• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • آنتونی دیویس در نقش قاتل پورتلند بلیزرز؛ دبل دبل حسن وایتساید ثمره‌ای نداشت

آنتونی دیویس در نقش قاتل پورتلند بلیزرز؛ دبل دبل حسن وایتساید ثمره‌ای نداشت

در حالیکه آنتونی دیویس اخیراً انتظارات سطح بالا از خودش را برآورده نکرده بود اما مطمئناً در مقابل پورتلند بلیزرز این‌گونه نبود.

پیروزی لیکرز برابر پورتلند با درخشش آنتونی دیویس

آنتونی دیویس ۳۹ امتیاز کسب کرد و لس آنجلس لیکرز جمعه شب با نتیجه ۱۳۶ بر ۱۱۳ از سد پورتلند بلیزرز گذشت. لبران جیمز، هم‌تیمی دیویس که توانست در این بازی ۳۱ امتیاز بدست آورد در پایان بازی گفت:

شما دیدید که آنتونی در حالی که بیمار بود چه بازی ارائه داد؟ او خیلی بهتر شده است.

این یازدهمین پیروزی خارج از خانه لس آنجلس لیکرز بود، لیکرزی که در این فصل فقط ۳ باخت داشته و صدرنشین جدول کنفرانس غرب است. این بازی برای پورتلند هزینه داشت. رودنی هود، مهاجم اصلی این تیم در کوارتر اول آسیب دید و بعد از پایان بازی اعلام شد که او تاندون آشیل پای چپش پاره شده است. تری استاتس، سرمربی پورتلند بلیزرز در این باره اظهار داشت:

شما فقط باید به این مسیر ادامه دهید. ما باید یک فصل بازی کنیم و از دست دادن بازیکنان برای ما ناامیدکننده است، ما یک تیم داریم و مجبوریم به رقابت و بازی کردن ادامه دهیم. شما هیچ انتخاب دیگری ندارید.

استاتس بعد از اعتراض به یک خطا در کوارتر سوم اخراج شد. این اولین باری است که استاتس به عنوان یک سرمربی بسکتبال NBA از زمین بازی اخراج می‌شود. دامیان لیارد ۲۹ امتیاز بدست آورد. پورتلند در کوارتر چهارم ۲۷ امتیاز عقب افتاد. این اولین تقابل فصل لبران جیمز و کارملو آنتونی بود. آن‌ها قبل از بازی یکدیگر را در آغوش گرفتند. بعد از اینکه پورتلند بلیزرز جمعه هفته بعد قرارداد کارملو آنتونی را تضمین کرد آنتونی در این بازی ۱۵ امتیاز کسب کرد. پورتلند این فصل شروع ضعیفی داشت اما ۴ بازی از ۵ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود که پیروزی چهارشنبه شب مقابل ساکرامنتو کینگز از آن جمله بود. لس آنجلس لیکرز از پیروزی ۱۲۱ بر ۹۶ چهارشنبه شب مقابل یوتا جاز در لیک سیتی پای به میدان گذاشته بود. آنتونی دیویس در آن بازی ۲۶ امتیاز کسب کرد. دیویس در پایان بازی اظهار داشت:

ما ذهنمان درگیر یک هدف ویژه هست. به منظور دستیابی به این هدف باید بازی به بازی پیش برویم. هر مسابقه را در زمان خودش می‌بینیم. می‌خواهیم به میدان برویم و بهترین تیم باشیم.

آنتونی دیویس

کارملو آنتونی یک لی اوپ، یک پنالتی و یک پرتاب ۳ امتیازی انجام داد تا پورتلند را در اواسط کوارتر اول با نتیجه ۱۸ بر ۱۷ پیش بیاندازد. لیکرز این کوارتر را با نتیجه ۳۹ بر ۳۴ به سود خود به پایان رساند که سهم آنتونی دیویس ۱۵ امتیاز بود. آنتونی دیویس ۲۵ امتیاز در نیمه اول به دست آورد تا لیکرز ۷۷ بر ۶۲ پیش بیفتد. دو پنالتی سی جی مک کالوم پورتلند را به سمت کسب ۱۳ امتیاز در کوارتر سوم رهنمون ساخت اما بلیزرز هیچ گاه دیگر نتوانست اختلاف امتیاز را تک رقمی کند. دانک دیویس نتیجه را ۱۰۱ بر ۸۱ به سود لیکرز کرد. دامیان لیارد قبل از شروع کوارتر چهارم تیم را کنار هم جمع کرد و در پایان بازی درباره آن صحنه گفت:

من فقط به بازیکنان گفتم که باید به مبارزه ادامه دهیم. در مقابل یک تیم خوب بازی می‌کنیم. ما شب بزرگی نداشتیم و هیچ دستاوردی نداشتیم. هیچ چیز مطابق میل ما پیش نرفت. مجبوریم که تکاپوی بیشتری در بازی داشته باشیم. با هر برخوردی بر علیه ما خطا می‌گرفتند و مشخص بود که تیم ما فیزیکی ظاهر شد.

ابن اولین تقابل از ۳ تقابل فصل این دو تیم در این فصل بود.

نکات بازی

لس آنجلس لیکرز: راجون روندو به خاطر مصدومیت از ناجیه همسترینگ نتوانست بعد از نیمه اول به بازی برگردد. لس آنجلس لیکرز به دومین تیم بسکتبال NBA تبدیل شد که در این فصل به ۲۰ پیروزی می‌رسد و آن‍‌ها در کنار میلواکی باکس به این مهم دست یافتند. لبران جیمز ۷ امتیاز و ۸ پاس گل نیز داشت و در اواخر کوارتر چهارم بر روی نیمکت نشست. ۱۳۶ امتیاز لیکرز بیشترین امتیاز این تیم در این فصل بود.

پورتلند بلیزرز: رودنی هود بعد از مصدومیت پای چپش در اواخر کوارتر اول از بازی بیرون رفت. او با کمک از زمین بیرون رفت و دیگر به بازی بازنگشت. ۷۷ امتیاز لس آنجلس لیکرز در نیمه اول بیشترین امتیازی بود که پورتلند بلیزرز در نیمه اول بازی‌های این فصل خود به حریفان می‌دهد. حسن وایتساید ۱۷ امتیاز و ۱۰ ریباند بدست آورد و توانست سیزدهمین دبل دبل فصل خود را ثبت کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *