• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • آنتونی دیویس ، احتمال بازی برای شیکاگو بولز در آینده را رد نکرد

آنتونی دیویس ، احتمال بازی برای شیکاگو بولز در آینده را رد نکرد

با وجود آنکه شدیداً انتظار می‌رود آنتونی دیویس در تابستان آتی که به یک بازیکن فری ایجنت تبدیل می‌شود، قرارداد خود را با لس آنجلس لیکرز تمدید کند، این بازیکن ارزشمند لیکرز احتمال پیوستن به شیکاگو بولز را به‌طور غیرمستقیم رد نکرد. از نظر دیویس، بولز سرزمین موعود بسکتبال است.

آنتونی دیویس و احتمال پیوستن به شیکاگو

بلافاصله پس از آنکه تمرین روز دوشنبه لیکرز به پایان رسید، آنتونی دیویس یک تکلیف شخصی را که برایش اهمیت بالایی داشت انجام داد. او بازیکنان پسر و دختر تیم بسکتبال مدرسه دوران نوجوانی خود یعنی «پرسپکتیوز چارتر اسکول» را مهمان هات داگ کرد. در این رویداد که با حمایت مالی شرکت نایکی برگزار شده بود، یکی از بچه‌ها از دیویس پرسید اگر فرصتش را داشته باشد آیا به خانه بازمی‌گردد و برای شیکاگو بولز بازی می‌کند؟ دیویس در پاسخ به این سؤال که خنده حاضران را به‌همراه داشت گفت:

راستش را بخواهید هیچ‌چیز مثل بازی کردن در خانه نیست. نمی‌دانم. ببینید من سال بعد یک فری ایجنت خواهم بود، اما خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می‌دهد. این احتمال (پیوستن به بولز) وجود دارد.

روز چهارشنبه، دیویس برای اولین ‌بار با پیراهن لیکرز به استادیوم یونایتد سنتر می‌رود تا در برابر تیم شهر خانگی خود یعنی شیکاگو بولز بازی کند. در حال حاضر تعدادی از بازیکنان خوب لیگ مثل درک رز، پاتریک بورلی، جباری پارکر و همچنین بازیکن سال اولی میامی هیت یعنی کندریک نان محصولی از تیم بولز محسوب می‌شوند. اما چرا دیویس فکر می‌کند شیکاگو سرزمین موعود بسکتبال است؟ دیویس بعد از تمرین لیکرز گفت:

واقعاً همینطور است. ما در شیکاگو بهترین بازیکنان بسکتبال را داریم. شما به تاریخ نگاه کنید تا بازیکنانی را ببینید که ما با آنها قهرمان لیگ شدیم و حتی بازیکنانی که نتوانستند قهرمانی لیگ را کسب کنند. نیویورک را با شیکاگو مقایسه می‌کنند اما آنها حتی به ما نزدیک هم نیستند.

آنتونی دیویس

دیویس این فصل با لیکرز شروع فوق‌العاده‌ای داشته است. آنها تا بدینجای فصل پنج پیروزی و تنها یک شکست درکارنامه ثبت کرده‌اند. همچنین روز دوشنبه، لیگ NBA آنتونی دیویس را به‌عنوان بازیکن برتر هفته کنفرانس غرب انتخاب کرد. او به‌طور میانگین ۳۲.۰ امتیاز، ۱۳.۰ ریباند، ۲.۷ بلاک و ۲.۰ اسیست کسب کرده است. با درخشش دیویس بود که لس آنجلس در بازی‌های خود از ۲۸ اکتبر تا ۳ نوامبر سه پیروزی پیاپی به‌دست آورد و شکست خورد. همین موضوع باعث شد تا هم‌تیمی پرافتخار دیویس یعنی لبران جیمز نیز از این فوروارد و آماری که ثبت کرده است تعریف کند. دیویس گفته بود که فضای شهر شیکاگو در عملکرد درخشانش در لس آنجلس لیکرز تأثیر داشته است. دیویس در زمان نوجوانی، درک رز را به‌عنوان الگوی خود پذیرفته بود. رز جوان‌ترین MVP تاریخ NBA است. اما او حالا خودش یکی از نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن است. دیویس درباره رز گفت:

او به من امید زیادی داد. در واقع من قصد داشتم که به ممفیس بروم اما سپس مربی تیم، جان کالیپاری از آنها جدا شد. من فکر کنم درک رز درواقع قرار است الگوی بازیکنان زیادی بشود و دلیلش کارهایی است که او موفق شد انجام بدهد. تماشای او در لباس بولز و دستاوردهایی که به آنها رسید، اعم از بردن جایزه MVP و راهیابی به پلی‌آف و موارد دیگر، چیزهایی بود که ما با توجه به محیط و شرایطی که در آنها بزرگ شده‌ بودیم فکر می‌کردیم هرگز قرار نیست رخ بدهند. درک رز در شهر شیکاگو به تمام بازیکنان بسکتبال نوعی امید داد و حالا به‌همین خاطر است که بسیاری به او عشق می‌ورزند. درک رز برای من چنین آدمی است.

در ماه فوریه رویداد آل استار NBA برای اولین‌بار از سال ۱۹۸۸ مجدداً در شهر شیکاگو برگزار خواهد شد و دیویس به‌دنبال آن است که هفتمین حضور خود در آل استار را تجربه کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *