آمادگی استفن کری برای شروعی دوباره در گلدن استیت وریرز

فوق ستاره و گارد راس تیم گلدن استیت وریرز “ استفن کری ” می گوید آماده یک چالش جدید در تیم محبوبش است و می خواهد طلایی پوشان را به همان دورانی که پنج فینال پشت سر هم را در مسابقات NBA تجربه کردند، برگرداند.

آمادگی استفن کری برای بازگشت به گلدن استیت

استفن کری در روز پنج شنبه و پس از پایان دور تمرینی مسابقات گلف قهرمانی جهان که در آمریکا برگزار می شود، در مصاحبه ای با اشاره به ضرر خروج بازیکنانی چون کوین دورانت، آندره ایگودالا و دمارکوس کازینز از گلدن استیت، اظهار داشت:

تصمیم کوین دورانت را برای ترک تیم درک می کنم. به هر حال شما دوست دارید در جایی بازی کنید که در آنجا خوشحال هستید. ببینید، گلدن استیت در سال های قبل، شرایط فوق العاده ای را پشت سر گذاشته است. ما با KD سه حضور مستقیم در فینال ها را داشته ایم که از این سه فینال هم دو مرتبه به عنوان قهرمانی رسیده ایم. ما در کنار هم یک گروه موفق را تشکیل داده بودیم. همه درمورد میزان استعداد و توانایی هایی که ما در آن تیم داشتیم، صحبت به میان می آورند. اما این بخودی خود تضمین کننده موفقیت نبوده و نخواهد بود.

استفن کری نزدیک به ۱۰ سال است که در گلدن استیت بازی می کند و شاهد حضور ستارگان زیادی در این تیم بوده است. حال یکی از این ستارگان جدید یعنی دی آنجلو راسل، این فصل به آن ها ملحق شده است. کری می گوید بدنبال آن است که ستاره سابق بروکلین نتس بتواند به سرعت خود را با شرایط جدید وفق دهد.

استفن کری

کری در ادامه صحبت هایش می گوید:

ورزش و بسکتبال همیشه در حال پیشرفت هستند. ما واقعا هدف والایی را در فصل بعد جستجو می کنیم و می‌خواهیم با نهایت قدرت و اراده مان به آن دست یابیم. صحبت های من درباره تشویق و روحیه دادن به یکدیگر است که درنهایت بهترین نتیجه از دل آن بیرون آید. پس از آن منتظر بازگشت کلی (تامپسون) از بند مصدومیتش خواهیم بود. ما فصل موفقی را رقم خواهیم زد.

فوق ستاره گلدن استیت در پایان گفتگوی خود می افزاید:

من هیجان زده هستم تا با شما صادق باشم. ما پنج سال متوالی در فینال ها بودیم و سه قهرمانی بدست آورده ایم و بنظرم به اندازه کافی در این سال ها موفق عمل کرده ایم. باید توجه داشته باشیم که همه می خواهند در فصل آینده موفق عمل کنند و این بخودی خود چالشِ خوبی را پیش روی ما قرار خواهد داد. سخت است که بازیکنان سابق و رفقای خود را در تیم های دیگر ببینیم؛ ولی این زندگی حرفه ای ماست. ما در کنار هم موفقیت های بزرگی را به دست آورده ایم و این ها چیزهایی خواهد بود که برای یک عمر به یاد خواهیم آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *