این تابستان شاید ان بی ای را برای همیشه تغییر دهد.

  • توسط امیرعباس
  • 03/04/2020
  • خبر
  • 0

پاسخ واقعی تقریباً به هر سؤالی درباره امیدهای ان بی ای برای شروع مجدد فصل تعطیل شده 2019-20 این است که هیچ پاسخی وجود ندارد.

آیا بازیکنان در صورت مثبت بودن نتایج برای کروناویروس می توانند لیگ را واقعاً در ماه ژوئن از سر بگیرند؟ آیا وقتی بتوان لیگ ها را به حالت اول برگرداند ، می توان ورزشگاه‌ها را برای هواداران بست؟ برگزاری این فصل در ماه اوت یا حتی سپتامبر چقدر واقع بینانه است؟ چه تأثیری در فصل 2020 تا 21 خواهد داشت؟

هیچ کس نمی داند. حداقل هنوز نمیدانند.

باب مایرز ، رئیس اجرایی بسکتبال گلدن ایالت ، گفت: “ما تلاش می کنیم ، و ما انگیزه داریم تا دوباره بازی کنیم.” “همه ما می خواهیم بازی کنیم ، اما در شرایطی که سلامتی کسی در معرض خطر نیست.”

برنامه من در این هفته این بود که سعی کنم از سؤالات وخیم تری در دنیای واقعی که در مواجهه با بحران کروناویروس مطرح شده است ، اجتناب کنم. می خواهم توضیح دهم که چرا دفتر لیگ در حال جستجو در خیابانهای مختلف است تا سعی کند به تعدادی از آن ناشناخته ها بپردازد و به نوعی پایان صحیح فصل 74ام خود را نجات دهد.

ان بی ای

در این حال، تیم نت اعلام كرد كه تست چهار بازيكنش براي كرونا ويروس مثبت بوده است و كوين دورانت هم در ميان آنها است.

به عنوان یکی از باهوش ترین افراد پزشکی ان بی ای که من می شناسم، اندکی پس از اعلامیه نت ها به من گفت: فرض کنید که شما ناقل کرونا ویروس هستید، پس هر کاری برای پیشگیری می‌توانید انجام دهید.

با این وجود ، هنوز هم افراد خوش بینی در این لیگ وجود دارند – حتی با وجود هفت بازیکن با تست مثبت ، – که به این عقیده اعتقاد دارند که فصل می تواند دوباره از سر گرفته شود ، همانطور که الان شاهد هستیم که فصل برای بسکتبال حرفه ای در چین ، جایی که ویروس از آن شروع شده است ، دوباره شروع شده است. از جمله انگیزه های خوش بینان:

ان بی ای در 73 فصل قبل قهرمانی خود را تمام کرده و می خواهد از یک نتیجه گیری غیرقابل انتظار و حل نشده برای فصلی که لیگ‌های اصلی بسکتبال در سال 1994 متحمل شدند ، جلوگیری کند. مقامات ان بی ای حتی اگر مجبور به تاخیر لیگ و انجام بازی‌ها در ورزشگاه خالی از تماشاگر شوند، به دنبال این هدف هستند.

ان بی ای و شیوع ویروس کرونا

پیش از شیوع کروناویروس ، فصلی نفس گیر برای لیگ بوده است ، و دوباره به جنجال چین در پیش نمایش برمیگردد که با صدای عجیب از طرف مدیر دبیرکل موشک های هیوستون ، داریل موری در حمایت از معترضان طرفدار دموکراسی در هنگ کنگ آغاز شد. در طول آخر هفته All-Star در شیکاگو ، ان بی ای کمیسر آدام سیلور تخمین زده است که آمار مالی قابل توجهی از توئیت موری در تاثیرگذارخواهد بود. صورتحساب بعدی مطمئناً از نظر درآمد از دست رفته ، بازپرداختهای شرکای تلویزیونی و غیره تندتر خواهد بود ، اگر واقعاً 11 مارس ثابت کند که روز پایانی فصل ان بی ای در سال 2019-20 است.

برخی از افراد کلیدی ان بی ای از یک آزمایش با تغییرات اساسی در برنامه مانند رقابت با ان بی ای استقبال می کنند. فینال در ماه اوت ، فشار آوردن آژانس به ماه سپتامبر و شروع فصل 2020-21 در روز کریسمس. اتفاق نظری وجود ندارد ، اما یک جناح مشتاق است که بتواند تأخیر اجباری لیگ توسط شیوع coronavirus را به میدان آزمایش غیر منتظره تبدیل کند.

هنوز خیلی زود است که کسی در برج المپیک منهتن بگوید بقیه فصل ان بی ای را لغو نمی کنند. چگونه می توانند این کار را بکنند؟ هیچ تضمینی پزشکی در مورد حجم بروز این ویروس در آمریکای شمالی وجود ندارد.

نگرانی ها همچنان ادامه دارد ، همانطور که در مورد اخیر ما در مورد دانیلو گالیناری از اوکلاهاما سیتی گفتیم، شرایط در ایالات متحده می تواند وضعیت موجود در بومی گالیناری ایتالیا را بدتر کند ، اگر آمریکایی ها به شکل جدی تر دستورالعمل های دولت برای ماندن در خانه عملی نکنند.

دکتر آنتونی فاوسی ، که به طور گسترده به عنوان اصلی ترین متخصص بیماری های عفونی کشور شناخته می شود ، به سی ان ان گفت: “برای مدتی ، زندگی به روشی نخواهد بود که قبلاً در ایالات متحده بوده است.” “ما اگر بخواهیم آنچه را که بهتر است مردم آمریکا انجام می دهیم ، این را قبول کنیم.”

با این وجود حداقل در حال حاضر انرژی بیشتر در لیگ ، برای جمع آوری ایده ها برای بازگشت به این کشور سرمایه گذاری می شود ، به محض اینکه شرایط اجازه می دهد تا اینکه به توجه روزه داران بپردازیم ، که پس از شنیدن آخرین نسخه های Durant و Nets ، پیشنهاد می کنند روی اطمینان از این امر تمرکز کنند. فصل بعدی به موقع و با حداقل اختلال شروع می شود.

در واقع تنظیم مجدد تقویم به شدت بحث و گفتگو را افزایش می دهد. به 30 تیم لیگ روز یکشنبه اعلام شد تا تمرینات خود را تا پایان اوت ، در ان بی ای انجام دهند. در صورت عدم موفقیت ان بی ای ، ساختمانهای G لیگ و امکانات تمرین تیمی و همچنین زمینهای معمول آنها، این فرصت را می یابند که ببینند بازی های پلی آف در ماه های جولای و آگوست به چه شکلی انجام می‌شود.

کسانی که از چنین تغییرات اساسی پشتیبانی می کنند ، مانند استیو کونین ، رئیس تیم آتلانتا هاوکس ، معتقدند که تقویمی که از سپتامبر تا آگوست با روز افتتاح در کریسمس اجرا می شود ، برخلاف ساختار فعلی ژوئیه تا ژوئن با روز افتتاحیه در اواسط- اکتبر ، در نهایت ان بی ای را در رقابت مستقیمی با بیس بال و فوتبال قرار می‌دهد.

مطمئن باشید در برابر چنین تغییر گسترده ای نیز مقاومت وجود خواهد داشت ، که در نهایت باید با بازیکنان معامله شود. برخی از تیم ها شکاک هستند و حتی در کوتاه مدت نیز مجبورند تغییر عمده سیاست را با برنامه ریزی اندک پیشرفت دهند یا پیامدهای ناخواسته را زیر سوال ببرند.

از جمله عدم قطعیت ها، این سوال است که تأثیر ، خوب و بد در ان بی ای چه خواهد بود. اگر ان بی ای بیشتر از فصل خود را به طور همزمان بازی کند، آیا ممکن است Wان بی ای را دوباره در این فصل ببینیم؟ آیا تری جکسون از اتحادیه بازیکنان زن اخیراً به USA Today پیشنهاد داده است؟

روشن است که یک تابستان آزمایشی می تواند یک نقره ای باشد که در غیر این صورت فصلی کاملاً چالش برانگیز و عاطفی برای لیگ سیلور به دلیل تنش های چین و مرگ ژانویه کوبی برایانت و دیوید استرن بوده است.

مخصوصاً بعد از روزهایی مثل سه شنبه که کل ان بی ای مجدداً به عقب کشیده شد ، اگر شیوع بیماری که اکنون یک بیماری همه گیر است ، تا آنجا که ان بی ای تسکین یابد ادامه پیدا کند، کاملاً چشمگیر خواهد بود.

برخورد دولت آمریکا با این معضل

این بدان معناست که ایالات متحده ، به عنوان یک ملت ، به طرز چشمگیری قیام کرده است. تفاوت بین روش احترامی که آمریکایی ها در مقابل ورزشکاران “روشن فکر” می گذارند معیار مناسبی برای اینست که ما خود را چگونه می بینیم. یک آماری نشان داد که 93٪ مردان در حال تماشای ورزش هستند ،در حالی که از دیگری نتیجه می گیریم که حدود 60٪ آمریکایی ها خود را طرفداران ورزش می دانند.مرا هم حساب کنید.من ازعلاقه آمریکا به ورزش ممنون هستم ،علاقه ای که به عنوان یکی از طرفداران اصلی بیس بال و بسکتبال به اشتراک می گذارم. ورزش به عنوان فعالیتی برای سلامت شخصی و به عنوان ابزاری آموزشی برای آموزش ارزشهای اخلاقی مانند مردانگی ،نظم و انضباط و کار گروهی، در جامعه ما ریشه کرده است. حتی توجه بیشتر ،ورزشکاران الگوای  برای بچه ها و به عنوان والدین دوم هستند. در حالی که این جایگاه فشار زیادی را به ورزشکاران وارد می کند ، برخی از آنها هنوز خودشان بسیار جوان هستند ،بسیاری دیگر برای پذیرش این مسئولیت قدم برداشتند.

در همان زمان که ما به طور پیوسته درگیر ورزش هستیم ، در چند سال گذشته مخالف روشن فکری در حال افزایش است ، با حقایق ، علم و منطق شروع می شود. ضد واکسیناسیونها ، انکار کننده های تغییرات آب و هوایی، حتی قایقهای مسطح در حال افزایش هستند. بخشی از دلیل این امر ترویج تفکری به عنوان یک بیانیه مثبت سیاسی است. به تمام افرادی که در مدرسه گفته می شد که نظرات آنها فاقد هرگونه حمایت معنادار و پر از اشتباهات منطقی است هم اکنون می توانند با هم در جهل متحد شده و تظاهر به اخلاق محافظه کارانه کنند.آنها انگشت خود را در بینی متفکران “نخبه” میکنند.

پرزیدنت ترامپ چهره غیرمنطقی از تفکر روشن فکری به عنوان یک عمل وطن پرستانه است.او مایه ی حیرت انبوه مردم در سالن است. هر بار که طوفان برفی رخ می دهد ، وی درباره اینکه این پدیده دلیل عدم وجود گرم شدن کره زمین است اظهار نظر می کند. و علیرغم اینکه کارشناسان علمی توضیح می دهند که تفاوت زیادی بین آب و هوا و اقلیم وجود دارد ، همچنان به نظرگفته خود ادامه میدهد. همانطور که توضیحات وی در مورد “ذغال سنگ پاک” نشان دهنده عدم درک اساسی ،در مورد معنای آن است. و علی رغم شواهد ارائه شده توسط کارشناسان اطلاعاتی خود ، وی از جنایات ولادیمیر پوتین روسیه ، کیم جونگ اون و محمد بن سلمان عربستان سعودی نیز چشم پوشی می کند. این نوع تفکرات پیچیده منجر به از بین بردن حمایت های سازمان حفاظت محیط زیست ، حمله به دسترسی رای دهندگان و باز شدن فساد سیاسی بدون در نظر گرفتن عواقب آن شده است.این درس برای فرزندانمان است: واقعیت ها و شواهد را نادیده بگیرید اگر با منافع شخصی شما موافق نیست. حتی اگر این بدان معناست که هر کس دیگری رنج خواهد برد.از قضا، این  درس متضادی است که ورزش درباره فداکاری برای منافع یک تیم آموزش می دهد.

سیاست‌های جامعه ورزشی

این فلسفه ضد واکسیناسیونها  كه حماقت خود را از طریق علم ناخواسته و پزشكان بی اعتبار توجیه كرده اند. به طور اتفاقی ، آنها بیشتر از دانشمندانی که سالها روی آن تحقیق می کنند ،بیشتر از آماری که نشان می دهد سرخک تقریباً از بین رفته است تا زمانی که اجازه داده شود که شروع به گسترش کند میدانند. اکنون سرخک در حال رشد است و باعث کشته شدن مردم در سراسر جهان می شود. پزشکان ادعا می کنند در صورت ادامه روند فعلی ،سال 2019 می تواند بدترین شیوع سرخک در ایالات متحده را در چند دهه ایجاد کند. معیارهای آنها در هنگام رد یا پذیرش پزشکان چیست؟آیا آنها در حین عمل جراحی مغز بر روی شانه های جراح تکیه می دهند و در موردعزیزانشان توصیه می کنند که بعد از این چه کاری انجام دهند؟

ما باید نسبت به متخصصان نگرش سالم تردید داشته باشیم زیرا همیشه به درستی ثابت نشده است. اما شک و تردید همان اعتقاد به نظریه های توطئه آمیز نیست. شکاکیت به معنای نیاز به شواهد از طریق روش علمی است(چیزی که در روشن فکری به وجود آمده است). درعوض ، ما حتی آنچه روانشناسان اثر Dunning-Kruger می نامند را داریم ،که در آن افراد کم سواد این توهم را دارند که عقایدشان نسبت به نظرات کارشناسان برتر است. آنها دوست دارند “عقل سلیم” ذاتی خود را جار بزنند ،که در طول تاریخ ثابت شده است که بدترین نوع حس است. بدترین، زیرا آنها از منطق فرار می کنند ،سیاستمداران آنها را با یک فشار مداوم از استدلال بی ربط، هدف قرار داده اند بدون اینکه ذهنشان را به چالش بکشد ، سرنوشت خود را پمپ کنند. آنها توسط بینی هدایت می شوند ، چگونه رای دادن به آنها گفته می شود اما فکر می کنند مستقل هستند.

ک فرهنگ می تواند هم از نظر جسمی و هم از نظر فکری تحسین برانگیز باشد. دستاوردهای ورزشکاران به  ما الهام می بخشد به مرزهای توانایی بدنمان فشاربیاوریم. ما می توانیم سریعتر بدویم ، بالاتر بپریم ، مجازات بیشتری را نسبت به آنچه تصور می کردیم تحمل کنیم. این باعث می شود همه ما متوجه شویم که ما پتانسیل های استفاده نشده ای داریم. به همین اندازه ، ما می توانیم از بینش شاعرانمان ، دیدگاه فیلسوفان ، پیشرفت پزشکی دانشمندان خود الهام بگیریم. هر دو باید ما را در تلاش برای بهتر شدن قرار دهند: قوی تر و باهوش تر. مشکل این است که وقتی یک فرد معمولی یک ورزشکار را می بیند که یک کار بزرگ را انجام می دهد ،این باور وجود دارد که ،اگر آنها واقعاً می خواهند ورزش و تمرین کنند ،آنها نیز می توانند این کار را انجام دهند.این در تفکر آنهاست. اما با فکربیشتر ،برخی از مردم می دانند که فراتر از درک آنها و بنابراین فراتر از دسترسشان است. به جای تلاش ، خشمگین می شوند. نگاه کردن به آمار بیس بال آسان تر از خواندن مقاله ای در مورد ذوب شدن یخ ها است. بعلاوه ، فشار ضمنی به مورد دوم وجود دارد: اگر بپذیرم که چیزی اشتباه است ، آیا من موظف به انجام کاری در مورد آن نیستم؟ انکار راحت تر است، انکار ، انکار. مانند آن دسته از شهروندان که با “عقل سلیم” وجود میکروب ها ، مزایای پنی سیلین ، یا شواهد DNA ، را با صدای بلند رد کردند چنین ضد روشن فکری منجر به بیماری ، مرگ ومانع پیشرفت جامعه می شود.

صاحبان روشن فکری هنگامی که از فرهنگ پاپ  و ورزش محروم باشند ، با نفی کردن دستاوردهای بزرگشان، به هدف خود کمک نمی کنند. نه فرهنگ بالا و نه فرهنگ پاپ معیار اندازه گیری هوش نیست ،فقط نشان دهنده گذشته است. هرگونه تلاش برای استفاده یا به عنوان ابزاری برای دلالت بربرتر بودن ، عدم درک کامل از کارهایی است که برای انجام آن تلاش می کنیم: با نشان دادن اینکه همه ما در نیازهایمان به عشق برابر هستیم ، ما را به هم نزدیک تر می کند ،محبوب بودن ،و تلاش کنیم تا فردا بهتر از امروز باشیم. ما با درک این ایده که به شدت غرق شدن باعث تعالی است، این کار را انجام می دهیم. و این یک نمایش سه گانه برازنده یک باله عربی است.تحقیر ورزشکار و یا هوش  نشان دهنده ی کسی است که شایسته آن نیست.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *