• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • دنور ناگتس ۱۰۷-۱۱۵ ایندیانا پیسرز ؛ کولاک دومانتاس سابونیس در پپسی سنتر

دنور ناگتس ۱۰۷-۱۱۵ ایندیانا پیسرز ؛ کولاک دومانتاس سابونیس در پپسی سنتر

علیرغم این‌که ایندیانا پیسرز در اکثر اوقات بازی از دنور ناگتس عقب بود، دومانتاس سابونیس هرگز احساس نکرد که پیسرز نمی‌تواند ناگتس را از پیش رو بردارد.

پیروزی ایندیانا پیسرز برابر دنور

دومانتاس سابونیس ۲۲ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۱۰ پاس گل برای اولین رقم زدن اولین تریپل دبل دوران حرفه‌ای خود بدست آورد، دوگ مک درموت ۱۸ امتیاز از ۲۴ امتیاز خود را در کوارتر چهارم کسب کرد و ایندیانا پیسرز با ورود به ماراتنی دیرهنگام موفق شد یکشنبه شب دنور ناگتس را با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۰۷ از پیش رو بردارد. دومانتاس سابونیس در پایان بازی اظهار داشت:

فقط حس کردم که هنوز در بازی حضور داریم و فقط ۵-۶ امتیاز عقب هستیم. این سبک بازی را باید در بازی‌های خارج از خانه اتخاذ کنیم و فقط با ایمان به توانایی همبازی‌های خودم بود که توانستیم قدم بعدی را برداریم. و در کوارتر چهارم همه بازیکنان پای کار آمدند و بازی بزرگی را انجام دادیم.

در یک صحنه، در حالی که فقط ۳ دقیقه به پایان بازی زمان باقی مانده بود، سابونیس با جنگیدن و کسب سه ریباند هجومی موفق شد برتری را برای ایندیانا پیسرز رقم بزند. میشائیل مالون، سرمربی دنور ناگتس در پایان بازی اظهار داشت:

مک درموت کار ما را یکسره کرد. سابونیس باعث شد قافیه این بازی را ببازیم. در کوارتر چهارم آن‌ها ۶ ریباند هجومی داشتند. پرتاب‌های بسیار کمی را از دست دادند و بازی بسیار فیزیکی‌تری را نسبت به ما نشان دادند. باخت ناامیدکننده‌ای بود.

مالکوم برگدون و تی جی وارن هر کدام برای ایندیانا پیسرز ۲۲ امتیاز کسب کردند. پیسرز نوار ۱۰ باخت متوالی خود در پپسی سنتر را پاره کرد. آن‌ها برای انجام این مهم ۳۰ امتیاز کسب شده نیکولا یوکیچ را خنثی کردند تا ایندیانا پیسرز پنجمین پیروزی متوالی خود را بدست آورد. مک درموت در پایان بازی گفت:

در کوارتر چهارم در کنار یکدیگر واقعاً بازی خوبی انجام دادیم. بسیاری از پرتاب‌های ما به درون سبد رفت و فکر می‌کنم در کارهای دفاعی و ریباند خوب عمل کردیم.

جرمی گرنت و ویل بارتون روی هم رفته ۱۶ امتیاز برای دنور ناگتس بدست آوردند. ناگتس در این بازی نیز پائول میلسپ، گری هریس و جمال مورای، بازیکنان ترکیب اصلی خود را در اختیار نداشت. دنور ناگتس در اکثر اوقات بازی تیم برتر میدان بود اما کوارتر چهارم را با نتیجه ۴۱ بر ۲۶ به حریف واگذار کرد. ناگتس ۱۰ پنالتی از ۳۲ پنالتی خود را از دست داد و ۳ پرتاب موفق از ۲۳ پرتاب سه امتیازی خود داشت و این در حالی بود که ایندیانا پیسرز ۱۳ پرتاب موفق از ۲۹ پرتاب سه امتیازی خود به نمایش گذاشت که شامل ۶ پرتاب سه امتیازی مک درموت بود.

ایندیانا پیسرز

میشائیل پورتر جی آر که ۱۰ امتیاز برای دنور کسب کرد در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم واقعاً با آسودگی خیال بازی کردیم و مخصوصاً در نیمه دوم دید جدی به این بازی نداشتیم. فکر می‌کنم شبیه به تیم‌هایی بازی کردیم که فکر می‌کردند بازی تمام شده است.

مالکوم برگدون در ثانیه‌های پایانی کوارتر سوم یک پرتاب سه امتیازی موفق داشت و ایندیانا پیسرز توانست نتیجه را به ۸۱ بر ۷۴ برساند و وارد کوارتر پایانی شود. پرتاب‌های سه امتیازی موفق آرون هالیدی و مک درموت حساب کار را در ۶:۵۹ مانده به پایان بازی در عدد ۹۱ به تساوی کشاند. دو تیم در دقایق پایانی بازی برتری پرنوسانی نسبت به یکدیگر داشتند و پیسرز با پرتاب سه امتیازی مک درموت در ۴:۱۳ مانده به پایان بازی برای اولین بار از حریف خود جلو افتاد. پرتاب‌های موفق متوالی از جانب دومانتاس سابونیس پیسرز را در ۱:۳۰ مانده به پایان بازی با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۹ از حریف پیش انداخت. دو پنالتی مک درموت موجب شد تا پیسرز در ۱:۰۸ مانده به پایان بازی با ۶ امتیاز اختلاف پیش بیفتد. ناگتس دیگر نتوانست این اختلاف را جبران کند.

نکات بازی:

ایندیانا پیسرز: در ۶ دقیقه اول بازی ۱۰ پرتاب این تیم از دست رفت اما در این زمان فقط ۴ امتیاز از حریف عقب افتادند. پیسرز آمار خود در مقابل تیم‌های با درصد برد بالای ۵۰ درصد را به ۸ پیروزی و ۸ شکست ارتقا داد.

دنور ناگتس: پائول میلسپ ششمین بازی متوالی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد. جمال مورای به دلیل مصدومیت مچ پای چپ دومین بازی متوالی خود را از دست داد. هریس به علت مصدومیت در سومین بازی متوالی غایب بود.

بازی بعدی:

ایندیانا پیسرز: دوشنبه شب در دومین شب متوالی بازی‌های خارج از خانه خود به مصاف یوتا جاز خواهد رفت.

دنور ناگتس: دوشنبه شب ۳ بازی خارج از خانه خود را آغاز خواهد کرد و به مصاف مینسوتا تیمبرولوز خواهد رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *