورد و هاکس را ۹۱ بر ۸۱ پیش انداخت.

پرتاب ۳ امتیازی دی آندره هانتر در ۸:۴۷ مانده به پایان بازی آتلانتا هاکس را ۹۷ بر ۸۳ پیش انداخت. دترویت پس از آن ۴ امتیاز گرفت و بازی به دلیل خراب شدن ساعت، برای هفت دقیقه متوقف شد. پیستونز برتری هاکس را به اختلاف ۶ امتیازی رساند و بازی ۹۸ بر ۹۲ شد. اما ۲ ترن اور دریک رز به آتلانتا هاکس کمک کرد که ۷ امتیاز بعدی را بگیرد و در ۴:۴۷ مانده به پایان ۱۳ امتیاز پیش بیفتد. باز هم دترویت اختلاف امتیاز را به ۱ رساند اما پرتاب ۳ امتیازی ترائه یانگ آب سردی بر پیکره این تیم بود.

نکات بازی:

آتلانتا هاکس:
کارتر بعد از ۶۴ بازی او مقابل بوستون سلتیکس، بیشترین بازی را با ۶۲ بازی مقابل دترویت پیستونز انجام داده است. تنها ۱۱ بازیکن مقابل پیستونز بیشتر از این تعداد بازی را در لیگ NBA به ثبت رسانده‌اند که رابرت پریش با ۹۰ بازی در جایگاه اول قرار دارد.

دترویت پیستونز:
انتظار می‌رود که بلیک گریفین به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ زانو ۳ بازی را از دست بدهد.

رجی جکسون در اوایل کوارتر سوم از بازی بیرون رفت. کیسی درباره او گفت که این بازیکن در روز جمعه تست پزشکی خواهد داد و باید دید به دیدار روز یکشنبه مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز خواهد رسید یا معادلات به گونه‌ای دیگر رقم خواهد خورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *